Silence3D Son Forum Mesajları
Diğer makinada kurulu olan
Diğer makinada kurulu olan pluginlerini de kurdun mu ? Herşey aynı mı? Ayrıca bir sorum daha X86 yada her ikisi de X64 yapısındamı ? Bazen FAT yapıları farklı olmasından da kaynaklanıyor olabilir.
MCG - Modeling
MCG - Modeling a Baseball
https://www.youtube.com/watch?v=orYbFTb3x3Q
RealFlow Fructure Geometry
Verdiğiniz örnekte kullanılan RealFlow özelliği Fracture
Cube e Fracture uygulamış.
https://www.youtube.com/results?search_query=Realflow+Fracture+Geometry+
Realflow Fracture Geometry Tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=l2zn8oT5l_g
Skin Stretch: Simulating Dynamic Skin Microgeometry SIGGRAPH 2015
Skin Stretch: Simulating Dynamic Skin Microgeometry SIGGRAPH 2015
SIGGRAPH 2015 Computer Animation Festival
https://www.youtube.com/watch?v=FXXdypEuR_M
Skin Microstructure Deformation with Displacement Map Convolution
http://gl.ict.usc.edu/Research/SkinStretch/
Driving High-Resolution Facial Scans with Video Performance Capture
https://www.youtube.com/watch?v=mGH0nNkTOJI
Skin Microstructure Deformation with Displacement Map Convolution
Koki Naganoy
Graham Fyffey
Oleg Alexandery
Jernej Barbiˇcz
Hao Liz
Abhijeet Ghosh
Paul Debevecy
USC Institute for Creative Technologies
University of Southern California
Imperial College London PDF
https://spiral.imperial.ac.uk:8443/bitstream/10044/1/23615/2/skinstretch-final-small.pdf
http://www.orbaz.com/visualguide/particleflowtools/box2/ConveyorBelt.html Max 2009 Versiyon
http://www.orbaz.com/visualguide/particleflowtools/box2/ConveyorBelt.html
Max 2009 Versiyon Dosyası
http://www.orbaz.com/visualguide/particleflowtools/box2/scenes/Max9_ConveyerBelt_Finished.max
Yukarıdaki Dosya Box#2 , Box#3 Pro Setleri ve ayrıca bir plugin yüklü olmadan 3dsmax 2014 te açılıyor. Nvidia Physx Kullandığı İçin Plugin olmadan Particle Flow Chart Tablosunda İstediğin gibi değişiklikler yaparak rahatça kullanabilirsin değişiklikler yapabilirsin.
Creating 3D Conveyor Belt Animation
Creating 3D Conveyor Belt Animation pt.01
https://www.youtube.com/watch?v=Z9th1YrgvCg
Creating 3D Conveyor Belt Animation pt.2
https://www.youtube.com/watch?v=x0DOmzvxvx8
The simple conveyor belt animation - 3DS MAX tutorial - Part 1
https://www.youtube.com/watch?v=jk0ovEzAHx4
The simple conveyor belt animation - 3DS MAX tutorial - Part 2
https://www.youtube.com/watch?v=myX3qa_SQd0
Box#3 Pro Örneklerinde Mevcut
3dsmax Particle Flow ; Orbaz Box #3 Pro forum sitesinde istediğin örnek çeşitlerinden bolca mevcut. Mass Örnekleri arasında yer verdikleri bir örnekten bahsediyorsun sanırım.
Oleg Bayborodin Forum bölümünde bol bol örnek vermiş.Particle Şemaları ve örnek max dosyaları mevcut.
Benzer Örnek Forum sitesinde mevcut
http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=736
Bir çok temel efektin şemalarını ve max dosyalarını bulabilirsin. Güzel bir kaynaktır. Tek sorun Max versiyonuna göre Pluginin kurulu olması gerekiyor. :( Üzücü yanı.
https://www.google.com.tr/search?q=Box+3+example+site:+www.orbaz.com&biw=1670&bih=817&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqafA84TRxwIVSA4sCh1gAw68
İnsan Gözü Bakış Açısı
Odak uzunluğu = 19-23mm (1.2x zum)
35mm çarpan faktörü = 2x
35mm dengi odak uzunluğu = 38-46mm (1.2x zum)
Diyafram: f/2.4-f/11 (göz kapakları hariç)
Perde hızı: 1/30 – 1/125
ISO: 12-819200
Dinamik aralık ~ 14-15 poz
Mailinize çalışan scriptinizi yolladım Şafak Hocam
Mailinize çalışan scriptinizi yolladım Şafak Hocam.
Hatanız 150-175 aralığını 0-175 kullanın.
TaneciklerinSayam sayısını kontrol etmelisin
Birt script döngünde 150-175 sınırlamandan dolayı olabilirmi? 150 de başla 175 bitmesini emretmişsiniz gibi geldi
Herhalde Bu şirket 2 Kişiden oluşuyor.
Karina’nın geçmişindeki birkaç kilometre taşı :
13 Eylül 1994 Karina resmen kuruldu
Eylül 1994 Karina’nın başvurusu ODTÜ-KOSGEB Teknoloji Geliştirme Merkezi’ne kabul edildi
Eylül 1994 İlk sistem tasarımı işi alındı
1994 Çizim dosyaları modemle gönderildi
Mart 1995 İlk projemiz işveren tarafından onaylandı
Mart 1995 İlk yurtdışı işi alındı
Kasım 1995 Başka bir yangın şirketine ilk eğitim semineri işi alındı
Şubat 1996 İlk şirket reklamı basıldı
Şubat 1996 Aydın ÖZKAYA, TMMMB üyeliğine kabul edildi
Mart 1996 İlk teknik danışmanlık işi alındı
Haziran 1996 İnternet bağlantısı açıldı
Haziran 1996 Birinci nesil web sitesi açıldı
Temmuz 1996 İlk ticari danışmanlık işi alındı
Aralık 1996 Şirket içi bilgisayar ağı kuruldu
Ocak 1997 İlk deneme ve kabul işleri danışmanlığı işi alındı
Ocak 1997 NFPA’ye üye olundu
Ekim 1997 Doğrudan devletten ilk iş alındı
Kasım 1997 İlk yangın yönergesi hazırlandı
Şubat 1998 Aydın ÖZKAYA SFPE üyeliğine kabul edildi
Eylül 1998 İlk mimar çalışmaya başladı
Şubat 1999 İlk ürün geliştirme işi alındı
Kasım 2001 Profesyonel Sorumluluk Sigortası başladı
Mart 2002 İlk kitabımız yayınlandı (MMO Yangın Söndürme Sistemleri)
Mayıs 2002 Tanju ATAYLAR SFPE üyeliğne kabul edildi
Aralık 2002 Kesintisiz 128K internet bağlantısı kuruldu
Autocad Dosyanı Tekrar İncele.
Dosyanı İnceledim. Import ettiğin Autocad dosyan elinde ise. Tüm Layer larını kilitle Duvar ve Kolon layerlarının dışında kalan tüm layerlarının ışığını layer properties te kapat sadece Duvar ve Kolon layer ışıklarını açık bırak. Tüm kilitleri kapalı tut sadece Tek Duvar layerının kilidini aç Top yani ütten görünüşte sola doğru -x eksenin yöünde yani tüm layerı tarayarak duvarlarını toptan 2.500 birim sola kaydır. Sorun düzeliyor.autocad dosyasını sana veren hile yapmış yani duvar layerını toptan kaydırmışş yanii anlabildim mi bilemiyorum?
Bilgilerinize arz ederim. :)
CGPEERS SERVER YEDEKLENİYOR
cgpeers.com `un yeraldığı ns2.cgflux.co VE ns1.cgflux.co DNS IP leri ataması deaktif. Tescil ve kayıtları devam ediyor. Büyük bir ihtimal ganimetlerini yedekliyorlar. :)
Bu bir Mimari Virüs Olmalı ?
Ülkemizde sanırım herkes kendi diplomasına göre iş bulabilseydi. Bende ilk önce sizin bilgisayarınızın elektriklerini keserdim. Tasarımınızı o zaman nasıl sunacaktınız. Olmayan bir yapının resmini yada animasyon filmini nasıl yapacaktınız çok merak ettim. 11 Yıl rapido kullandım. Ozalitçide saatlerce sıra bekledim. Yaşasın 3D Programlar.:) Yaşasın 2d ve 3D Printerlar. Yaşasın CNC Routerlar. :) Sizinde tasarımlarınızı görmek isterdik. Kalp kırıcı ince kelimesel analizler yapmak yerine. Sizin tasarımlarınızı paylaşmaya davet ediyorum. Sitemizin içinde Sizin daha diplomanızı almaya 1 yılınızın olduğunu düşünürsek ki kayıtlar daha bir yılınız var diyor. Proje derslerinize hazırladıklarınızı Galerinize koyarsanız. Aramızda bir çok ta mimar arkadaşlarımız kendi meslektaşlarınız sizi nasıl eleştirecekler. Hele siz onaydan bir kaç proje geçirin. Onaydan geçen projeniz ile mimari görselleriniz aynı olacak mı? görelim. Zaman su gibi akar geçer. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Sizi kırdıysam kusuruma bakma. Şimdiden affola.
Profesyonellerin Tercihi Merkezlerini Bir de Gezmelisin
http://www.natro.com/
Çalışma ve Çabana Bağlı
Bir sahil düşün teknoloji kamyonları hergün bir kamyon kum döküyor sahile. Bütün uğraş ve çabaların ile günde bir kum tanesi öğrenebilsen. Yılda 365 kum tanesi yapsa senin kum tanelerin sahilden seçtiğin siyah kum taneleri olsa bir kese kum tanesi sizi etkili elit örnek tasarlayabilecek bilgi ve beceriye ulaştıracaktır bence. Eğitim videolarında onlarca teknik saatlerce seyrettikten sonra saatlerce uyguladıktan sonra bakıyorsun 2-3 dakika alıyor. Her şey size bağlı.
Basefount miarmy verdiğin örnek videoda kullanılan tekniklerden biri Lidar data verilerini Weta Digital VFX çileri aynı zamanda C++ kırıkları çoğu birleştiriyor. Biz tek başına nasıl yaparızı düşünürken büyük ekipler konularında uzman kadroları bölümlendiriyorlar. İstanbul da yaşıyorsan Şahin Derun abimizi bulmanı tavsiye ederim. Uluslararası tecrübesi olan Şu an Türkiye de bulunan abimizin fikirlerini alırım. Kişisel çalışmaların göstermek yerine global anlamda nasıl yol kattetmek için neler yaşamış öğrenmek ve dersler çıkarmak gerekir. Aktif çalışılan bir ortam da kendi kendine öğrenebileceğinden daha fazlasını daha kısa sürede öğrenebilirsin bence.
Ayrık Vadi Simülasyonu
Maya , RealFlow Plugini , Lidar Data, Nuke
V-Ray Render Kullanıyorsan Material Editorde V-Ray Materiallerinden kullanmalısın.
