smphotographer Son Forum Mesajları
2013
Sanırım 2013 te gelen bir özellik :(
Ben 2010 kullanıyorum :(
süper
hakikaten işimi görür videosunu izledim tam benlik :)
Yalnız bende Mass Fx yok. Paralı bir plugin midir?
Dağınık Dağıtmak
Selam Arkadaşlar,
Elinizde bir kare kutu var ve içine dağınık (rastgele) bir şekilde çekirdek paketleri yerleştirmek istiyorsunuz nasıl bir teknik uygulardınız? bunun için pratik bir yöntem var mı? Tercihim paketlerin dizilirken birbirinin içine girmemesi.
bulamadım
Bende bulamadım.
Default yapmaktan vazgeçtik çünkü 2010 olarak kayıt ederken bazen dosya üzerinde kayıplar olabiliyor. Bir kaç defa dosyanın tamamının düzgün şekilde aktarılmadığına şahit oldum.
Mantıklısı ihtiyaç halinde yapmak
Teşekkürler
2013 ile Düşük versiyon Kayıt
Merhaba arkadaşlar şirketimize yeni aldığımız 1 lisans 2013 gerisi 2013
Save As ile 2010 kayıt imkanı tanıyor fakat her seferinde bu işlemi yapmamak için Varsayılan Kayıt 2010 olarak ayarlamak mümkün mü?
Teşekkürler
3D Düzlem üzerinde görmek ve hareketli bir görüntü dışında ne yapılabilir diye baya merak etmiştim. Dediğiniz gibi tamamen tercih meselesi olabilir.
Teşekkür ederim :)
Hareket
Metin bey,
İşe hareket katınca zaten sorun yok After Effect`in nelere yapabileceğini biliyorum. Zaten verdiğiniz örnekler hep hareketli nesneler üzerine benim asıl merak ettiğim konu tek karelik bir renderda neden AE kullanılsın.
Örnek:http://www.tr3d.com/galeri/proje/15r6/
Teşekkürler
Teşekkür ederim Video çok yardımcı oldu.
Fakat sanırım hep Solidworks pratikliğinde bir fillet atmayı araştırdığımdan bu tarz tekniklerden hep kaçtım ama galiba kaçış yok. Max kullanıyorsan fillet atmak için zahmet çekmek kaçınılmaz :)
Sonuç Yok Galiba
Anladığım kadarıyla 3DS Max te bunun çözümü yok :)
Aslında Nurbs te olabilir
Bridge birçok alanda kullanılabilir ama ulaşmak istediğim yumuşak geçişli ve sorunsuz bir geçiş için ideal olmadı. Karışık alanlarda çok iyi sonuç vermiyor. Nurbs tekniğinde böyle sanırım daha rahat yapılabiliyor ama Nurbs tekniğini çok iyi bilmiyorum kurcalamak gerek.
Güzel Anlatım
Resim destekli güzel anlatım için teşekkürler.
Sanırım http://imageshack.us/photo/my-images/94/ekrane.jpg/ bu resim için aynı işlemi uygulamak zor.
3DS Max ve After Effect çalışması
Zaman zaman bazı çalışmaların altında 3DS Max ve After Effect kullanıldı diye açıklama görüyorum. Örnek Mustafa Öner beyin çalışmalarında. Eğer animasyon yapmıyorsanız After Effect düz bir render görüntüsünde ne gibi etki veriyor açıkçası çok anlamadım.
Bazen evet
Bazen dediğin gibi yapıyorum ama her zaman içimde bir şey içimi yiyor neden 3DS MAX ile bunu daha basit bir şekilde yapamıyorum
Her zaman Editable kalmıyor model
Düz bir kare gibi işlemleri editable olarak korumak daha kolay tabi ama ektekine benzer bir uygulama olunca iş biraz karışıyor.
http://imageshack.us/photo/my-images/94/ekrane.jpg/
İki objenin kesişmesine fillet atmak
Arkadaşlar uzun zamandır. 3DS Max ile yapamadığım bir işlemi bu platformda sizlere sormak istedim. Genellikle Poly edit kullanıyorum. Boolean ile birleştirdiğim iki objenin kesişme yerine radius (fillet) atmak istiyorum. Fakat bir türlü çözemedim. Resimdeki kırmızı çizgi ile gösterilen yere fillet atmak istiyorum. Böyle bir birleştirmede yumuşak bir geçiş için ne önerirsiniz? Yardımlarınız için teşekkürler
http://imageshack.us/photo/my-images/521/ekranmb.jpg/