seruvenci Son Forum Mesajları

    iki bilgisayarı birbirine bağlamak

    seruvencierdem çelik

    evimde bulunan iki bilgisayarı birbirine bağlayıp tek bir bilgisayarmış gibi kullanmak istiyorum. 3d max de renderlar alıyorum ve bilgisayarımın daha hızlı render almasını istiyorum. bilgsayarımın
    iki bilgisayardada windows 7 ultimate kurulu

    biri İ-MAC bootcamp ile windows7 ultimate kurulu
    3.4 GHz dört çekirdekli Intel Core i5
    3.8 GHz`e kadar Turbo Boost
    16 GB (iki adet 4 GB-bir adet 8 GB) bellek
    1 TB sabit sürücü (200 gb`ı windowsa ayırdım)
    2 GB video belleğine sahip NVIDIA GeForce GTX 775M

    diğeri
    windows7 ultimate yüklü
    3.0 GHz dört çekirdekli
    8 gb bellek 500 gb sabit sürücü 1 gb nvidia ekran kartlı masa üstü bilgisayar.

    bu iki bilgisayar arasında bağlantı kurarak bir bilgisayarda çalıştırdığım programı sanki sekiz çekirdekli bir bilgisayarmış gibi kullanmak istiyorum. böyle bir imkan varmıdır. aralarında nasıl bir bağlantı sistemi kurmam gerekli. Bilgisayara Thunderbolt bağlantısı veya usb den harici bir işlemci bağlanabiliyormu.

    2014-12-17 11:01:35

    siger shader

    seruvencierdem çelik

    merhaba arkadaşlar. sigershader diye bir malzeme kaplama programı yükledim ama atadığım materyal programın içinde örnek olarak gösterdigi material gibi tam olarak renkler tutmuyor. ışık ve render ayarları nasıl olmalıdır.metal malzeme için nasıl olmalıdır. pırlanta malzemesi için nasıl olmalıdır veya bunu anlatan ders varmıdır. simdiden teşekkürler. programın şudur. http://www.sigershop.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=42

    2012-10-08 17:04:39

    normaldede render sonuclarını 16

    seruvencierdem çelik

    normaldede render sonuclarını 16 bit tif kaydediyorum ve photoshop5 te jpg maximum yapıyorum ama sonuc ne yazıkki degismiyor.max in icinden render ayarlarıyla ilgili bi çözüm olmalı...

    2011-09-13 18:32:42

    hiç kimse bunun neden

    seruvencierdem çelik

    hiç kimse bunun neden olduğunu bilmiyormu...

    2011-09-13 17:44:31

    tonal banding hatası

    seruvencierdem çelik

    merhaba arkadaşlar bi resim sitesine gönderdigim resimde tonal banding hatası oldugunu resmi düzeltmem gerektigini söylüyorlar.

    hata mesajı
    This rendering contains visible tonal banding or posterisation which limits the usefulness of the image. If possible, try increasing the sampling rate in future renderings and minimize post processing adjustments to overcome this problem. Adding very slight noise to the offending texture/s or to the affected areas in post production can sometimes reduce this problem.?

    gönderdigim orjinal resim
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/363.jpg

    photoshopta level ile renkleri koyulaştırdıgım resim
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/468.jpg

    photoshopta level ile renkleri koyulastırdıgım zaman 20 sayısının üzerinde ve zeminde oval şekiller halinde yuvarlah hareler oluşuyor tonaj olarak gride ve beyazda renk farklılıkları görünüyor. ne kadar photoshopta mavileri yok edebilsemde gri renk üstündeki oval renk farklılıklarını halledemiyorum. zaten bunu photoshopta yapmakta istemiyorum. 3ds max de anti antialiasing filter sekmesinden yapılabilecegimi okumuştum biryerden ama malum çözemedim. resmi küçük boyutta renderladıgım zaman 800x600 gibi herhangi bi problem yapmıyor ama 5300x5300 pixel boyutunda renderliyorum yada daha yüksek.bana gereken boyut yüksek boyutlar.

    render ayarlarım
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/672.jpg
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/683.jpg
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/689.jpg
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/694.jpg
    http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/702.jpg

    bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim

    3ds max 2009 64 bit kullanıyorum
    vray 1.5 sp2 yüklü
    windows 7 ultimate 64 bit işletim sistemi
    Core 2 Quad CPU Q8200 2.33Ghz
    4gb ram
    grafik kartı ZOTAC 9500GT 1 GB-128 BIT-DDR2

    2011-07-11 00:53:21