ZeffyEibon Son Forum Mesajları
Hmm.. Direkt fiziksel olarak
Hmm.. Direkt fiziksel olarak yapılacaksa şöyle bir script var;
https://youtu.be/vUAxdxkJVws
Sanırım şu ders işine
Sanırım şu ders işine yarayabilir;
https://youtu.be/kkjrOHD5LMU
"Önce *.fbx dosyasını export
"Önce *.fbx dosyasını export ederken Morph veya Skin seçili mi bir bak."
Bu seçenekleri işaretleyip denedim, yine aynı sonuç değişen bir şey yok maalesef.
Bu sorununu çözmezse morph/blendshape animasyon yaratıp bunu Unity'e aktarman gerek.
Muhtemelen sorunumu böyle halletmem gerekecek, öğrenecek yeni bir şey daha çıktı :D
Yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum
Fbx ve max dosyası
https://we.tl/t-PWUKjjUHoi
İçerisinde FBX ve Max dosyası mevcut, teşekkür ederim
Maalesef
Maalesef, söylediğiniz işlemleri yapıyorum, velakin dışarıya FBX olarak export edince animasyon yine gelmiyor, obje hareketsiz durmaya devam ediyor
Bir garip animasyon problemi
Merhaba,
Yaptığım ufak bir çalışma için bir animasyona ihtiyacım oldu;
Circle ile 20cm çapa sahip bir yuvarlak çizip, Circle'a Sweep atayarak "use custom selection" üzerinden bir star pickleyerek circle'a Star şeklini verdim.
Fakat ihtiyacım olan animasyonda bu objenin olduğu yerde içeriye doğru akması gerek, bunu da sweep'in parametre ayarlarından "Angle" ile çözdüm, animasyon kaydını başlatıp Key'ledim istediğim hareketliliği 3D max'de yakalamama rağmen bunu Unity gibi bir platforma export ettiğim zaman animasyon obje ile beraber gelmiyor, 3D max'de yaptığı hareket yerine sabit kalıyor.
Bunun bir çözümü ya da farklı bir yolu var mıdır, yardım rica ediyorum :|