V-ray de render alıyorsan material malzemelerini de v-ray materiallerinden kullanmalısın Beyaz ı Siyah render alıyorsan Işıkta V-Ray ışıklandırmaysa Beyaz Siyah Siyah ta beyaz çıkar.
Tabi olur deseydin?
Tabi olur efendim ama benim de bir şartım var. deseydin. Ben sizin yaptığınız işlerden % 80 komisyon alırım deseydin fatura ve diğer giderler stobaj vergileri de size ait deseydin.
RGB VALUES Ayarlarında Float
RGB VALUES Ayarlarında Float Point hatasında açamadığın max te On Yada Off butonlarından biri kapalı yada açık pozisyonunda kaldığı için olabilir. IES dosyasını açtığın 3DS max te bir butonun On pozişındadır. Onu kapatırsan IES Float Point ayarlarını sorunsuz Max e alacaktır.
LTD File Convert to IES
"LTD File Convert to" google da yazarsan gerekli programlar isimleriyle çıkıyor. Sana verilen verinin formatını hangi sistemde aldılar sen convert ederken Makinan da kullandığın İşletim sistemine uyarlaman gerekicek. Öncelikli olarak sana verilen ışık dosyasını hangi programın hangi versiyonda verdiler. Anlatımların ekran görüntülerinden convert ler Mac sisteminde alınmış . Sana "http://www.helios32.com/resources.htm" öneririm okumanı. Yeterince anlatmışlar.(Program Bilgileri Mevcut) Disko Spotlarında VSI Line Philips Serileriyle uğraşıyorsan Başarılar Dilerim.
EulumDat program ürünü dosyalar sa "http://eulumdat.blogspot.com/2010/01/converting-ies-files-to-eulumdat.html" tersten incelemelisin siteyi.
V-Ray Hakkında Yenilikler Genel
Yeni özellikler:
(*) V-Ray: Cubc 6x1 kamera türü Eklenenler;
(*) VRayStereoscopic: Cubic 6x1 kameralar için destek eklendi;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray RT GPU: Dinamik ve yerinden geometri ile doku pişirme için destek eklendi;
(*) VFB: tek bir çoklu kanala kanal (.exr veya .vrimg) dosyası kaydeder vfbControl () MAXScript işlevi eklendi #savemultiimage kelime;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Hafif cache en Retrace parametresi artık GI Kalite kaydırıcı tarafından kontrol edilir;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray RT: Max ışıklar dosyaları .vrscene ihraç değil, standart 3ds Animasyonlu parametreler;
(*) V-Ray RT: ActiveShade render animasyon deplasman ihracat Sabit;
(*) V-Ray RT: Bir VRayLight Kaynak B atanmış hiçbir texmap ile VRayCompTex sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: Saç Çiftliği Renderer atmosferik etkisi mevcut olduğunda kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: nVidia sürücü sürümleri 352,86 353,06 ve bir soruna Çalışma;
(*) VRayVolumeGrid: simülasyon cache tarama ve daha önce yolu şifre korumalı sunucu konumuna ayarlandığında bir kilitlenme düzeltildi;
(25 Mayıs 2015) inşa 3.20.01 (resmi)
==============
Yeni özellikler:
(*) VRayVolumeGrid: Sıvı simülasyon verilerinin (Phoenix FD, Field3D ve OpenVDB) render için destek eklendi;
(*) V-Ray: Render İlerleme penceresinden anında DR sunucularını eklemek / kaldırmak için yeteneği eklendi;
(*) V-Ray: DR sunucuları listesi yeniden okunur vray_dr.cfg dosyası oluşturma sırasında değiştirilen her;
(*) V-Ray: V-Ray mesajları log penceresi açın düğmesi eklendi;
(*) V-Ray: Kamera hareketi bulanıklık için dönüşüm örneklerinin sayısını kontrol için kamera nesne özelliklerini Eklenenler;
(*) V-Ray: Yeni Fizik Kamera ve Fiziksel Kamera Pozlama Kontrolü dahil 2016 3ds Max için destek eklendi;
(*) V-Ray: DMC rasgele tohum kontrol etmek MAXScript parametre;
(*) V-Ray: V-Ray nesne özellikleri (bazı Alembic ithalatçılar ile yararlı) hız kanalı olarak verilen bir harita kanalı belirtmek için izin vermek;
(*) V-Ray: renderer ayarlarının çoğu için araç ipucu açıklamaları Sağlanan;
(*) V-Ray RT CPU: VRayEnvironmentFog için destek;
(*) V-Ray RT GPU: Kompozit harita render için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: deplasman için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayMtl anizotropi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: UDİM etiketi desteği eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: CUDA motoru için QMC örnekleme Uygulanan;
(*) V-Ray RT GPU: doku yapımı için ilk destek;
(*) V-Ray RT GPU: küresel panorama kameralar için destek;
(*) V-Ray RT GPU: 3ds Max Spot ve Omni ışıklar çürüme ve Yakın / Uzak Zayıflama parametreleri için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: dokular çıktı Bezier eğrisi çıktı renk düzeltme için destek eklendi;
(*) VRayProxy: viewport önizleme oluşturmak için eklendi daha iyi yöntemler örgü basitleştirilmesi dayalı kafesleri;
(*) VRayProxy: Eklendi göster tüm örgü viewport görüntüleme seçeneği;
(*) VRayProxy: örneklemesini koruyarak bir .vrmesh dosya olarak VRayInstancer ihracat için destek;
(*) VRayStereoscopic: Stereo küresel / silindirik panorama kameralar için destek;
(*) VFB: Tarih penceresinden bir görüntü oluşturma ayarlarını yüklemek için yeteneği eklendi;
(*) VFB: ile giriş / çıkış uzaklaştırdınız edilebilir düzenli + / - / * (mobil cihazlardan uzaktan erişim için kullanışlı) tuşları;
(*) VRayCurvatureMap: VRayDirt benzer yeni bir doku, örgü eğrilik tespit etmek için yararlıdır;
(*) VRayFur: Daha hızlı render, şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) Saç ve Kürk: Faster render, şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) VRayInstancer: Eklendi kaynak nesneleri düğüm ve V-Ray nesne özelliklerini geçersiz kılmak için yeteneği;
(*) VRayInstancer: rasgele tohum kontrol yüzdesini işlemek için parametreleri eklendi;
(*) VRayInstancer: (sadece kod V-Ray bölümü için) okuyuculu örneği üretimi için deneysel bir seçeneği eklendi;
(*) VRayLight: ekranlarında kubbe ışıkları yönünü gösteren bir çizgi eklendi, o da VRayHDRI sarma merkezini göstermektedir;
(*) VRayOSLMtl: vray_subsurface için destek eklendi () kapatılması;
(*) VRayOSLMtl: vray_hair için destek eklendi () kapatılması;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Açılan kontrolleri için destek;
(*) VRayHDRI: alfa görüntüleri ile PNG gri tonlama yükleme desteği eklendi;
(*) Doku pişirme: doku işlemek için ek fırında elemanları: VRayMtlReflectIORBake, VRayReflectionFilterMap;
(*) V-Ray sahne çevirici: Corona malzeme ve ışıkların dönüşüm ilk uygulamasını Eklenenler;
(*) Ply2vrmesh: .geo ve .bgeo dosyaları parçacıkların dönüştürülmesi için destek;
(*) Vrayspawner.exe farklı işlemci gruplarına ayrı DR düğümler atayabilirsiniz;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray: yeni bir parametre "Sızıntı önleme" ile ışık önbellek kaçakları İndirimli;
(*) V-Ray: Hafif önbellek için yeni varsayılan ayarlar;
(*) V-Ray: V-Ray nesne özelliklerinde GI subdivs çarpan "subdivs çarpan" olarak değiştirildi ve belirli bir nesne için tüm gölgeleme örnekleri etkiler olmuştur;
(*) V-Ray: çalışabilirsiniz maske kılmak şeffaf ve ışın yolları boyunca Kamera nesnelere görünür değil;
(*) V-Ray: VRayLights kesişen seçilen nesneler üzerinde işlemek maske;
(*) V-Ray: 0.0 Global`in subdivs çarpanını ayarlanması ışınım haritası ve diğer yansıma / kırılma enterpolasyon haritaları etkilemez;
(*) V-Ray: Küresel DMC örnekleyici rollout eklendi UI görünümü switcher;
(*) V-Ray: 0.5 varsayılan hareket bulanıklığı süresi değeri değiştirildi;
(*) V-Ray: kafesleri ve kameraya görünmeyen vekiller ele alınması Geliştirilmiş;
(*) V-Ray: Birçok nesnelerle sahnelerde "köşeleri dönüştürme" aşamasının hızlandırın;
(*) V-Ray: Işık önbellek rollout "default" view Basitleştirilmiş;
(*) V-Ray RT GPU: VRayVRmatMtl in Azalma texmap için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Alan ışıklarından Temizleyici parlak yansımalar;
(*) V-Ray RT GPU: Işık Önbelleği hareket bulanık kıllar için destek Uygulanan;
(*) V-Ray RT GPU: Uygulanan daha sağlam ortak görevler icra, yaklaşık% 10 önde gelen hız kazancı hale;
(*) V-Ray RT GPU: Bitmap dokular için optimize sistem CPU bellek kullanımı;
(*) V-Ray Araç Çubuğu: nedeniyle varsayılan yerleştirme ile ilgili sorunlar Max 2016 ve sonrası 3ds yüzen varsayılan hizalamasını değiştirildi;
(*) VFB: 0 ayarlandığında, daha önce benzeri ayrı bir konu VFB çalıştırmanızı sağlar Eklendi VRAY_BLENDED_GUI ortam değişkeni, aksi takdirde 3ds Max varsayılan olarak ana iş parçacığı çalışır;
(*) VFB: Daha iyi kontrast fonksiyonu siyah ve beyaz noktaları koruduğu;
(*) VFB: Bölge koordinatları görüntü boyutu normalize saklanır hale;
(*) VFB: vfbControl MAXScript fonksiyonu renk düzeltme dosyalarının yüklenmesini destekler;
(*) VFB: Artık göstermek için VFB neden olmaz vfbControl MAXScript fonksiyonu;
(*) VFB: gösterildiğinde "Edit comment" penceresi fare imleci altında görünür;
(*) VFB: "Edit comment" in "Kapat" düğmesine penceresi "yakın Kaydet ve" değiştirilir;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Hafif cache Öncesi filtre artık etkilenir;
(*) VRayCarPaint: max yansıma derinlik kontrolünü Eklenenler;
(*) VRayExposureControl: "aktif" ve "processBG" seçeneklerine Eklendi MAXScript erişimi;
(*) VRayFastSSS2: varsayılan olarak etkin, izleme yansımaları değiştirildi;
(*) VRayHDRI: VRayHDRI U / V Bitki / Yeri parametreleri negatif değerler izin;
