3d-anim son galeri mesajları
Portre
zbrush modellemesi.
Refarens resimler kullandım. Yıllar sonra çalışma ekliyorum.
anatomy calısma
Zbrush base tabanlı modeli dynamesh formatında çeşitli brushlar kullanarak formu oluşturup daha sonra detaylandırmalar oluştu.Re topology yok ..Su an model yuksek poligon yoğunlukta...
Parayı Veren Düdüğü Çalar
3ds max ve zbruh ile modellenip boyandı. 3ds max içerisinde animasyonu yaptım.Premiere de montaj yaptım.
Tek başıma bitirdiğim diğer çalışmlar da aşağıdadır. YouTube Kanalımdan da takip etmek için kanalıma ABONE olabiliriniz.
Keramet Kavuktaysa: https://youtu.be/8uBajFdvM3s
Evde Eşek Yok https://youtu.be/fT7kI4j-Yc0
Kuyuya Düşen Ay: https://youtu.be/hPtDGJ9mxt0
Ya tutarsa: https://youtu.be/hzmNNaLW7oo
Kazan Doğurdu :https://youtu.be/AOoDvafxw0U
Karda Oynama: https://youtu.be/1084Us_NgT8
Nasrettin Hoca Mektup Ve Kavuk
3ds max ve zbruh ile modellenip boyandı. 3ds max içerisinde animasyonu yaptım.Premiere de montaj yaptım.
Tek başıma bitirdiğim diğer çalışmlar da aşağıdadır. YouTube Kanalımdan da takip etmek için kanalıma abone olabiliriniz.
Keramet Kavuktaysa: https://youtu.be/8uBajFdvM3s
Evde Eşek Yok https://youtu.be/fT7kI4j-Yc0
Kuyuya Düşen Ay: https://youtu.be/hPtDGJ9mxt0
Ya tutarsa: https://youtu.be/hzmNNaLW7oo
Kazan Doğurdu :https://youtu.be/AOoDvafxw0U
Karda Oynama: https://youtu.be/1084Us_NgT8
Evvde eşek yok.
Çalışmayı her zaman ki gibi 3ds max ile yaptım. Modeller daha önceden hazırlanmıştı. Animasyon da Cat rig kullandım.
Render malesef Scanline render. Yani GI render yok.
YouTube Kanalım daki diğer çalışmalar___
Kuyuya Düşen Ay: https://youtu.be/hPtDGJ9mxt0
Ya tutarsa: https://youtu.be/hzmNNaLW7oo
Kazan Doğurdu :https://youtu.be/AOoDvafxw0U
Karda Oynama: https://youtu.be/1084Us_NgT8
Kanalım: https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
Youtube kanalımdaki çalışmaları takip etmek ve bana destek olmak için Abone olursanız sevinirim.
Açıklamalarınız için teşekkür ederim.Animasyon
Açıklamalarınız için teşekkür ederim.Animasyon kalitesi de düşük sebebi hızlı çalışmakdan kaynaklı. Kanalıma içerik fazla üretmem lazım bu da zaman sıkıntısı. Bu film için hızlıca storybord yani sahne planlarını yaptım aslında ama animatik yapmadım açıkçası. Haklısınız... Bu konu ile ilgili araştırma yapmam lazım.
Göle Yoğurt Çalma
Çalışmayı her zaman ki gibi 3ds max ile yaptım. Modeller daha önceden hazırlanmıştı. Animasyon da Cat rig kullandım.
Render malesef Scanline render. Yani GI render yok.
YouTube Kanalım daki diğer çalışmalar___
Kazan doğürdu çizgi film: https://youtu.be/AOoDvafxw0U
Nasrettin Hoca Karda Oynuytor: https://youtu.be/1084Us_NgT8
Kuyuya Düşen Ay: https://youtu.be/hPtDGJ9mxt0
Kanalım: https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
Youtube kanalımdaki çalışmaları takip etmek ve bana destek olmak için Abone olursanız sevinirim.
3ds max ın içinde
3ds max ın içinde bulunan cat rig iskelet sistemini kullanıyorum.
Özel rig hazırlamak zaman alır ve cat rig deki bazı ek özellikleri yapabilmek
için script bilmek lazım. Mesela save pose/ save anim. Digit manager deki parmak pozları kayıt edebilmesi gibi.
