Time_Killer Son Forum Mesajları

    Yorumlar için çok teşekkürler

    Time_KillerCenk Gürses

    Yorumlar için çok teşekkürler yazdıklarınıza göre rendersızda çok kaliteli modeller hazırlayabiliyoruz. Texture bakingi biraz araştırdım ama çeşit çeşit şeyler çıktı onu biraz daha araştırıcam. Maplar derken bitmap türü kaplamaları diyorsanız onlar konusunda öğrenmem gereken çok şey var. Texture ile kaplama aynı şeymi bilmiyorum onun araştırmam lazım. Ekstradan 7/24 dersleri izliyorum sürekli gelişme katediyorum. Zbrush ı da kullanmaya başladım biraz karışık geldi ama yavaş yavaş çözmeye başlıyorum. Bide mikayil kardeş son cümlende ne kasteddiğini hiç anlamadım biraz daha açarsan sevinirim. Arkadaşlar bir sorunum daha var bu ışıkları internetteki gibi yerleştirmeye çalışıyorum fakat model karanlığa bürünüyor.

    2013-08-18 00:19:42

    Oyunlardaki Modellemelerle İlgili Soru

    Time_KillerCenk Gürses

    Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba. Ben kendi çapımda karakter obje türü modellemeler yapıyorum, render alınca eğer iyi yaptıysam gerçeğe yakın görüntü alıyorum fakat rendersız o kadarda gerçekçi olmuyor. Oyunlarda yapılan karakterler objeler modellenirken nasıl gerçekçi yapılıyor. Renderla sahne oluşturup mu hazırlanıyor ? Bu konuda çok bilgim olmadığı için kendimi hangi konuda geliştirmem gerektiğine karar veremiyorum. 3ds max ta editaple poly ile polygon sayısını arttırıp daha fazla gerçekleştirebiliyorum. Fakat yine rendersız çok iyi gözükmüyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

    2013-08-06 17:36:07