(*) VRayHDRI: seçeneği eklendi tam dosya yolları oldukça göreceli daha ile IFL listeleri oluşturur;
(*) VRayHDRI: kiremitli bellek sınırına ulaşıldığında kiremitli dokular daha hızlı render;
(*) VRayHDRI: eliptik filtreleme Geliştirilmiş;
(*) VRayLight: arayüz seçenekleri düzenini basitleştirin;
(*) VRayProxy: alembic için Instancing varsayılan olarak etkindir kafesleri;
(*) VRayScatterVolumeMtl: hesaplamalar Geliştirilmiş;
(*) VRayToon: içerme / dışlama listesinde katmanları için destek eklendi;
(*) V-Ray Işık Lister: Işık isimleri geniş alanları ve liste ışıkları isimler tarafından sıralanır yapılan;
(*) .vrmesh İhracatçı: VRayInstancer için destek eklendi zaman seçeneği seçilir "dosyasını ayırmak için her örgü verme";
(*) .vrscene İhracatçı: nesnelerin render devlet ihraç edilmektedir;
(*) Installer: firewall uygulamaları ve limanlar için istisnalar ekleme;
(*) Objektif analizörü: Fiziksel kamera bozulma harita için doku oluşturmak için yeteneği eklendi;
(*) Ply2vrmesh: .geo / .bgeo dosyalar için UV kümesi adlarını Koru;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: VRayFur oluşturma ya V-Ray Araç Çubuğu veya menülerden, kaynak nesnenin dönüşümüne taktıktan değildi;
(*) V-Ray: geçersiz pozisyonları ile parçacıkları içeren Alembic dosyalarını yüklerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bir 3ds Max yerli malzeme uzanan bir komut dosyası malzemeyi işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Embree ile hiçbir yüzler ilkel render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Sabit kazasında Embree kesinlikle düz, hareket bulanık kıllar işlerken;
(*) V-Ray: asmak Sabit ise ışınım haritası hesaplama aşamasında işlemek iptal ederken DR;
(*) V-Ray: seçenek işaretli olan "MAX çözünürlüğü alın" eğer işlemek bir sonunda rastgele kazasında Sabit;
(*) V-Ray: Sabit eserler Embree ile tüyleri render;
(*) V-Ray: Bir kez daha kayıt dört menü öğeleri bazı Sabit;
(*) V-Ray: "Varsayılan Işıklar" seçeneğini geçiş de VFB çözünürlüklü ön ayarını değiştirdi sorun giderildi;
(*) V-Ray: ışınım haritası artan modlarından herhangi bir animasyon render dağıtılan doing zaman istisna işlenmeyen Sabit;
(*) V-Ray: Standart 3ds Max malzemeleri VRayOverrideMtl ile render değildi;
(*) V-Ray: "Ayrı hale kanalları" kesilebilir ile çıktıyı yazma;
(*) V-Ray / V-Ray RT İşlemci: Kaldırılan ilerici örnekleme ile parlak pikselleri meydana gelen;
(*) VRayPhysicalCamera: distorsiyon haritası kullanılan yanlış fiziksel kamera bozulma Sabit;
(*) VRayMtl: VRayBlendMtl in VRay2sidedMtl içinde VRayMtl opacity ile yanlış gölgeler Sabit;
(*) V-Ray RT: Max UI sırasında ve bir süre dondurma 3ds sonra büyük çözünürlükte doku render;
(*) V-Ray RT: animasyonlu UVW için destek eklendi koordinatları;
(*) V-Ray RT: Animasyon çerçeveleri çoğaltılamaz edildi;
(*) V-Ray RT: Aktif Gölge sırasında değiştirilmesi harita kanalları yeniden ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Böl gölgeleme subdivs ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: nedeniyle animasyonlu örgü ışık kafesleri sızıntı kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT: VRayLight Gürültü veya Bercon Ahşap doku Bercon sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: Bu animasyonlu yanlış ihraç deplasman eklentisi Sabit;
(*) V-Ray RT: basamağı ile başlayan yanlış ihraç malzemesi isimleri Sabit;
(*) V-Ray RT: Sabit rastgele üretim oluşturucu olarak işlerken sahneye "... renderer bekliyorum" sırasında askıda;
(*) V-Ray RT: Aynı hat üzerinde görünen konsol mesajların bazılarını Sabit;
(*) V-Ray RT: VFB bazen render sırasında donma Sabit;
(*) V-Ray RT: Mesh ışık eğer kapalı "Işık ile örgü değiştir" eksikti;
(*) V-Ray RT: sahnedeki fiziksel kamera varsa Çıkışta çökebilir sunucu Render;
(*) V-Ray RT: Yansıma / Kırılma ortamında devre dışı bırakıldığında Kırılma ortamı haritası kullanıldı;
(*) V-Ray RT: Gereksiz deplase örgü yeniden ihracat kaldırıldı;
(*) V-Ray RT: VRayMtl çekilin ağırlık değiştirildikten sonra durur Rendering;
(*) V-Ray RT: texmap VRayDisplacementMod veya Çıktı haritasına bağlı iken Texmap animasyon ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Max VRayMtlSelect üretim işleme kullanıldığında pencere öğesi oluşturma yanlış veri var kılan 3ds;
(*) V-Ray RT: DMC örnekleyici çerçeve verileri Kilit gürültü deseni ile müdahale, animasyon boyunca düzgün güncelleştirildi;
(*) V-Ray RT: VRayWrapperMtl içinde oluşturun caustics seçeneği ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Kilit gürültü desen seçeneği düzgün ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: SSS2 hale eleman ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: kapalıyken bile, üretim oluşturucu olarak ile işlerken VFB hep açılır;
(*) V-Ray RT: temel katman şeffaflık 0.0 yaşındayken Kompozit harita VRayLight siyah hale getirildi;
(*) V-Ray RT: VRayLightMtl hep arka tarafında yayan oldu;
(*) V-Ray RT: VRayProxy pinpon oynatma modunda ofset çerçeveleri render edildi;
(*) V-Ray RT: Yanlış Alfa kanalı üretim renderer ve Max çerçeve tampon kullanıldığı yerli 3ds olarak işlerken;
(*) V-Ray RT CPU: VRayEdgesTex Gizli seçeneği gözardı edildi kenarları;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLights bağlı prosedürel dokular için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Kamera vinyet Alpha kanalı doğrudan görünür VRayLights uygulanır;
(*) V-Ray RT GPU: oluşturma oturumu yeniden başlatmadan Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayFastSSS2 Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLightSelect hale elemanı VRayFastSSS2 Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: VRayVRmatMtl ile render yanlış kırılma Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: haritalanmış yansıma parlaklık yanlış gölgelendirme Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Farklı dönüşümler ile Instanced kubbe ışıkları yanlış hale;
(*) V-Ray RT GPU: Optimize yerinden geometri bellek kullanımı ve atlanır gereksiz yeniden ihraç;
(*) V-Ray RT GPU: Rect ışıklar başka rect ışık yaktı yanlış gölge üreten edildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLight doğrudan ışık Max ışın yoğunluğu değeri ile kenetlendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLights elemanı hale VRaySelfIllumination ortaya çıkmadı;
(*) VFB: dosyasından yüklenirken Eğri renk düzeltme kontrolü güncellenen değildir;
(*) VFB: Karşılaştırma sırasında bir küçük büyük resimden diğerine geçerken berbat görüntü Sabit;
(*) VFB: Hiçbir renk düzeltmeleri çıktı dosyası oluşturma kaydedilen uygulanır;
(*) VFB: Bazı renk düzeltme parametrelerin değerleri sıfırlamayı değildi;
(*) VFB: RGB renk hala mercek efektleri modu "sadece unsurları Render" olsa bile, mercek efektleri kaynağından geri yüklenir;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Özel hazır ayarları yükleme engelleyen sorun giderildi;
(*) Saç ve Kürk: Hareket bulanık kıllar üzerinde VRayMtl içinde VRayHairInfoTex yanlış renk Sabit;
(*) Saç ve Kürk: bazen yanlış sonuçlar gölgeleme (-1 # IND.) Sabit;
(*) VRay2SidedMtl: belirli durumlarda "ön diffüz ile çarpın" siyah render Sabit;
(*) VRayClipper: V-Ray RT ile işlerken etkin madde kimliği vardır biri birden makası ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayDirt: İnvert Normal etkinleştirildiğinde Sabit sonuç gölgeli nesne içindeki geometri etkilenen;
(*) VRayFastSSS2: Nesne tabanlı aydınlatma harita işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayHairMtl: Yanlış gölgelendirme sonuçları VRayBlendMtl ile karıştırıldığı zaman;
(*) VRayHDRI: İnterpolasyon ve filtreleme seçenekleri etkinse "sonu hale Clear cache" olduğunu çalışmıyor;
(*) VRayIES: Özürlü viewport gölgeleme VRayIES renk sıcaklığı değişimine bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayInstancer: Bir "güncelleniyor örnekleri" sırasında işlemek iptali sonunda çökmesine neden olur hale;
(*) VRayLensEffects: Ağ oluşturma işler aracılığıyla DR kullanırken Kamaşma maske çalışma değildi;
(*) VRayMetaball: ekranlarında önizleme güncelleme yok VRayMetaball nesnesi Animasyon parametreleri;
(*) VRayMetaball: otomatik arabiriminde yenilemek değil MAXScript yoluyla VRayMetaballs için Parçacık girdilerini değiştirme;
(*) VRayMtl: GTR kuyruk falloff 2.0 farklı olduğunda GTR / GGX yanlış sonuçlar Sabit;
(*) VRayMtl: 1.0 parlaklık değeri ile Sabit GTR / GGX geçersiz sonuçlar;
(*) VRayMtl: Kırılma için "kanal Etkiler" seçeneği dağılım etkin olduğunda çalışmaz;
(*) VRayOrnatrixMod: ayarları Render Kalınlığı harita için .ifl dizisi ile Bitmap doku kullanırken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayOrnatrixMod: Öküz Render Ayarları değiştirici belirtilen tam grubuna uygulanan değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: shader parametreleri kontrolleri için sekme sırası Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: Kamera eğim parametreleri düzgün gizli kameralar için ekranlarında güncellenen değildir;
(*) VRayProxy: proxy Yavaş ithalat kaynak seçeneği ile kafesleri;
(*) VRayVRmatMtl: Sabit hata yok fayans devre dışı bırakılmasına ve Açık haritası kanalına ayarlanmış eşleme türüne sahip dokular ihracat;