YouTube de ki Masal
YouTube de ki Masal Dümyası kanalıma destek olmanız için ABONE olursanız memnun olurum.
Kanalım: https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
Kanala ikinci çizgi film için hazırlıklara başladım. İşin proseslerini uygulayarak gitmek istiyorum.
Kuyuya Düşen Ay Çizgi filmi: https://youtu.be/hPtDGJ9mxt0
Kazan Doğurdu
3ds max ile modellenip animasyonu yapıldı. Png formatında renderleri alınıp after fx de renk duzetmeleri ve efekler kullanıldı. Montajı adobe premiere de yaptım.
https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
İnternet üzerinden. Ama uzun
İnternet üzerinden. Ama uzun yıllardır bu tip konularla uğraşa uğraşa...
https://www.youtube.com/user/bayramkurt/videos
https://www.youtube.com/user/SectionThree3D/videos
http://www.gokhansonmez.com/2012/777/3ds-max-cat-animasyon-sistemi-egitsel-videolari/
Youtube kanalım daki animasyonlar.
Youtube kanalım daki animasyonlar.
https://www.youtube.com/user/3dmaxanim/videos
https://www.youtube.com/watch?v=FseIyO9008k
https://www.youtube.com/watch?v=Lf3Dz8_s4yg
Nasreddin Hoca Kuyu Hikayesi
2 sene once yaptığım animasyon. 3ds max kullandım.
Youtube kanalım daki animasyonlar.
https://www.youtube.com/user/3dmaxanim/videos
Animasyonları beğendim. Render çözünürlüğü
Animasyonları beğendim. Render çözünürlüğü nedir. Animasyon maya da yapıldı sanırım. Max de render mi yapıldı acaba. Bacgraund da HDRI var sanırım.
anatomy eskizi
Zbrush base tabanlı modeli dynamesh formatında çeşitli brushlar kullanarak formu oluşturup daha sonra detaylandırmalar oluştu.Re topology yok ..Su an model yuksek poligon yoğunlukta...
Uzaylı form
Zbrush da daha evvel modellediğim basit bir yapı uzerinden gittim. Vucut anatomisi ile kafa yapısı uzaylı olan formu birleştirdim. Genel anlamda dynamesh kullanıldı.Umarım beğenmişsinizdir.
Kafa Modellemesi
Sadece zbrush programında üretildi.Daha önce yaptığım tekniklerin aynısı , yani basit bir kafa modelini oluşturduktan sonra dynamesh`e çevirip, detay ve form veriyorum. Detaylar için referans resimler kullanıyorum.
Teknik olarak kullandığım özel bir şey yok. İnternet üzerinde bir sürü uygulama var. Onların bir kısmını izlemek gerekiyor.Bazen bilinmeyen özellikleri keşfediyorum.
Animasyon 2016 yılı
3ds max de 2016 yılı içerisinde yaptığım çalışmalrı topladım. Ancak sahne de karakter küçük kalmış. Herzaman ki gibi render den zaman kazanmak için default render kullandım. Sunumumda müzik bile yok. Animasyon odaklı bir çalışma olarak değerlendirmenizi öenririm. Teşekkürler.
https://youtu.be/1Tj4Wg6qZnY?t=60
Kafa zbrush
Çalışma tamamen zbrush da yapıldı.
Önce dynamesh ardından topology aracı ile low
poly haline getirildi ardından hafif düzeltmeler. Model çözünürlüğü seviye 3-4 e arttırılarak detaylar eklendi.
Umarım beğenirsiniz.
Kafa Zbrush
Zbrush küreden yontarak son hale getirdim. Dynamesh ile formu oluşturdum, yoğunluğunu artırdım sonra detayları verdim. Dynamesh im tırtıklı yapısından kurtulmak için sub tool da modeli dublicate yapıp sonrada retoplogy oluşturdum. retopology modeli tekrar sub div level 3 hale getirip projection aldım ki dynamesh detayları aktarılsın. daha sonra tekrar detaylar ekleyip en son sub level 5 kısmına kadar çıktım.
Kızgın Adam
Tamamen zbrush ile 1 saatte yontularak yapıldı.
Retopoly vs. yapılmadı. Render zbrush material skinshader.
Tamamen boş zaman değerlendirmesi. Daha etkileyici renderleralmak isterrdim ama tam basaramadım. Dramatik efekler olsa daha iyi olur.Ayrıca ağız içi ilede uğrasmam gerekiyor ...
