sihirbazzz Son Forum Mesajları
zbrush-3ds max render sorunu
Arkadaşlar zbrushta yaptığım bir modeli ve tüm detaylı map lerini 3ds max e import ettikten sonra waynetospline ile hair and fur modifierı ekledim.Ancak sahne yaklaşık 1.5 milyon poligona sahip olmasına rağmen render alamıyorum ki bilgisayarım güçlüdür.25 milyon poligonlu çizimler yapabiliyorum.Sebebi ne olabilir aydınlatırsanız sevinirim.
vray blend material ile
vray blend material ile yapabilirsin.Önce zemindeki ana rengi oluştur ardından üzerindeki kararmalar ve eskitmeler için dirt mapi.İstediğin gibi olur.
Yerinde olsam üst görünümden
Yerinde olsam üst görünümden spline ile çizip taslağını oluşturup aşağıya doğru poly halde daraltıp yapıştırarak inerim.Uçlardaki bozulmalardan kurtulursun.
elimde çizimini bi projem
elimde çizimini bi projem için kullandığım besmele var istersen
http://www.itoosoft.com/forestpack/tutorials/tutorial_realgrass.php adresinde forest pro
http://www.itoosoft.com/forestpack/tutorials/tutorial_realgrass.php adresinde forest pro ile nasıl çim yapıldığı anlatılıyor bu bir plugin kurulumuyla alakalı internette araştırma yapabilirsin vray fur ile çim yapmaktan vazgeç bence