(*) .vrscene İhracatçı: Görüntü çıkışı için çerçeve numaraları eklemek gerekir ihraç animasyon sahneleri Rendering;
(*) Ply2vrmesh: Birçok parçacıkları ile PRT dosyaları dönüştürme Sabit;
(12 Ocak 2015) inşa 3.10.03 (resmi)
==============
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray RT GPU: VertexColor doku için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayDirt texmap render için temel destek;
(*) VRayMetaball: MAXScript vektör renk kaynağı için destek eklendi;
(*) VRayProxy: varsayılan olarak devre dışıdır ilk harita kanal seçeneği zorla;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: parçacıkların nokta boyutunu kontrol eden bir kaydırıcı eklendi;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: Etkin OpenGL noktası yumuşatma nokta boyutu 1.0 büyükse sadece;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: Sabit 3ds Max 2015 uzaktan DR bilgisayarlar üzerinde Uzatma 2 kazasında ile;
(*) V-Ray: Sabit tüyleri V-Ray ile render Bağımsız normalleri pürüzsüz;
(*) V-Ray: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak ayarladığınızda çalışmıyor MAXScript VFB fonksiyonları Sabit;
(*) V-Ray RT: GI ortam tıkanıklığı parametrelerinin eklendi ihracat;
(*) V-Ray RT: "Örnek arama" Işınım Haritası parametresinin sabit ihracat;
(*) V-Ray RT: V-Ray nesne özelliklerinde Varsayılan olarak ayarlanır tip nesneler için varsayılan geometri tipi ihracat değil Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: UVW koordinatlar geçersiz Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: refraktif örtüşen yüzleri ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: DR bilgisayarlar Işık Önbellek yükleme Sabit;
(*) VFB: Dosyaya işlerken bile renk düzeltmeleri uygulayın;
(*) VFB: Eğri renk düzeltme ile NaN çıktı değerleri kaynaklanan Sabit kazasında;
(*) VFB: geçmişinden görüntüleri yükleme yanlış zaman damgası Sabit;
(*) VRayClipper: kesişim yüzeylerin kenarlarına yakın eserler Sabit;
(*) VRayHDRI: Legacy Direct3D sürücüsü ile VRayHDRI için çalışmaya 3ds Max seçeneği "Olası gibi yakından Maç Bitmap Boyutunu" Sabit;
(*) VRayHDRI: Sabit viewport önizleme 1`den farklı harita kanallar için çalışmıyor;
(*) V-Ray RT: Disk ışık dokusu için VRayColor sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: ilk ışıklarıyla sadece rengini veren farklı renklerle birden fazla disk ışıkları ile sorun giderildi;
(*) VRayProxy: hayır köşe normaller mevcut deplasman Sabit kazasında;
(*) Ply2vrmesh: render sırasında çökmesine neden oldu Alembic parçacıklar, Sabit dönüşüm;
(15 Aralık 2014) inşa 3.10.02 (resmi)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: nedeniyle, Windows iletileri işleme rastgele çöker Sabit Max 2012 3ds çoğunlukla oluyor, ama sadece;
(*) V-Ray: Embree kullanarak donukluk ile dinamik geometri Sabit yanlış render;
(*) V-Ray: Kraliyet Renderer en renderer pencere işleme etrafında çalışmak;
(*) V-Ray RT: Birçok eklenti instanced nesnelerle sahneleri ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: seçildiğinde Max.vray UI önayarla üretim oluşturucu olarak işlerken kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT: CUDA motoru Sabit rastgele kazasında;
(*) V-Ray RT: rastgele Sabit faz ... "server hale RT başlatılması sırasında" askıda;
(*) V-Ray RT: Üretim renderer için Message Giriş penceresinde görünmesini günlük iletileri yönlendirildi;
(*) V-Ray RT CPU: CUDA CPU SSS2 kullanırken geçmesi Işık Cache asılı Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: "retrace" seçeneği ile ışık önbellek kullanırken köşelerde kararan Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: vurgulamak parlaklığını yansıtan değil Sabit;
(*) VRayInstancer: Sabit kazasında kaynak nesne (ler) herhangi bir malzeme uygulanmış yoksa zaman;
(*) VRayMtl / VRayLight: 3ds Max 2012 ve Sabit kazasında eski DMC örnekleri gösterilirken;
(*) VRayPhysicalCamera: Bitmap diyafram üreten siyah vermektedir;
(*) VRayScannedMtl: Sabit lisans çıkış DR modunda başarısız;
(*) VRayScannedMtl: hayır giriş dosyası sağlandı Sabit bellek sızıntısı;
(*) Setvrlservice: "-password" seçeneği için Sabit yardım metnini;
İnşa 3.10.01 (resmi) (Kasım 2014)
==============
Yeni özellikler:
(*) V-Ray: hız işlemek için daha fazla optimizasyonlar;
(*) OpenEXR 2.2.0 Güncelleme ve VRayOptionsRe yeni DWA sıkıştırma seçenekleri eklendi;
(*) 3ds Max 2015 nokta bulutu oluşturma için destek;
(*) Dahili VRayLight, VRayMtl ve kaba kuvvet GI için DMC örnekleri hesap;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: bağımsız OpenGL uygulamasında .vrmesh ve Alembic dosyaları önizleme için bir .vrmesh görüntüleyici aracı eklendi;
(*) Embree: Embree 2.3 Güncelleme;
(*) Embree: Proxy ve örnekleri şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) V-Ray: Küresel eklendi "GI filtre çarpanı" seçeneği VRayHDRI için GI ışınları için doku filtreleme kontrol etmek için rollout geçer;
(*) V-Ray: Embree şimdi Ornatrix ve HairFarm için render saç hızlandırabilir;
(*) V-Ray: Ortaöğretim mat çevre arka yuvası yansımaları / kırılmalara mat nesnelerin görünümünü denetlemek için;
(*) V-Ray: yarattığı zaman varsa, V-Ray, otomatik olarak (özelleştirilmiş varsayılan değerler için izin verir) "Varsayılan" adında bir ön ayar yükleyecektir;
(*) V-Ray RT: Maske doku haritası için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: Karbon Scatter için destek;
(*) V-Ray RT: ActiveShade oturumu için V-Ray Bayern Münih için destek;
(*) V-Ray RT CPU: VRayClipper nesnesi için destek;
(*) V-Ray RT CPU: Ornatrix ve HairFarm rendering için destek;
(*) V-Ray RT GPU: GPU oluşturma için hafif önbellek kullanımı için destek;
(*) V-Ray RT GPU: tutarlı izleme desteği (render performansını artırabilir);
(*) V-Ray RT GPU CUDA: nVidia Maxwell GPU mimarisi için destek;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: VRayFastSSS2 malzeme desteği;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: Ornatrix ve HairFarm için render saçlar için ilk destek;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: Sadece belirli bir sahne tarafından kullanılan özellikleri içerecek şekilde GPU çekirdek recompilation-fly-;
(*) VFB: / rıhtım Tarih penceresi ve ana VFB penceresine Renk Düzeltmeleri pencereyi çıkar becerisi;
(*) VFB: Eklendi vurgulamak Bayern Münih ile renk düzeltme yanık;
(*) VFB: Bayern Münih ile "arka plan görüntüsü" renk düzeltme Eklenenler;
(*) VFB: Beyaz dengesi renk düzeltmesini Eklenenler;
(*) VFB: VFB UI çok kanallı .vrimg ve OpenEXR dosyalarını kaydetmek için yeteneği eklendi;
(*) VFB: post-processing için V-Ray Bayern Münih keyfi dosya biçimlerini yüklemek için yeteneği eklendi;
(*) VRayInstancer: Bir ParticleFlow ve diğer parçacık sistemleri nesneleri örneklilik için yeni bir geometrik eklenti uygulamak;
(*) VRayHDRI: Dosya açık iletişim eklendi görüntü önizlemesi;
(*) VRayHDRI: Malzeme editörü önizleme için UDİM / UVTILE fayans belirtmek için kontroller eklendi;
(*) VRayHDRI: eliptik doku filtreleme için destek eklendi;
(*) VRayScatterVolumeMtl: Büyük ölçüde geliştirilmiş hesapları; ışık önbellek kullanma becerisi;
(*) VRayScannedMtl: Taranan gerçek dünya BRDF malzemelerinin Destek oluşturma;
(*) VRayProxy: Saç ve partikül örnekleri için destek;
(*) VRayProxy: OpenSubdiv kullanarak Alembic dosyalarında alt bölümü nesneler için destek;
(*) VRayLight: Disk ışık şekil;
(*) VRayLight, VRayIES, VRaySun: dağınık ve ayrı ayrı ayna katkıları kontrol parametreleri eklendi;
Belirli ışıklar tam / hammadde / dağınık / speküler katkı ayıklanması izin parametreyi Eklendi "modu";: (*) VRayLightSelect elemanı işlemek
(*) VRayMtl: Katma GGX BRDF modeli;
(*) VRayMtl: ağaçlar vb hızlı render eklendi klip donukluk modu seçeneği;
(*) VRayMultiSubTex: renkleri seçmek için yeni randomize modları Genişletilmiş;
(*) VRayVelocity elemanı render: Eklendi dışlama listesi include /;
(*) Ply2vrmesh: Dosyaları ayırmak için belirtilen çerçeveleri ihracat ihracat seçenekleri eklendi;
(*) Ply2vrmesh: dosyaları Added Alembic çerçeve ofset çıktı;
(*) Ply2vrmesh: birine iki veya daha fazla .vrmesh dosyaları birleştirmek için seçenek eklendi;
(*) Vrimg2exr: o, kendi "bölümünde" her oluşturma elemanı bir OpenEXR 2 dosyası oluşturur vrimg2exr için -multiPart seçeneği eklendi;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray: hatası veya sadece uyarı V-Ray mesajları penceresini açmak için bir seçenek eklendi;
(*) V-Ray: Maske Render için Nesne kimlikleri seçim yöntemiyle eklendi;
(*) V-Ray: İz setleri Eklendi MAXScript erişimi / bayrak hariç şunlardır;
(*) V-Ray: Eklendi% NumPasses ve% numSubdivs damga anahtar kelimeler;
(*) V-Ray: "Kamera Motion Blur" "Hareket Blur" ayarı üzerinde bağımsız olarak kontrol edilir;
(*) V-Ray: Embree varsayılan olarak etkin;
(*) V-Ray: Herhangi öğeleri işlemek kullanmayan hız hale Geliştirilmiş;
(*) V-Ray: Işık önbellek seçeneği varsayılan olarak etkindir "parlak ışınları için kullanın";
(*) V-Ray: Genel olarak optimize saç işleme;
(*) V-Ray: saç ve partiküller için azaltılmış bellek kullanımı;
