utkuorhan Son Forum Mesajları
videodaki gibi yaptım fakat
videodaki gibi yaptım fakat benim modelim şefaff çıkıyor ve skylight etki etmiyor
Max`teki bir çizimi normal jpg resim üzerine koymak
Maxte bir araba modelledim ve en gerçekçi şekilde nasıl bir yol resmi üzerinde görüntü alabilirim gerekirse Photoshop kullanarak?
Polygon yüzey oluşturamıyorum...
Elimde bir çizim var dwg olarak onu max`e atıyorum ve extrude uygulayarak çizimi yüzeye çeviriyorum ama en üs kısmı atıyorum tam bir geometrik şekil değil u harfi diyelim o u harfini polygonlara bölmek istiyorum yükselttiğim yan yüzeylerde sorun yok ama tam o en üst kısmında polygon oluşturamıyorum inset yapınca dışarı taşıyor cut ile de tam istediğim gibi kesemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim
aslında cam olarak sağlam
aslında cam olarak sağlam olabilir lamine cam ile gayet sağlam bir cam sistemi kurulabilir fakat tamamını yapmazsın cam ortada bir havuz olur onu cam yaparsan daha mantıklı olur ayrıca cam yapmadan önce asmolende yarık açmak gerekir büyük bir yarıksa bu pek mümkün değil ya konut yapılırken önceden bu öngürlerek asmolen döşeme ona göre yapılır ya da yıkılıp tekrar baştan yapılması gerekir
Boyle yapmamin sebebi gercek
Boyle yapmamin sebebi gercek isik kullaninca mesela 10 tane spot var her birinin altina vray light koyunca render suresi uzuyor
Vray leke sorunu
[IMG]http://i45.tinypic.com/2ci89ox.jpg[/IMG] forumdaki leke ile ilgili şeyleri okudum vrayin ingilizce yazısınıda okudum pek anlamadım bir şey.Ben self ıllumation ve vray mtl wrapper kullanarak ışık kaynakları ürettim fakat bu lekeler oluştu ekstra bir ışık kaynağı koyunca lekeler gidiyor ama o zamanda anlamsız yerden ışık gelmiş oluyor ne yapabilirim?