xmetinx Son Forum Mesajları
Üst üste 3 materyal gözükmüyor?
Hazır olarak indirdiğim modelde 3 materyal geliyor texture larını ilişkilendirme yapıyorum ancak sadece bir texture gözüküyor.
renderin den high quality yada viewport a getirince bir nebze düzeliyor ancak render de tek texture yapmaya devam ediyor.
bunu nasıl düzeltebilirim materyalleri sıralamanın bir yolu varmı
teşekkürler
Create Animation Snapshot Materialleri sıfırlıyor
İlgili yöntemi kullanarak örneğin sokak lambası istediğim güzergaha seçerek çoğaltırıyorum ancak material uçuyor yerine lambert geliyor
sokak lambasınada face face ayrı material atılmış böyle olunca tekrardan düzenlemek imkansız hale geliyor
bunun en iyi yolu nedir nasıl yapabilirim bi objeyi belli bi yol üzerinde çoğaltmayı?
teşekkürler
cevap için teşekkür ederim
cevap için teşekkür ederim bunların ne olduğu ile ilgili bi araştırma yapacağım
800 obje tek mesh
Ornegın bir çöp kutusu
oyun motorunda çöp kutusunu cogaltarak ıstedıgım yere koyuyorum tum neselerın tek bır objeyı referans almıs oluyor sorun yok
ancak mayada
800 tane cop kutusunu sahmene dızıp export alıp oyun motoruna atarsam
1fbx dosyası ıcıne 800 tane mesh koyuyor
combine yaparsam da 800 çöp kutusu bırleserek bana yenı bır mesh verıyor
tüm nesnelerin aynı meshi göstermesını nasıl saglayabılırım?
Maya ile yol yapımı sorusu
http://www.youtube.com/watch?v=xEQujyivsOg
ilgili videoyu izleyerek yol yapma hakkında fikir sahibi oldum ve aynısı birebir uyarladım.
merak ettiğim konu ise yolu parça parça yapmak istediğimde texture ların farklı durması
örneğin yolun düz bölümünü 2 face ile yapıyorum dolayısıyla texturem iki kerede yolu kaplıyor
virajı ise 8 face ile yapıyorum daha kısa bir obje aynı materyal burda daha yogun duruyor
kısaca yolun bı parcasında yuzlerın genıslıgı 200*200 ken diğerin 100*200 olarak yayılabılıyor bunu ayarlamanın taktiği varmıdır?
yada texture ları sadece height i auto olsun ama width i yüzeyde yüzeyin yetebildiği kadar gözüksün.
umarım anlatabilmişimdir
teşekkürler