(*) V-Ray: DMC örnekleyici rollout "gürültü deseni Lock" için "Zamandan bağımsız" seçeneğini yeniden adlandırıldı;
(*) V-Ray: Varsayılan GI yöntemleri kaba kuvvet / Işık cache ayarlanır;
(*) V-Ray: varsayılan resim örnekleyici Progressive set;
(*) V-Ray: Görüntü örnekleyici parametreleri Çıkabilen varsayılan gelişeceğini edilir;
(*) V-Ray: Maske hale render ağı yaparken VFB hep temizlenir;
(*) V-Ray RT: VRayHDRI animasyonlu rotasyon için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: üretim modunda 3ds Max varsayılan ışıkları için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: VRayHairInfoTex desteği eklendi;
(*) V-Ray RT: VRayLensEffects nesne seçimi (Intensity, Nesne kimliği ve Malzeme kimliği) için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: Üretim renderer standart genişliğine uyacak şekilde ActiveShade oluşturucu UI genişliğini ayarlayın;
(*) V-Ray RT: Kamera taşındığında VFB temizleyin;
(*) V-Ray RT: Daha önce önizleme geçer sağlar çerçevesiz ilerici ve RT render;
(*) V-Ray RT: Dosyaları .vrscene için Alan AA filtre ayarlarının Uygulanan ihracat;
(*) V-Ray RT: Geliştirilmiş yenileme hızı;
(*) V-Ray RT: Bölge işler ile düzgün istatistikleri gösterir;
(*) V-Ray RT: kullanıcı arabiriminden göster Maske seçeneği kaldırıldı, maske ilerici örnekleyici için eleman hale VRaySampleRate yazılmıştır;
(*) V-Ray RT: Üretim oluşturucu olarak kullanılan UI ActiveShade ilgili ayarları kaldırın;
(*) V-Ray RT: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak kullanıldığı zaman, ayarları kullanılmayan hale gizlemek;
(*) V-Ray RT GPU: Bitmap doku Bitki / Yeri parametreleri için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Standart Normal Bump texmap Kırmızı / Yeşil seçenek Kapak desteği eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: 3ds Max nesne özelliklerinde Görünürlük parametresi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: CUDA Sürücü API hataları daha anlamlı hata mesajları ile değiştirilir;
(*) VFB: Geliştirilmiş anaglyph stereoskopik önizleme retina rekabeti azaltmak için;
(*) VFB: Tarihte görüntülerin bir yeri vardır Tarih penceresinin Geliştirilmiş başlatma hızı;
(*) VFB: vfbControl MAXScript fonksiyon durumu vardır komutları için değerler döndürür;
(*) VFB: 3ds Max renk teması ile uyumlu Tarih penceresini yapılan;
(*) .vrscene İhracatçı: Added açılan kutu ikinci başlangıç / bitiş değerlerini hatırlar, Sahne Animasyon / Çerçeve aralığında seçmek için;
(*) VRay2SidedMtl: Ön bakan tarafında yaygın renk ile saydamlık efekti filtre özelliği eklendi;
(*) VRayClipper: Daha sağlam ve daha hızlı algoritma kullanılır;
(*) VRayDirt: "çift taraflı" seçeneği eklendi;
(*) VRayDirt: Dağıtım parametresi artık daha tanımlı kenarları için negatif değerler alabilir;
(*) VRayFastSSS2: Eklendi donukluk doku yuvası;
(*) VRayHairFarmMod ve VRayOrnatrixMod: saç hızlı render;
(*) VRayHDRI: "coords" parametreleri Eklendi MAXScript erişimi;
(*) VRayLight: ekranlarında ışık adını görüntülemek için yeteneği eklendi;
(*) VRayLight: dikdörtgen ışıkları Biraz daha hızlı örnekleme;
(*) VRayMtl: gürültü ile render cam çoklu katmanlar;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Geliştirilmiş shader önbellek mantığı, şimdi derlenmiş shader bir bellek tamponu tamamen ikamet;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: shader dosya adını shader adının Kaldırılan bağımlılık;
(*) VRayProxy: Önizleme örgü belirtilmişse İhracat doku, .vrmesh önizleme koordinatları;
(*) VRayProxy: Aynı vekiller otomatik olarak örneklenen;
(*) VRayProxy: Show vekil rengi Vertex Renk doku "Kanal Adı" listesinde isimleri set;
(*) VRayProxy: Proxy nesnesine uygulanan Vertex Renk haritalarının "Kanal Adı" drop-down Alembic dosyaları ekstra renk kanalları göster;
(*) VRayProxy: Malzeme kimlik kanalı için destek noktası bulutlar render;
(*) VRayShadow: Made in U, V, W Alan Gölge VRayShadows params rollOut içinde canlandırılabilir boyutları,
Hata düzeltmeleri:
(*) Aşamalı örnekleyici: düzgün işe yaramadı Gürültü eşiği dayalı Adaptif görüntü örnekleme;
(*) Aşamalı örnekleyici: elemanı hale bölge oluşturma ve örnek oranı ile Sabit kazasında;
(*) Aşamalı örnekleyici: Daha hızlı örnekleme giden, AA sRGB renk eşleme geçiş;
(*) Belirli sahnede SD ağacı bina ile Çöküyor;
(*) Dosyalarını .vrscene ihraç değildi maske Render;
(*) DR: X-Ref sahneleri DR seçeneği "Transferi eksik varlıklar" ile transfer değil;
(*) Derin görüntü çıkışı için kamera motion blur ile Sabit yanlış derinlik;
(*) V-Ray RT ile üretim oluşturucu olarak ayarla "Son VFB" butonuna basıldığında Max çöküyor Sabit 3ds;
(*) 2012 3ds Max etkin "alanlarına Render" ile bir kilitlenme düzeltildi;
Revit ithal geometri işlerken (*) işlenmeyen özel durum hatası düzeltildi;
(*) ProBoolean sahne geometrisi ile kazasında hale Sabit;
(*) Yavaş SD ağaç çok çekirdekli makinelerde üzerine inşa Sabit;
(*) V-Ray: hosts listesine eklenir ve buna bağlı olarak render için kullanılan sahnede kaydedilen DR ana;
(*) V-Ray: AMD makinelerde Sabit Embree kazasında;
(*) V-Ray: Sabit Embree belirli sahneleri ile çöker;
(*) V-Ray: Embree ile motion blur ile 3ds Max Doldur Sabit yanlış render;
(*) V-Ray: geometri üreten değil ParticleFlow bir sahne render bir kaza Sabit;
(*) V-Ray: VRayFur yoğunluk haritası ile bir çarpışma V-Ray RT veya Bağımsız ile render Sabit;
(*) V-Ray: imageSampler_renderMask_texmap MAXScript özellik adı Sabit;
(*) V-Ray: Sabit sorunu nereye VRayMtl en refraktif nesneler görünür mat yüzeyler etkiler "tüm kanallar Etkiler";
(*) V-Ray: Sabit ışık sızıntıları ışık uzakta yüz yüzeylerde Bump işlerken;
(*) V-Ray: ikincil GI motoru olarak Işık Cache ile maske Render Sabit, koyu nihai sonucu olur;
(*) V-Ray: devre dışı renderable özelliğine sahip nesne ile kullanılan seçim maskesi işlemek yanlış bir nesne oluşturma Sabit;
(*) V-Ray: Yarım şamandıra hassasiyetle kiremitli EXR kırpma Sabit;
(*) V-Ray: Lisans bulunamadı görünmesini: "... Otomatik yedekleme dosyası etkinleştirilen hata"; yanlış hata mesajı düzeltildi
(*) V-Ray: DR hosts hale gelen görünen yanlış Işınım Harita kovalar Sabit;
(*) V-Ray: MAXScript V-Ray ".imageSampler_normal_threshold" parametrenin adı ".imageSamper_normal_threshold" idi;
(*) V-Ray: kıllar için Kamera seçeneğini devre dışı Görünür ile geometri örtüşen kaynaklanan Kaldırılan eserler;
(*) V-Ray: Strand indeks shader (örn Öküz Saçlar) iade değildi;
(*) V-Ray RT: düzgün işe yaramadı Gürültü eşiği dayalı Adaptif görüntü örnekleme;
(*) V-Ray RT: renk modu parametresi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: motion blur Süre 1.0 daha küçük olsaydı Kamera hareketi güncelleştirildi;
(*) V-Ray RT: render çerçeve aralığının son ve ana kare aralığının dışında olduğunda hiçbir hareket bulanıklığı Sabit;
(*) V-Ray RT: Sabit ilerleme penceresi güncellemesi;
(*) V-Ray RT: Birçok ilkel ve aynı anda birçok doku haritalama kanallı nesneleri içeren sahneleri Sabit render;
(*) V-Ray RT: GI derinliği parametresinin Sabit güncellenmesi;
(*) V-Ray RT: ağ oluşturma ile görüş yanlış kamera alanını Sabit;
(*) V-Ray RT: Saç Üretim oluşturucu olarak V-Ray RT kullanırken bile sayar önizleme ile oluşturulur;
(*) V-Ray RT: Rendering zaman (sadece ihracat) seçeneği etkinleştirildiğinde hale etmeyin bitmiş değildi;
(*) V-Ray RT: VRayMtl yorum "Saçılma Katsayıların" ve "İleri / bck Katsayıların" parametreleri takas edilir;
(*) V-Ray RT: "Min gölgeleme oranı" parametresi dosyalarını .vrscene ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: VRayFur yerine Kaynak nesnesinin yanlış koordinatları ile ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: VRayHairMtl malzeme editörü uyumlu malzeme ile listelenen değildi;
(*) V-Ray RT: VRaySun başka bir nesne ile ikame edilmiştir, kendisine bağlı olduğunda;
(*) V-Ray RT: "Dinamik tesselation" açık edildiğinde, kıllar UV`lerin kayboldu;
(*) V-Ray RT: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak kullanıldığı zaman, çıkış görüntüleri alfa kanalı olmadan kaydedildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayCarPaintMtl sahnesinde mevcut olan sürece CUDA motoru VRayFlakesMtl hale olamazdı;
(*) V-Ray RT GPU: Tamamen belirli gürültü seviyesi ulaşıldı sonra GPU kullanmak değil mi;
(*) V-Ray RT GPU: Doğrudan ışık GI derinliği 0 olsaydı elemanları siyah render edildi hale;
(*) V-Ray RT GPU: Azalma doku render edildi yanlış (yeşilimsi);
(*) V-Ray RT GPU: 100`den fazla ışıkları ile sahnelere V-Ray RT GPU ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: Harita yuvası Bump atanan haritayı Mix atanan Normal harita ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayOSLMtl Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: Çevre geçersiz kılma haritaları yoğunluğu çarpanları Sabit işleme;
(*) V-Ray RT GPU: VRayNormalMap bitmap kullanırken yumru etkisi ters Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Sabit bellek sızıntısı;
(*) V-Ray RT GPU: Sabit Fresnel texmap gölgeleme;
