Serdar_YAZlCl Son Forum Mesajları
Ram yetmiyor gibi görünüyor
Ram yetmiyor gibi görünüyor
plane olarak hesaplattır kenar
plane olarak hesaplattır kenar kalınlığı olmasın sonrasında Shell uygulayıp kalınlığı verirsin.
şu videodan bilgi edinebilirsiniz
şu videodan bilgi edinebilirsiniz siyah beyaz bi render alacaksınız onu photoshop da daha önce aldığınız render a ekleyip sorunu çözebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=TVk-_9NN0rk
ao da kullansan sorunun
ao da kullansan sorunun çözünür gibi
Art render ı hiç
Art render ı hiç kullanmadıgımdan bişey diyemedim belki omni light ı desteklemıyordur başka kendıne ozel ışığı vardır.
hangi render motorunda render
hangi render motorunda render alıyorsunuz
Nvidia irayde hem cpu
Nvidia irayde hem cpu hem gpu yu kullanabilirsin ama pc çok kasar birde gpu tabanlı bi render motoru oldugundan cpu render süresine fazla bir etkide bulunamaz.
Forest pack, multiscatter gibi
Forest pack, multiscatter gibi pluginlerin işini görmesi lazım.
ßasit bi model aslında
ßasit bi model aslında simetrik oldugundan dolayı edit poly ile yarısını modelleyip diğer yarısını aynalayabilirsin.
Aleyküm Selam zaten 3d
Aleyküm Selam zaten 3d bilgin varmış o yüzden öğrenmekte pek sıkıntı çekeceğini düşünmüyorum. Eğitim seti filan almaya gerek yok bence. İnternette sürü ile ders var. Öncelikle program arayüzünü anlatan bi ders izlersin sonra edit poly modelleme tekniğini öğrenirsin böyle bi giriş yaparsın sonrasında kaplama ışık render derken kaparsın programı diye düşünüyorum.
A.selam vray kullanıyorsan eğer
A.selam vray kullanıyorsan eğer google da free vray exterior scene diye aratırsan indirebileceğin bir kaç sahne bulabilirsin
http://www.evermotion.org/downloads/show/98/exterior-scene-by-istv-n-vastag
http://www.evermotion.org/downloads/show/473/house-exterior-
Anladım kesintisiz bi karakter
Anladım kesintisiz bi karakter animasyonu değilde aralarda kısa kısa ihtiyarcınız olacak.
merhaba ben karakter animator
merhaba ben karakter animator u değilim ama yazdıkların ilginç geldi 2 dk lık bi animasyon yapılacak yani 120 saniye, 24 fps de yapılacak desek 2880 poz verilecek karakter e...
ama iş basit bir tanıtım işi ? :))
Particle bomp ile yapacaksanız
Particle bomp ile yapacaksanız particle flow u kullansanız iyi olur.
ben basit bir örnek yaptım sizin için.
Sahnen hakkında bilgi verirsen
Sahnen hakkında bilgi verirsen yardımcı olmaya çalışayım
https://www.youtube.com/watch?v=eHa9SVjGEtQ
https://www.youtube.com/watch?v=eHa9SVjGEtQ
Perspective açıdan bakıyorsun çümkü
Perspective açıdan bakıyorsun front, top, left gibi açılardan bakman lazım
Karakter animasyonun da maya
Karakter animasyonun da maya nın bir piyasa hakimiyeti var nerden biliyorsun dersen iş ilanlarından bu sonuca varıyorum.
ama Maxde de çok iyi karakter animasyonu yapan kişiler var.
Programların becerisi tartışmasına girmeden piyasada iş olanaklarını düşündüğümüzde bence Maya programı öne çıkıyor.
Animasyon derken neyden bahsediyorsun
Animasyon derken neyden bahsediyorsun onu açıklarsan daha iyi olur.
Önemli değil modeli biraz
Önemli değil modeli biraz arka kısma doğru kalınlaştırıp slice uygularsanız daha güzel bir sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum.
düz olması gereken yerlerde
düz olması gereken yerlerde ben fazladan polygon olmaması için modify listteki slice ve cap holes zımbırtılarını kullanıyorum
karanlıktan korkmasam düşünebilirdim aslında
karanlıktan korkmasam düşünebilirdim aslında :))
bu iş verenler hep
bu iş verenler hep böyle ya 15 / 20 kırpıyorlar hep :))
modeli balon gibi lastik
modeli balon gibi lastik bir malzeme ile gergin bi şekilde kapladığını düşün model de dediğim şekilde kapladığında hava kalmaması komple modele temas halinde olması lazım attığın örnekte en kısa yoldan bunu modeli yeşil ile çizdiğim yerden 2 ye bölerek sağlarsın
objen convex e uygun
objen convex e uygun değil modele müdahale etmezsen bu haliyle convexlemen mümkün değil