yukselpinar41 Son Forum Mesajları
kajax arkadaşımızın yardımı ile
kajax arkadaşımızın yardımı ile olay halloldu.gözleride phisique ile iskelete bağladığım için sorun çıkmış. teşekkür ederim kajax
bu dediklerinşzi her iki
bu dediklerinşzi her iki göz bebeği için yaptım. manuel oynuyor fakat auto key i açtıktan sonra verdiğim keyleri yok sayıyor. yani dummye ait keyleri kastediyorum.
Phisique, uygulanmış karakterde göz hareketi sorunu
arkadaşlar phisique uyguladığım karakterin göz bebeklerini hareket ettiriyorum, problem olmuyor. sonra auto key ile keyler oluşturuyorum göz bebeği hareketlerini uygulamıyor. niçin böyle bir şey yapar? yardım lütfen
Tşk. ancak burada motioncaptureyi
Tşk. ancak burada motioncaptureyi anlatıyor. bunu öğrendim. olayı şöyle anlatayım. şimdi göz kapağını morph ile açıp kapayacak duruma getirdim. bu açıp kapama keyler ile zahmetli oluyor. düşündümki şayet motion capture olayını morph taki açıp kapama işinde kullanabilirsem çok süper olur. bu sebeple morph hareketini, wire paramethers vasıtası ile bir cisme bağladım. cisim hareket edince morphu tetikliyor. ancak cismi motion capture ile klavyeye bağlayınca morptaki hareket oluşmuyor. sadece cisim motion capture ile bağlı hareket ediyor.
Tşk ederim. 2 gündür
Tşk ederim. 2 gündür googlda araştırıyorum. hiç bir şey bulamadım. motion capture kullanıyorum. fakat bunun morph ile nasıl bağlanacağına takıldım. teşekkürler.
motion capture ile morph komutunu yönetme
S.A Arkadaşlar morph komutu ile verdiğimiz hareketi motion capture ile klavyeye bağlamak mümkünmüdür. mümkünse nasıl?
Body i bipede monte ettikten sonra scale
Body i bipede monte ettikten sonra, kas hareketlerini verdim. sonra farkettimki karakterimin bopyu 700cm. scale yaptığımda kemik sistemi ile body arasındaki iletişim bozuluyor. yani derdim karakterimi iskelete kaynamışken ve adele hareketleri aynmı kalmak koşulu ile istediğim boya getirmek.teşekkürler.
invers kinematics yardım talebi
http://www.filefactory.com/file/3zf7pz13p9ux/n/gggggg_rar
Merhaba arkadaşlar. inverse kinematics ile ilgili döküman bulmakta zorlanıyorum. burada çizdiğim sistemi. inverse kinematikte bağlayıp çalıştırabilirmisiniz. Yapılan işlemleri video olarak koyabilirmisiniz? teşekkür ederim
birde ücretli setler dahil, bu bölümü ve insan animasyonunu anlatan döküman tavsiye edermisiniz?
çok teşekkür edrim.minnettarım. tamamdır
çok teşekkür edrim.minnettarım. tamamdır
Sliding joints bölümü 2012 de niçin yok
Mrb arkadaşlar. Sliding joints bölümü IK Başlığı altında görünmüyor. oysa sitemizde bulunan piston animasyonu anlatımına göre orada olmalı. haftalardır arıyorum. ne nette nede formumuzda bu bilgiye ulaşamadım. yardım lütfen.
Şu an öğrenme safhasındayım.
Şu an öğrenme safhasındayım. Mantığı anlamaya çalışıyorum. Ben Catia V5 kullanıcısıyım. İster istemez mantığım o yönde zorluyor. Amacım bu komutla model oluşturmak değil fakat şöyle bir şey düşünün. Bir pres bir parçayı üretiyor. ürettiği parça alan etkisinden uzaklaşıyor. Belki bir başka yolu vardır. Dediğim problem hal olduğunda, gördüğüm kadarıyla bu alan etkisi komutları ile bu animasyonu yapmak mümkün. Bilmem anlatabildim mi?
Space warps yardımı ile oluşturulan modeli bağımsız yapma
Merhabalar Space warps yardımı ile oluşturduğum modeli, alan etkisinden kurtararak kullanabilirmiyim? Kullanabilirsem nasıl yaparım. TŞK
Araç çubuklarındaki, komut ikon ve yazılarını büyütmek
Araç çubuklarındaki, komut, ikon ve yazılarını büyütmek mümkünmü? Nasıl büyütürüz? görmekte zorlanıyorum. tşk.
Çok teşekkür ederim. Sevgiler,
Çok teşekkür ederim. Sevgiler, saygılar..
Hızlı render için pc özellikleri ne olmalı
Merhabalar. Çalıştığım işyerine yeni bir pc alınacak. Bu pc nin son derece hızlı render alması isteniyor. bana çok hızlı bir pc özellikleri listesi(mesela 64 bit, rem..., işlemci..., ekrankartı...,) tavsiye edebilirmisiniz. Acil. Şimdiden Teşekkür ederim.