Animasyon çalışmalarım
Son 2 yıl içerisinde yaptığım çalışmaları bir araya topladım. Karakter modelleri kendime, filmin başındaki oda çalışması "Mehmet ÜNAL" a ait olup katkısı için çok teşekkür ederim. 3ds max ve Zbrush ile modelleyip 3ds max içerisinde cat rig ve biped rigleri kullanarak key animasyonu yaptım.
Umarım beğenirsiniz.
Kel Oğlan
Eski bir çalışmanın yeni renderi.Daha evvel polygon modelleme ile yapılmıştı. Pozlama cat rig.Render vray render.
Ağız kısmı ile oynamam gerekir di, ama render almak için uğraşmadım...
Çok iyi. Merakımdan dır,
Çok iyi. Merakımdan dır, bu çalışmanın yapım aşamasından da bahsedebilirmisiniz.
Özellikle pantolon detayı ve shaderi çok iyi.Shader hakkında da bilgi verebilirmisiniz.
Sadece yüz deki deri shaderi çok mat durmuş,Yüzdeki kabartmalarda tuhaf geldi, lütfen yanlış anlamayın ama duvardaki pürüzleri anımsattı bana...Biraz kaba olduysam bağışla , ortada çok emek var saygısızlık etmek istemiyorum...Genel olarak çok iyi zaten...
Güzel gözüküyor.Kalça için çok
Güzel gözüküyor.Kalça için çok hafif twist versek daha iyi olur sanırım...
Diğer çalışmalarını da gördüm
Diğer çalışmalarını da gördüm bence başarılı...
Türker; Süper değilim öncelikle
Türker; Süper değilim öncelikle onu belirteyim...
2000 li yıllarıdan beri uğraşıyorum..Zbruh programı modellemede ana organ...
Modeli base tabanlı olarak daha evvel yapmıştım. hepsi 3 saat desek yeterlidir..
canavar
3ds max ile çok kötü birpoly taban oluşturup, zbrush ile detaylandırdım.Dynamesh bu sefer kullanmadım..Eller ek gibi durdu çünkü sonradan yaptım...Deneme amaçlı modeller ...Sunumde gene defaulkt render ...
Kısa test anm:
http://www.youtube.com/watch?v=g7KfGhgVEVc&feature=youtu.be
nasrettin ve takımı
Eski karakter modelimi yeniden revizyona soktum.Yanına takım arkadaşlarını da ekledim.Yapım da klasikleşmeye başlayan zbrush yontma araçları kullandım...Boyama normal map de zbrush da yapıldı...Animasyon için alt yapılarını oluşturuyorum...
Karakter 3
daha evvel yollamış olduğum modelin daha da ilerletilmiş durumu.Fantastik karakter. Çalışma zbrush tabanlı, texture de zbrush da hazırlandı.Sunum için 3ds max mental ray DayLight..Rig ile anime yapılabilecek seviye de...
Render bence güzel duruyor.Klasik
Render bence güzel duruyor.Klasik çizgi film havası yok tabi...Fransız askerlerinin eğilerek köprü tarafına yuruyusunde hepsinin aynı tip te olması benim gözüme battı ..En azından bazılarının hareketleri yavaşlatışıp hızlandırılabilir... Bana biraz motion capture havası verdi... Ama bu film içinde motion capture uygun bence...
Teşekkürler...Animasyonlar çok da iyi
Teşekkürler...Animasyonlar çok da iyi değil ...Uğraşıyorum..
http://www.youtube.com/watch?v=PyHME7z4PtQ http://www.youtube.com/watch?v=AXzLu7dz3l0
http://www.youtube.com/watch?v=PyHME7z4PtQ
http://www.youtube.com/watch?v=AXzLu7dz3l0
http://www.youtube.com/watch?v=1dOmmsz2ObI
http://www.youtube.com/watch?v=S2ZJ8siFdPw
Bir kaç animasyon çalışması
3ds max cat rig ile animasyonlar denedim.Daha çok esgiz amaçlı çalışmalar.Kısa aralıklarla boş vakit buldukça devam ettiğim işler...Seslendirme yok, müzik yok. Modeller norman rig harici kendime ait.
anatomy2
daha evvel yollamış olduğum modelin daha ilerletilmiş durumu.Genelde fantastik bir karater olduğu için esinlemele var. Çalışma zbrush tabanlı, texture de zbrush da hazırlandı.Sunum için zbrush ve max programlarından resimler aldım...
zbrush dynamesh kafa
Zbrush base tabanlı modeli dynamesh formatında çeşitli brushlar kullanarak kafa formu oluştu.Daha sonra detaylandırmalar oluştu.Re topology yok ..Su an model yuksek poligon yoğunlukta...
karton kafa
zbrush modelleme,dynamesh ,retoplogy daha sonra poly paint...
