tanyurd Son Forum Mesajları
Yok hocam kendi çalışmamdı.
Yok hocam kendi çalışmamdı. İmport merge etmek sorun olmuyordu ama malesef kaplamalar render ayarları vs gidiyordu. Her seferinde onlar için başa dönmek sıkıntı idi. Neyse sonra düzenlemelerimi vs yaptıktan sonra farklı bir isim ile kaydettim. ondan sonra çalışmayı sonlandırdım. Şuan açılıyor. Farklı isimle kaydetme işini daa öncede yapmş olmama rağmen ilginç oldu.
İlgilendiğiniz için tşkler..
Kusura bakmayn yen gördüm.
Kusura bakmayn yen gördüm. Özelden mail adresimi yolluyorum
Solidworks mold tool kullanılacak.
Solidworks mold tool kullanılacak. Ama en azından ölçü gerekli. Resimler ve videoya bakmak lazım neasıl diye.
Open File hatası.
Merhaba arkadaşlar haftalardır herhangi bir sorun yokdu. Şimdi bir dosyayı open ederken bir hata alıyorum ve programı kapatıyor.. Asında bakarsanız başka bir sahne açtım hata vrmedi. Ama benim üzernde çalıştığım sahnede hata alıyorum.. Sbep ne olabilir. ?
Birde x/10 diye bir
Birde x/10 diye bir puanlama değeri var galiba. O nasıl etkileniyor, kim veriyor puanı onuda çözemedim :)
Beğenince noluyor ki ?
Beğenince noluyor ki ? Beğenmenin kime ne zararı, kime ne yararı var. ?
Tamamı after effect ilemi
Tamamı after effect ilemi yapılıyor. Çizimler vs ?
Bu işler Hangi Programla Yapılıyor.
Merhaba arkadaşlar. Bu tür animasyonvari videolar hangi programda yapılıyor. Sanırım iki boyutun hareket ettirilmesi ile oluyor ama nasıl ?
https://www.youtube.com/watch?v=5ZyVUlOQTkY
Öneriler sorunu çözdü hocam,
Öneriler sorunu çözdü hocam, Sizede çok teşekkür ederim, İlgilendiğiniz için..
Affect Background önerinizi inceledim. Şunu anladım.
RGB yada output değerini arttırmadan aydınlık gökyüzü alabilmeniz Affect B. deaktif edilince mümkün. ama şu varki saydam cisimlerinizde arkaplan gibi kullanılmamış oluyor.
Diğer taraftan onu aktive ederseniz, gökyüzü karanlık oluyor, lakin, bu sefer saydam cisimler için arkaplanda cisim gibi görünüyor.
Çok enteresan bir etki sağlıyor yani..
Teşekkürler.
Hepinize çok teşekkürler.. Bu
Hepinize çok teşekkürler.. Bu konudaki öneriler kıymetli.
Her ne kadar ps de düzenlemek kolay olsada sahnede duruşunu görerek devam etmek çok daha yararlı oluyor..
Bunun için vraylight, rgb ve output değerleri üç ayrı çözüm olarak bu konuda bulunmuş oldu.
Bu arada output ve rgb değerlerinin aynı oranda değiştirmek aynı oranda etki yapıyor. Aralarında ne fark var bilemedim. Ama işimi gördükleri kesin. :)
Est sorun değil.. Nasıl
Est sorun değil.. Nasıl halledeceğiz problemi. ? Gökyüzü olunca öneri suya mı düştü hocam :) :(
Hocam obje değilki bu
Hocam obje değilki bu gökyüzü. Sanırım yanlış anladığım bişey var.
Vrylight mtl de map olarak kullancağım resmi reçip, o kutucuğu environmenta instance yapmak değilmidir kastınız. ? Gökyüzüne nasıl uwmap yapabiliriz ?
Evet vray physical camera
Evet vray physical camera kullanıyorum..
Vrayligt mtl olarak atamak derken ? O zaman gökyüzü kücük maplar ile doluyor.
Hocam yaşadığım problem budur..
Hocam yaşadığım problem budur.. sizde bakabilirseniz linke memnun olurum..
http://www.tr3d.com/forum/oku/vray/gokyuzu-ekleynce-karariyor/
Bu birinci default sky
Bu birinci default sky buda ikinci, resim ekleyinceki hali
buda ikinciye eklediğim gökyüzü gördüğünüz gibi aslı gayet aydınlık..
evet özümleri bekliyorum arkadaşlar
Gökyüzü ekleynce kararıyor..
Merhaba arkadaşlar,
Bu problemin çözümünü bulamadım. Birtek bendemi oluyor, yoksa bilmediğim şey nedir yardım edin lütfen.. Bunun yüzünden çalışamıyorum adeta..
Gökyüzüne eklediğim resim kapkaranlık çıkıyor.
Resimleri buraya ekleyemediğim için ikinci mesaja ekleyeceğim..
Problem yazılımdamı diye merak ettim, max 2011 de denedim durum aynı, hdri da denedim durum yine aynı..
Açıkçası sorununuzu çok iyi
Açıkçası sorununuzu çok iyi anlamdım. Yani vray light kullanınca ne gibi sorun oluyor. Tavana döşedğiniz light invisible yapın. Yada tek başına ful tavanı kaplamak zorunda da değilsiniz. Aynı ışığı parçalara bölün..ender süresi uzar ama gölge vs için farklı yönlerden gelen ışık tek parça büyük ışıktan daha iyi olacaktır.
İlgilendiğiniz için çok teşekkürer..
İlgilendiğiniz için çok teşekkürer..
Uygulayacağım, umarım başarılı sonuç alırım.
Aynaların mavi tonu Hdri
Aynaların mavi tonu Hdri dan geldi diyorsunuz yani. O zaman diffuse kanalı koyu siyah mı ?
Birden Kullandığınız hdri gökyüzü değil şuan arkada olan sanırım. Daha sonra ps de değiştirdiniz mi ?
Eğer elinizde dosyası varsa, material editörün tüm ayarlarını ekran alıntısı alabilirmisiniz çok zahmet olmazsa ?
Bu arada yansıyan diğer gökdelenleri sahneye yerleştirdiniz mi gerçekten ? nasıl yaptınız ?
Cephe Kaplama ve gökyüzü
Merhaba arkadaşlar.
Şu malum aynalı dış cepheleri vray ile düzgün bir sonuç alamadım gitti.
Ayna için birkaç yerden okuduğum teknikleri uyguladım oluyor ama gri birtona sahib oluyor. Benim yani şu koyu mavi tonları alamıyorum. Bunun için ne yapmalıyım.
Aytıca vraysun eklediğimizde atanan default gökyüzünü değiştirmek istediğimde gökyüzü kapkaranlık oluyor. Bunu nasıl çözerim. bir türlü bulamadım.
Lütfen bu iki işlemi nasıl yapabileceğimi anlatın yada bir kaynak linki verin..
Şimdiden teşekkürler.
Glossnes ile birlikte diğer
Glossnes ile birlikte diğer ince ayarlarda önemli tabi.. Bunların hepsini bir arada anlatan, birbiri arasındaki ilişkiyi gzelce açıklayan bir döküman olsa çok güzel olur. bu sorunları yaşayan çok kişi var çünkü