(*) V-Ray RT GPU: VRayProxy malzemeleri değiştirirken sunucu çökmesi hale Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Bazı unsurlar diğerleri verileri yanlış kanalda vardiya neden hale Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Küresel aydınlatma BF / LC kurulum CPU daha farklı render edildi;
(*) V-Ray RT GPU: Çok / Alt-Nesne malzeme statik kafes için kimliklerini sarma değildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayMtls çarpan VRayNormalMap ile çalışma değildi yumru;
(*) V-Ray ihracatçısı örgü: Sabit kazasında "düşük düzey nokta boyutu" <1.0 ile nokta bulutları dışa aktarırken;
(*) V-Ray ihracatçısı örgü: Parçacık sistemleri "tek bir dosyada tüm seçili nesneleri verme" seçeneği ile ihraç edilmemiştir;
(*) V-Ray Araç Çubuğu: Düğme 3ds sonra çalışma değildi Max Özel UI Düzen yük / reset;
(*) VFB: Düzen kutuları girmek basmadan değerleri kabul;
(*) VFB: Objektif efektleri ve PDPlayer aktif linke bir güncelleme meydana Sabit kazasında;
(*) VFB: Sabit lag VFB ve diğer 3ds Max pencereler arasında tıklayarak;
(*) V-Ray Bitmap V-RayHDRI dönüştürücü: EXR kiremitli için bitmapler dönüştürme Sabit hata;
(*) V-Ray Işık Lister: Çok düşük değerler taşıma değil, ışık sıcaklığı ile bir sorunu düzeltildi;
(*) VRayBPTracer: NAN sonuçlara yol hesaplama hataları düzeltildi;
(*) VRayBPTracer: Belirli sahneleri ile Sabit kazasında;
(*) VRayClipper: clipper ortam tıkanıklığı ile geldi;
(*) VRayClipper: clipper o gizli bile Dışlama listeden nesneleri etkilenen;
(*) VRayClipper: Yalnızca son kopyasını oluşturma örneklemesini ile belirsiz bir durum vardır;
(*) VRayColor: Renk renk örneği ve gama Slate malzeme editörü Ek params olarak görüntülenir değildi;
(*) VRayFastSSS2: nesne oluşturma deplasman için texmap Dent etti Sabit kazasında;
(*) VRayFur: Kürk yerleştirme 3ds Max 2014/2015 için "Seçili yüzleri" Sabit;
(*) VRayHDRI: EXR dokular her zaman 32-bit kayan nokta olarak yüklenir;
(*) VRayHDRI: maddi kütüphanede tasarruf IFL girişi ile Sabit kazasında;
(*) VRayHDRI: Sabit Bitki / Yer çalışmıyor;
(*) VRayHDRI: Belirli doku değerleri ile ortaya çıkan Overbright piksel Sabit;
(*) VRayHDRI: VRayHDRI döşeli dokular için doku önbellek boyutu 2 GB üzerinde değerler için doğru işe yaramadı;
(*) VRayLight: Dome Sabit yanlış render dikkate almamalıdır, ölçeklendirme ile ışıkları;
(*) VRayMtl: Sabit Öz aydınlatma çarpan değeri dikkate alınmaz;
(*) VRayOSLTex: çevre doku olarak kullanılan Sabit kazasında;
(*) VRayPhysicalCamera: bir sahneyi yüklerken Tilt / Shift parametreleri ekranlarında yansıyan değildi;
(*) VRayProxy: işlemek mesh sınırlayıcı kutunun dışına düşen bir kaydedilmiş önizleme örgü varsa ekranlarında seçilemiyor;
(*) VRayProxy: Sabit kazasında zaman boş bir gruptan oluşturulan bir proxy içeren bir sahne açılması;
(*) VRayProxy: Sabit yanlış UVW noktası bulutlar koordinatları;
(*) VRayProxy: Alembic bölünmesi parametreleri tüm vekiller için aynıydı;
(*) VRaySkinMtl: dikkate alınmaz dokulu dağılım yarıçaplarını Sabit;
(*) Img2tiledexr: Alpha kanal giriş görüntüde böyle yoktu bile yaratıldı;
(*) Img2tiledexr: Görüntü Sabit çıkış Yanlış Piksel Boyut;
3.00.08 (yetkiliyi) Yapı (16 Eylül 2014)
==============
Modifiye Özellikler:
(*) V-Ray sahne dönüştürücü: VRayPhysicalCamera standart kameralar dönüştürme seçeneği eklendi;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: silme düğmesi önceden ayarlanmış Eklenenler;
(*) VRayDistanceTex: malzeme editörü yuvasına texmap önizleme Değiştirilen jenerik ancak daha hızlı bir render;
(*) VRayFastSSS2: Eklendi renk modu kontrolü;
(*) VRayHairMtl: parametresi light_multiplier eklendi;
(*) VRayMeshGeom: V-Ray SDK örnek proje Güncelleme;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Malzeme editörü tweak parametreleri ipuçları ekran için destek eklendi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: varsayılan dosya uzantısı .osl yapılan;
(*) VRayProxy: Negatif endeksleri UV kanalları eklendi Desteği;
Hata düzeltmeleri:
(*) VRayBPTracer: Belirli bir sahne bir kilitlenme düzeltildi;
(*) "Yansımaları Etkiler" ile ışınım haritası ve alan ışıkları ile belirli durumlarda Sabit eserler kapalı;
(*) V-Ray: "facesPerVoxel" ve .vrmesh ihracatçıya "oneVoxelPerMesh" parametreleri eklendi;
(*) V-Ray: kare olmayan dokular için mip-map düzeylerini okurken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Yanlış yüzleri ile geometri işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bağlantılı XForm ve motion blur nesneleri render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Seçim maskesi hale boş bir tabaka ile işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: VRayColor parametrelerini RT çalışırken değiştirdikten sonra RT ve Üretim geçiş yaparken bir kaza Sabit;
(*) V-Ray: XMesh çok geniş yüzey normalleri sahip bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bölge oluşturma etkin kaydedilen sahnelerde rastgele kazasında Sabit;
(*) V-Ray: Sabit eserler eşlenen IOR ile işlerken;
(*) V-Ray: Yanlış örgü verilerine VRayPtex ile kazasında Sabit;
(*) V-Ray: non-kiremitli bitmap`lere için Sabit bellek ayırma;
(*) V-Ray: ilerici görüntü örnekleme başlatma nadir kazasında Sabit;
(*) V-Ray: ilerici görüntü örnekleme ve 0.0 daha fazla gürültü eşiği Sabit nadir kazasında;
(*) V-Ray: Embree SSE desteği alt sürümleri ile makinelerde render Sabit;
(*) V-Ray: MAXScript aracılığıyla .vrmesh için birden spline`lara ihracat Sabit;
(*) V-Ray: çok çekirdekli makinelerde geçme Optimize geometri;
(*) V-Ray: "Diğer örtülerde hiçbir GI" seçeneği Sabit;
(*) V-Ray: Sabit "Max ışın yoğunluğu" ilk parlak yansıması için çalışmıyor;
(*) V-Ray: Nesneleri "/ kırılma yansıtmak için Matte" Sabit render;
(*) .vrscene İhracatçı: Added nokta bulutu ihracat parametreleri;
(*) .vrscene İhracatçı: Sabit animasyon ayarları ihracat oturumları arasında sebat;
(*) .vrscene İhracatçı: animasyonları dışa aktarırken Çerçeve aralığı .vrscene dosyalarının içine yazılı değildir;
(*) .vrscene İhracatçı: "Şerit yolları" seçeneği VRayProxy nesneleri etkilemedi;
(*) .vrscene İhracatçı: beklendiği gibi bazı seçenekler işe yaramadı;
(*) V-Ray RT: Hareketli "odak mesafesi" parametresinin ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: ActiveShade malzeme editörünün renk örnekleri ile eş zamanlı render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT: alt piksel etkin zaman Sabit renk eşleme yanlış iki kez uygulanan;
(*) V-Ray RT: Bayern Münih ile render görüntüleri kaydetmek için "Make V-Ray RT Animasyon Önizleme" komutunu Sabit;
(*) V-Ray RT: 3ds Max ışıkları Açık parametre desteği Sabit;
(*) V-Ray RT: animasyonlu kamera aracılığıyla dizisi render Sabit sonraki çerçeveler yanlış olduğunu;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oturumu sırasında animasyonlu kafesleri, bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oturumu sırasında animasyonlu vekiller, bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oluşturma sırasında dinamik geometri hareketli ışıklar kaybolması neden olan sorun düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: Orman Pro "geometri derleniyor" Yavaş Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: "İz derinliği" parametresi göz ardı edildi;
(*) V-Ray RT CPU: VRayFastSSS2 raytraced tek saçılma ve Doğrudan ışık üretim renderer farklı kılan;
(*) V-Ray Bağımsız: VFB geçmişi kaydetme her zaman etkin oldu;
(*) V-Ray Hızlı ayarları: Sabit olmayan Hızlı Ayarlar özel hazır ayarları kullanımı;
(*) V-Ray VFB: büyük değerlere mercek efektleri için bahar "şeklinde" parametresini ayarlamak için yeteneği, 40 olduğunu;
(*) V-Ray VFB: Bir komut yürütülür sonra VFB kapatmak için vfbControl () komutuna #hide anahtar kelime ekleyin;
(*) VRayClipper: / gruplanmış nesneler ve tüyleri ile dışlamak dahil Sabit;
(*) VRayFastSSS2: raytraced çoklu saçılma ile yanlış sonuçlar Sabit ve tek saçılma raytraced;
(*) VRayHairFarmMod: Birden fazla saç örneğini render bir kaza Sabit;
(*) VRayLight: Sabit eserler ışınım haritası ile ortaya çıkan ve belirli durumlarda "yansımaları etkiler";
(*) VRayLightMeter: 3ds Sabit viewport temsil Max 2015;
(*) VRayOrnatrixMod / VRayHairFarmMod: Sabit hız elemanı hale;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: 3ds Max 2012 ve daha önceki komuta "Harici Editörü Aç"-çalışmıyor Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: "Guess vert / horiz eğim" düğmeleri Sabit geri alma;
(*) VRayProxy: motion blur ile işlerken eserler Sabit;
(*) VRayProxy: önizleme için gereksiz okuma vekil parçacık genişlikleri önleyin;
(*) VRayStereoscopic: Elements Render 3ds Max aracılığıyla Kanalı`na Yapılmış Görüntü penceresini yalnızca Görüntü dosyaları sol çıktısı mıydı;
3.00.07 (resmi) (22 Mayıs 2014) oluşturun
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: VRayEnvironmentFog ile düzgün çalışmıyor caustics foton haritasının "Doğrudan görselleştirme";
(*) V-Ray: En hafıza çerçeve tampon ve çok büyük çözünürlüklerde başlangıç hale Freeze;
(*) VRayProxy: V-Ray eski bir sürümü ile oluşturulmuş bir sahne ile 3ds Max 2015 yılında Nitro Sabit kazasında;
(*) VRayStereoscopic: Sabit Crash "Önceki render" Anything Derin EXR çıktısı AMA için "Değişmez" ayarlandığında;
