ugurd Son Forum Mesajları

    re:

    ugurddeniz dursunugurd

    http://www.gloria.com.tr/Gloria-Hotels-And-Resorts/Hotels.aspx?otelId=1
    BU adreste altta MAP kısmına tıkladığınızda resim çıkıyor. :)

    2012-10-02 13:44:30

    re:

    ugurddeniz dursunugurd

    http://www.gloria.com.tr/Gloria-Hotels-And-Resorts/Hotels.aspx?otelId=1
    BU adreste altta MAP kısmına tıkladığınızda resim çıkıyor. :)

    2012-10-02 13:43:32

    aa resim görünmüyor ?

    ugurddeniz dursunugurd

    ben yükledim ama resim çıkmıyor ? :S

    2012-10-02 13:42:34

    Örnek resim

    ugurddeniz dursunugurd

    Örnek resim.

    2012-10-02 13:41:57

    Hangi program ?

    ugurddeniz dursunugurd

    Merhaba arkadaşlar
    Benim elimde bir kroki var ve bu krokiyi örnek resimdeki gibi çizmem gerekiyor.Sanırım 3ds max haricinde bir program kullanılmalı ama hangisi ?

    2012-10-02 13:41:00

    sonuç

    ugurddeniz dursunugurd

    Söylediklerini dikkate alarak yaptım uygulama sonucunda şöyle bir render ortaya çıktı.Hatalarımı öğrenmek için merakla bekliyorum :)
    Yardımların için teşekkür ederim.

    2011-12-26 18:30:36

    Re:

    ugurddeniz dursunugurd

    Işığı photometrik olarak değiştirdim , avizeyi de gizledim. GI açık FG kapalı. Hangi kaplamanın arızalı olduğunu nasıl anlayabilirim ?

    2011-12-26 18:03:01

    M.override uyguladım

    ugurddeniz dursunugurd

    M.override uyguladıktan sonra hata almadım o sorun düzeldi.
    sahnemde avize var ve omni ışık dediğin gibi avizenin içindeyken görünmüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Omniyi avizenin dışına çıkarmam gerekiyor.
    Sahnedeki objelerimin de kaplamaları komple sıfırlandı.Onlara tek tek yeniden kaplama mı yapmam gerekiyor ?

    2011-12-26 17:39:45

    Re : ulasdeniz

    ugurddeniz dursunugurd

    Material override ayarlarını dediğin gibi yaptım , ancak malzeme atama kısmını anlamadım. bahsettiğin gri-beyaz arası tonlarda ayarladığım malzemeyi bütün sahneye uygulamam mı gerekiyor ? bu sefer diğer atadığım malzemeler değişmez mi ?
    Ayrıca exposure ayarını aktif edip Mr photographix atayıp değeri 9 yaptım ancak ekran yine karardı.

    2011-12-26 16:25:22

    Re: NovaStd

    ugurddeniz dursunugurd

    Sevgili novaStd , Exposure ayarlarını kapattım ve ışık sorunum çözüldü. :) teşekkür ederim.

    2011-12-26 15:39:08

    Render1

    ugurddeniz dursunugurd

    Sevgili ulaş deniz,
    öncelikle ilgine teşekkür ederim,
    örnek render resmi bu şekilde çıkıyor.
    FG kapalı , GI açık.
    " MSG 0.0 error: Material "Material #210660 ( Missing Material )" not supported by the translator. Will render black.
    MSG 0.0 error: Material "Material #210659 ( Missing Material )" not supported by the translator. Will render black.
    MSG 0.0 error: Texture map "Map #185 ( Missing TextureMap )" is not supported by mental ray and will not render.
    MSG 0.0 error: Texture map "Map #186 ( Missing TextureMap )" is not supported by mental ray and will not render.
    "
    hatası çıkıyor ayrıca.. :(

    2011-12-26 15:34:39

    ??

    ugurddeniz dursunugurd

    Sahneye skylight ekledim , artık o hatayı almıyorum ancak hala ışıklarım çok kuvvetsiz görünüyor. Yani bir omni`de normalde 1.0 değerini kullanıyorsam şimdi 120 gibi bir değer vermem gerekiyor ki sahne aydınlanmasını görebileyim :(

    2011-12-26 01:51:42

    Render`da ışık hatası

    ugurddeniz dursunugurd

    Merhaba arkadaşlar ,
    ben maxte yeniyim , FG ve GI ayarlarını öğrenmeye çalışırken sanırım biryerde bir yanlışlık yaptım ve
    " MSG 0.0 warn : GI Photons are used. Multiple diffuse bounces from Final Gather are ineffective and ignored. " hatasını alıyorum,render yarıda kalmıyor ancak sahnedeki ışıklarım inaktif oluyor ve sahne karanlık vaziyette çıkıyor.Bütün ayarları ilk haline çevirdim ama değişen olmadı :S

    2011-12-25 22:23:00