3ds max default render...retopology zbrush içinde otomatık yapıldı...daha iyi bir sunum için uğraşmadım...default render hastalığı var...diş kısmı da eksik...
2 katlı bina
3ds max ile modellenip mental ray ile render alındı.
Ticari olmayan bir çalışma... Photosop ile renk düzeltmesi ve arka fon konuldu...
Değerli yorumların için teşekkür
Değerli yorumların için teşekkür ederim....Detay konusunda haklısın...Ben daha çok karakter animasyonu için çalışmak istiyorum, modelleme konusunda uzun yıllar tırmaladım, lakin iyi bir pc ve iyi bir tabletim bile yok...Grafik işinden ekmek kazanmıyorum , boş vakitlerimde uğraşıyorum....
ucan adam
zbrush programında base model uzerıne dynamesh ile form verip, çeşitli brushlar ile detay ekleyip ekledim...Boş zaman değerlendirmesi...zbrush zmesher ile retoplogy alındı.
Renklendirme ve uv gene zbrush da alındı.MAx de default render.Bir omni ve bir sky light.Cat rig ile de poz...
zbrush kafa
zbrush programında base model uzerıne dynamesh ile form verip, çeşitli brushlar ile detay ekleyÜzerinde daha da uğraşılabilir...Boş zaman değerlendirmesi.
ördek anm.
3ds max 2014 de kabaca modelleyip zbrush da modeli detaylayıp boyayıp max içine obj olarak attım. Daha sonra cat rig ile rigledim. Animasyon prensiplerine dikkat etmeye çalıştım.
3ds max in curve editor kısmında easy in easy out kısımlarını yapamadım...Biraz kaba olabilir...Kafa için free form deformation modifier FFD kullandım...Konu yok...
çalışma sahnesinden örnek video:
http://www.youtube.com/watch?v=6S4CLVxkAdY&list=UU65qh1GHdoKx1TeUNc6a9pQ
Cat rig animasyon
3ds max 2013-2014 cat rig ile kendi modoellerim üzerinden çalışdığım animasyon denemeleri...Çalışmada pose to pose esas alınarak ve iki ana poz arasına gerekli olduğu kadar key konarak çalışıldı...İlk karakter Fırat Cn KIRAL ın karakteri ..Kendisine teşekkür ederim...
AÇıklamayı şimdi gördüm.Yerinde tespitler,
Açıklamayı şimdi gördüm.Yerinde tespitler, teşekkürler...
Sopa il ilgili tespitlerin
Sopa il ilgili tespitlerin doğru.Tekme den sonra ayağın geri çekilmesi bana tuhaf gelmedi.
Güzel tespitin için teşekkür ederim...
Hoppala hayt huyt
3ds max cat rig ,pose to pose ile başladım. tum parçalarına ana pozlarda key koyup daha sonra timing yapıp ara pozları ayaraladım.Lakin elin yere değdiği kısımdan itibaren pek hoş durmadı...Elin Fk den ik ye geçişinde problem oldu...
Ellerin uç kıısmlarının kalça kısmının ve ayakların hareket ederken arc yani yay çizmesi için uğraştım ama bazen key den keye geçerken iki kare arasındaki tangent ayarlarını tam istediğim gibi yapamıyorum.Mayada bu iş daha kolay gibi ama cat rig euler açı dönmesi ayarında olmasına rağmen gene de iki kare arasında istemediğim arc ı bozan tiractories oluştu...Bu konuda tecrubesi olanların neler yaptığını merak ediyorum.
Tekme tokat
Çalışmayı internetten bulduğum free bir karakter rigi ile yaptım.Render ve sunuma herzaman ki gibi değer vermedim.Sunum işi için kendimi kasmıyorum, hedefim zaten o değil...Umarım beğenirsiniz..Animasyon prensiplerine sadıkkaldım sanıyorum...