3.00.04 (resmi) (5 Mayıs 2014) oluşturun
==============
Yeni Özellikler:
(*) 3ds Max 2015 için destek;
Gölgelendirme Noktası Parçacıklar için (*) Eklendi VRayPointParticleMtl Malzeme .vrmesh / Alembic dosyalarından;
Değiştirilmiş Özellikler:
(*) V-Ray: otomatik olarak tek bir dosyada birden çok nesne ihraç Çok / Alt-Nesne malzeme oluşturmak için .vrmesh ihracatçıya Added seçeneği;
(*) V-Ray RT: Eklendi ışıklar / listeleri desteği hariç şunlardır;
(*) V-Ray RT: VFB kullanırken istatistik Eklenenler;
(*) V-Ray RT: Bir ekranlarında render Güvenli Çerçeve gösteren Uygulanan;
(*) VRayProxy: noktaları gibi parçacıkların işlemek seçeneği eklendi;
(*) VRayProxy: etkinleştirme seçeneği eklendi / Alembic tam isimleri görünürlük listelerinde destekleyen devre dışı;
(*) VRayProxy: alembic saç ve partiküller renk kanalları için destek eklendi;
(*) VRayProxy: "Animasyon offset" parametresi canlandırılabilir olun;
(*) VRayBump2Normal şimdi V-Ray montaj dahil;
(*) VFB: ilerici örnekleme ve V-Ray RT için render ederken "iz fare" seçeneği için destek eklendi;
(*) VFB: 3ds Max VFB Lens Effects ayarları ile çatışmalar gibi görüntü penceresi kullanılır hale açıldığında objektif Etkileri 3ds Max Etkisi eklentisi ayarları artık sadece uygulanır;
(*) VFB: Objektif etkileri - "Kimden kamera render" olarak değiştirildi varsayılan parlama tipi;
(*) VFB: Bayern Münih yorum "mono" butonuna basıldığında, bilgisayarlı yoğunluğu artık sadece seçilen R / G / B bileşenleri dayanmaktadır;
(*) VRayVRmatMtl: VRayBlendMtl Malzeme ihracatçı desteği;
(*) VRayVRmatMtl: Denetleyicisi ve Azalma Textures için ihracatçı Malzeme Desteği;
Hata düzeltmeleri:
(*) Global`in subdivs çarpan sıfıra inmek gerekir;
(*) Saç ve Kürk / VRayOrnatrixMod / VRayHairFarmMod: Birden fazla saç düğümlerle render ve bunların gizli bazı sahip olduğunda Sabit atanan malzemeler sipariş;
(*) V-Ray araç çubuğundan bir VRayLight oluşturulmasını iptal bir MAXScript sistem durum hatası düzeltildi;
(*) Aydınlatma harita ile VRayLights ve FumeFX Sabit sorunlar;
(*) Embree: XMesh ve motion blur ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) DR: "Yerel ana kullan" DR modunda Rendering render düğüm ruhsat talep denetlenmeyen;
(*) DR: Backburner aracılığıyla DR işlerken "sahnede ana kaydet" seçeneği her zaman doğru çalışma değildi;
(*) V-Ray: ham görüntü çıkışını önlemek, etkin ama boş bir yol temin edildiğinde;
(*) V-Ray: Yansıma / Kırılma iz Setleri `Clear düğmesi listelerinin hem temizlik;
(*) V-Ray: Yansıma / Kırılma iz setleri dahil modda çalışma değildi;
(*) V-Ray RT: Orman Pro geometri silme geri almayı bir kaza Sabit Aktif Gölge render ederken;
(*) V-Ray RT: Malzeme Frekans Parçacık Akışı operatörünün sabit destek, üretim oluşturucu olarak render;
(*) V-Ray RT: Progressive örnekleyici ayarları .vrscene dosyalarında ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: VRayParticleTex tercüme değildi;
(*) V-Ray RT: Üretim oluşturucu olarak V-Ray RT kullanırken V-Ray Bayern Münih ile Bölge render işe yaramadı;
(*) V-Ray RT: VRayMtl geçirgenlik parametreleri ihraç edilmektedir;
(*) V-Ray RT / GPU: Objektif etkileri kaynak kanalı yanlış olduğu zaman üretim renderer olarak yeniden oluşturma;
(*) VRayBPTracer: Kepçe ucunu render sonra Bayern Münih kalan özetliyor;
(*) VRayDisplacementMod: animasyonlu parametresi Gürültü doku kullanılan çok yavaş render Sabit;
(*) VRayClipper: MultiMatte Sabit clipper maddi kanal kimliği görünüm elemanı hale;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: interpolasyon aralığı dışında Sabit smoothstep çıktı değerleri;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: Yeni açılan shader geçmişini temizledikten sonra yeni dosyalar tarihe ilave değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Yeni açılan shader geçmişini temizledikten sonra yeni dosyalar tarihe ilave değildi;
(*) VRayOSLTex: kubbe VRayLight atanan Sabit kazasında;
(*) VRayProxy: voksellerin çok sayıda bozuk .vrmesh dosyaları ile Sabit kazasında;
(*) VRayProxy: partiküller / tüyleri ile birden çok örneğini yanlış render Sabit;
(*) VRayProxy: Birçok Alembic vekillerle birlikte sahnenin yükleme Optimize;
(*) VRayProxy: Optimize önizleme voxel yükleme rutin;
(*) VRayProxy: yüzleri / kılların / parçacıkların sıfır numara sağlanıyorsa Temsil önizleme hesaplamaları atla;
(*) VRayPtex: Değişen pTEX önbellek boyutunu render üzerinde hiçbir etkisi yoktu, 100 MB hep kullanıldı;
(*) VRayPtex: pTEX dokular için anizotropik filtreleme kapatmak için bir seçenek eklendi;
(*) VRayStereoscopic: gölge harita dizileri Rendering çökmelerine neden olabilir;
(*) VRayIES: 3D oluşturulan VRayIES ışık sonra Sabit kazasında modu ve Max Reset edildi 3ds ek;
(*) VRayLight: Sabit iç içe dokular için çalışmak "seçeneği kubbe yönlendirmesine Lock";
(*) VFB: "Bellek çerçeve tampon" kapatılmış "önizleme oluştur" etkin, ve eğer V-Ray / .exr dosyaları .vrimg yazmadım;
(*) VFB: ilerleyici örnekleyici ham .vrimg / .exr dosyası oluşturma değildi;
(*) VFB: Objektif Etkileri tarihinin yüklenen görüntülerde uygulanan değildi;
(*) VFB: Objektif Etkileri çıktı dosyasında saklanır değildi;
(*) VRayExtraTex: Klon VRayExtraTex elemanı içerme / dışlama listesi clone etmedi;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: tanımlanmış global değişkenler sıfıra başlatılır tüm kullanıcı sağlamak;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: Shader kaynak dosyaları Asset Tracker gösterilen değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Shader kaynak dosyaları Asset Tracker gösterilen değildi;
(*) Vrimg2exr: Sabit Dönüşüm çıkış isimleri BATCH Üretimi;
3.00.05 (resmi) Yapı (7 Nisan 2014)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) GI ile sıkışmış kovalar Sabit fazla vaka;
Kamera DOF ve aynı zamanda hareket bulanıklığını kullanırken (*) Yanlış sonuçları işlemek;
(*) V-Ray RT GPU: OpenCL motor çalışma değildi;
(*) VRayPhysicalCamera: Sabit yaratma Gizli Kamera Işıklar unhides;
3.00.04 (yetkiliyi) Yapı (3 Mart 2014)
==============
modifed Özellikler:
(*) VFB: lens efektleri sürgü pozisyonu fare tıklaması ile ayarlanabilir;
(*) VRayLight: Dome Işıklar Alpha seçeneği Etkiler Eklenenler;
Hata düzeltmeleri:
(*) Bazı durumlarda uzun GI yolları nedeniyle sıkışmış kovalar Sabit;
(*) Karışık statik ve hareket bulanık geometriye sahip, dinamik geometri Sabit sıkışmış kovalar;
(*) Yeni bir harita kendilerine bağlı olduğunda V-Ray texmaps bazı sabit texmap yuvaları hemen yenilemek vermedi;
(*) Büyük bir düzlemde deplasman haritası olarak kullanılan Gürültü dokusu ile bazı durumlarda Sabit NaN piksel;
(*) 3ds Max Sis atmosferik etkisi ile bazı sahnelerde Sabit NaN piksel;
Bir yumru doku bir NaN normale döndü (*) NaN piksel Sabit;
(*) Güncelleme DLL sürüm numaralarını;
Hızlı nesneleri döndürmek için (*) Geliştirilmiş motion blur raycast hızlandırıcı;
Birçok örgü ışıkları ile sahneleri hazırlarken (*) nadir çöküyor Sabit;
(*) VRayOrnatrixMod ve VRayHairFarmMod: ve motion blur olmadan farklı dinamik mozaikleme Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: LENS dosyaları değil DR için otomatik transfer edildi;
(*) VFB: 8-bit renk bir görüntü yüklerken ters gama düzeltmesi uygulayın;
(*) VFB: Renk dengesi ve HSL düzeltmeleri öncesi sRGB yerine gibi görüntü düzeltme sonrası uygulanan;
(*) VFB: Resimdeki NaN piksel vardı eğri renk düzeltme Sabit kazasında;
(*) VFB: Renk dengesi düzeltme HDR renkleri ile garip sonuçlar üretebilir;
(*) VFB: bazı durumlarda derin çıkışı Sabit kazasında;
(*) VFB: sRGB / ICC düğmesi durumunu yükleme küresel presets Sabit;
(*) VFB: Max reset 3ds sonra görüntü yüklerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VFB: Mod ve Tip ayarlarını değiştirirken Lens efektleri kez uygulandı;
(*) VFB: Objektif etkileri VFB tarihinin yüklenen görüntülerde uygulanmadı;
(*) VRayHairMtl: Material Editor malzeme kesme bakış Sabit;
(*) Maske Render: çoklu ile daha fazla iyileştirmeler;
(*) Maske Render: Seçim sınırları boyunca eserler önlemek için Engelli GI önizleme;
(*) VRayClipper: diğer nesnelere bağlı ortaya çıkan beklenmeyen davranışların Sabit;
(*) VRayMap: doku çevre geçersiz kılma ile Eserleri;
(*) V-Ray RT İşlemci: çerçeveleri değiştirirken Phoenix FD meshleyici modunda güncelleme vermedi;
(*) V-Ray RT CPU: Stereo modu doğru işe yaramadı;
(*) V-Ray RT GPU: Crash GLSL malzeme ile bir nesne işlemek çalışırken;
(*) V-Ray RT GPU: Fresnel yansımaları ile kabartma eşlemesi Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: kiremitli doku ile Sabit Bump haritalama,
3.00.03 (yetkiliyi) Yapı (17 Şubat 2014)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) Maske Render: Konuları sayı ölçeklendirme ile Geliştirilmiş performans;
(*) V-Ray 2.4 ile karşılaştırıldığında çok çekirdekli makinelerde dinamik kafesleri ile sahnelerin yavaş render Sabit;
(*) Bazı V-Ray texmaps üzerindeki texmap düğmeleri Sabit güncellenmesi kayrak malzeme editörü bunları bağlarken;
(*) Sabit kazasında 3ds ile işlerken Max çerçeve tampon, V-Ray stereoskopik en etkin ve DR "çözünürlüğünü ayarlayın";
Elemanları render ayarlarında "Önceki kılmak" seçeneği ile (*) Sabit kazasında etkin edildi;
(*) Sabit sorunu nerede seçenek parçacık sistemleri için animasyon ihracat kırılma "haritalar eksik olup olmadığını kontrol edin";
(*) Bir 3ds Max Bitmap küresel ortam olarak kullanıldığı bazı durumlarda Sabit NaN piksel;
(*) Mat nesnelerle özel durumlarda uzun ışınım haritası hesaplama sürelerini Sabit ve hafif önbellek seçeneği etkinleştirildiğinde "Retrace";
(*) VRayHDRI: 1`den farklı haritalama kanallı Standart Scanline renderer ile işe yaramadı;
(*) VRayUserColor / VRayUserScalar: doğru okumak değil, bağımsız eklenti Kullanıcı özellikleri;
(*) VRayVRmatMtl: editörü malzemeleri önizleme yaparken belli de VRMat editörü Sabit kazasında oluşturur;
(*) VRayLightMtl: Bir yardımcı meshlight nesnenin zaman "Doğrudan aydınlatma" ile aynı katmanda oluşturulan değildi vardı;
(*) VRayObjectSelect: görüntülenmesini Sabit / vrayVFB çeke listeleri editörü hariç include / işaretini kaldırın;
(*) V-Ray RT: render parçacık sistemleri motion blur render kırılma sorun giderildi;
(*) V-Ray RT: VRayHDRI kabartma haritası olarak çalışma değildi;
(*) V-Ray RT GPU: motion blur etkin dinamik geometri hareketli V-Ray bağımsız Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: dinamik hareket bulanık geometri ile sürücü kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Alan Işıklar Sabit eserler;
(7 Şubat 2014) 3.00.02 (yetkilisinin) oluşturun
==============
modifed Özellikler:
(*) Vrimg2exr: dönüşümleri Hızlandırma 100 MB varsayılan Tampon boyutunu artırın;
Hata düzeltmeleri:
(*) Installer: Sabit Bir önceki kurulum lisansı ayarları edinimi, yerel lisans daima kabul edildi;
(*) Maske Render: DR ile render Sabit;
(*) "V-Ray VFB" dörtlü menü komutu ActiveShade modunda VFB gösteren değildi;
(*) V-Ray: txmake tarafından üretilen tek karo içine sığacak mip-map düzeyleri ile kiremitli dokular Sabit işleme;
(*) V-Ray: Sabit nadir kazasında bir kiremitli dokular ile işlemek iptal ederken;
(*) V-Ray: genişliğe kilitli hale bölge yüksekliği parametresi her zaman doğru güncelleştirildi;
(*) VRayHDRI: Önceki V-Ray sürümlerine göre OpenEXR dosyalarını Sabit yavaş okuma;
(*) VRayHDRI: gizlenmiş tüm katmanları ile PSD dokular ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayMtlWrapper: Çok / Alt-Nesne malzeme temel madde olarak kullanılır Sabit kilitlenme;
(*) VRayBPTracer: Kamera hareket bulanıklığı Sabit render;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: üniforma global değişkenler kullanırken deyimi "atmak" ile Sabit kazasında;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Geri Aldı OSL 1.3 için bazı girdi parametreleri düzgün güncellenen değil gibi;
(*) VRayLightSelect: Sabit yanlışlıkla birden fazla VRayLightSelect elemanları mevcuttu hale ne zaman Kaldır düğmesini devre dışı;
(*) VRayFakeFresnel: dokular için V-Ray kategorisine taşındı;
(*) VRayProxy: ekranlarında Sabit vekil seçimi, arkasından yerine seçildi nesneleri;
(*) V-Ray RT: Çok / Alt-Nesne malzemeye bağlı animasyonlu malzemelerden Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: pişmiş prosedürel dokulara yanlış haritalama Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: VRayDirt VRayExtraTex düzgün hale vermedi elemanı hale;
(*) Imapviewer: büyük dosyaları birleştirme yaparken çıkış ışınım Harita Basılı olan Standard mesajların sayısı azaltılmış,
Yapı 3.00.01 (resmi) (20 Ocak 2014)
==============
(Önceki Beta beri Değişiklikler)
Yeni Özellikler:
(*) Bir V-Ray araç yaygın V-Ray özelliklerine hızlı erişim sağlar;
(*) Yeni resmi yardım web sitesine tüm yardım bağlantıları yönlendirildi;
(*) V-Ray RT CPU: VRayDirt, VRayFastSSS2, VRaySkinMtl malzemeleri için destek;
(*) VRayEnvironmentFog: OpenEXR 2 ve .vrst dosyalara derin çıkış için bir seçenek eklendi;
(*) Ply2vrmesh: dosyaları dönüştürmek için eklendi Yetenek Alembic dosyalarından Parçacıklar .vrmesh için;
Değiştirilmiş Özellikler:
(*) 3ds Max 2014 için ilgili tüm V-Ray dosyaları xxxx2014 (fe vrender2014.dlr, vray2014.dll vs.) adlandırılmış;
(*) Kafa karıştırıcı buluyorum bu kullanıcılar için AA subdivs vs gölgeleme subdivs dengeleme V-Ray engellemek için görüntü örnekleyici bir "Böl gölgeleme subdivs" parametresi eklendi;
(*) Saç ve Kürk özellikleri ("renderable" özelliği hariç) kaynak nesneden alınır;
(*) UI kostik hesaplamaların direkt görüntülenmesi için bir seçenek olarak Exposed;
(*) Adaptif bölünmesi görüntü örnekleyici için DOF / moblur altbölmeleri kontrol etmek için bir seçenek eklendi;
(*) Maksimum şeffaflık seviyesine ulaşıldığında, siyah yerine çevre rengini geri;
(*) VRaySkinMtl: malzeme artık küresel "Linear iş akışı" seçeneğini saygı;
(*) VRayMetaballTex VRayParticleTex olarak değiştirildi ve Alembic parçacıklardan renkleri okumak için de kullanılabilir;
(*) VRayLight: kaldırıldı UI "hafif normalleri Ignore";
(*) V-Ray RT İşlemci: İçten ilerici modda çalışan üretim render çekirdeğini kullanıyor;
(*) V-Ray RT GPU: sahnesinde kullanılan özelliklere bağlı olarak kullanın farklı GPU kod;
(*) V-Ray RT GPU: dokular hızlı yükleme;
(*) VRayPhysicalCamera: Bitmap açıklık şimdi "poz etkiler" seçeneği vardır;
(*) VRayProxy: onlar her zaman 1`den başlamak böylece remap haritalama kanalları zorlamak için bir seçenek eklendi;
(*) VRayHDRI: doku ile bir 3ds Max bitmap tampon açan bir "Görünüm image" düğmesi eklendi;
(*) VRayHDRI: tek kanallı TIFF ve .tx / .tex dosyaları için destek eklendi;
(*) VRayLight: Dome ışıklar şimdi her zaman varsayılan 30 yerine yoğunluğu 1.0 ile oluşturulan;
(*) VFB: 1-9 tuşları da son görüntüleri arasında geçiş için kullanılabilir numpad;
(*) VFB: keyfi dosya formatları yüklemek için becerisi;
(*) VFB: HSL, renk dengesi ve parlaklık için bir sürgü üzerine tıklamak / kontrast şimdi değerini ayarlar;
(*) VFB: Bir renk düzeltme rollout artık başlığına tıklayarak gizli veya genişletilebilir;
(*) VRayPhysicalCamera: daha doğru fotoğraf açısından "shift" ve sırasıyla "tilt" için "offset" ve "shift" parametresi yeniden adlandırıldı;
(*) VRayPhysicalCamera: Poz Etkileyen Özel`i Bitmap diyafram önlemek için bir seçenek eklendi;
Hata düzeltmeleri:
(*) Olasılık ışıklar ve DR ile farklı kovalar;
(*) VRayIES: DR farklı kovalar üretmek olabilir varsayılan farklı güçle Işıklar;
(*) VRayIES: V-Ray 2.x ile karşılaştırıldığında Sabit yavaş render;
(*) VRayProxy: Alembic parçacıklar Işınım harita ve motion blur ile düzgün işe yaramadı;
(*) VRayProxy: Hafif önbellek etkin siyah hale Alembic parçacıklar;
(*) VRayProxy:
İncelemelisin?
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-4960x-4930k-4820k_7.html
Donanımın da RAM ve Ekran Kartı Modelin nedir?
Donanımın da RAM ve Ekran Kartı Modelin nedir?
Change Graphics Mode
Başlat / Tüm Programlar / Autodesk / Autodesk 3ds Max 2013 / Change Graphics Mode / Open GL yada Direct 3D moduna getir. V-Ray çoşsun büyük bir ihtimal sorunun da ortadan kalkar
Freelancer
Senden kaynaklı sıkıntı yaşamamak için dosyalarının adlarına ve klasörleme kullanıyorsan klasör adlarına örnek ölçüler - 300 DPI olarak isim ver. ölçülerini VE dosyanı Photoshop ta aç kontrol et. emin ol. Bir aklıma takılan baskı yaptırılacak yerde eleman COREL kullanıyorsa dosya adından veya klasör adından ne demek istediğini anlar. İş teslimin de ben A4 KAĞIDINA RENKLİ ÇIKTI ALIP kağıt ölçülerini deen boy ve baskı dpi ni not düşerim altına müşterinden teslim aldığına dair imza alırım ileride herhangi bir durum karşısında bana geri dönüş yapıcağı zaman durum değişiyor tabi. Profesyonel anlayış ve yaklaşımına bağlı teslim aldığı için tekrar dönüşte daha kibar olur müşteri bir hata varsa bu mattbalarda ön numune baskısı alınır herhalde toplu basımdan önce. Ön numune onayı alınır alınmıyorsa ya akraba matbaası yada ufak çaplı matbaadır herhalde.
Baskı Aşamasında
Baskı aşamasında bilgi ekle 300 dpi şu ölçülerde şu kağıda olucak şeklinde not düş üstünden yükümlülüğü kaldır baskı yanlış yaparsa sen de dersin ben size şu dpi de bu ölçülerde basılacağını bildirdim benim yanlışım yok. dersin. Ajans ta mı çalışıyorsun? İş teslim tutanaklarınız yokmu ?
"barış bey kaydetme aşamasında use`s images own gama ayarı bende aktif degil kullananmıyorum bunu nasıl halladebiliriz"
Setup tiff yarlarında aktif çıkmaz zaten
1. satırda "Use`s images own gama " Tıkla buton aktik olmıcak fakat solda setup aktiflik kazıcak max ayar yapıcakmışsın zannediyor :) bir hada söylüyorum buton aktiflemiyor ama tıklatınca tiff setup aktif konuma geçiyor.
Dosyalarına Photoshop ta bakıyorsan
300 DPI 1920 X 1080 = 162,56 MM x 91,44 mm olarak ayarlar Baskı oparatörü 300 dpi çözünürlüğü istemesinin bir sebebi de bicübik kırılmaları basarken baskı makinesi teknik olarak 252 yada 254 vs. marka modeline göre baskısını ayarlar matbaa ayda outdoor baskıda sen 300 dpi yükle çalışmalarını makina da baskı yapan ayarlar gerisini sen makina da mı çalışıyorsun yoksa sadece tasarımı mı hazırlıyorsun ne iş yaptığınıza açıklık getirir seniz sorularını daha anlam kazanır vericeğiniz dosya koşullarınızı netleştirmiş olursunuz.