Sehlor Son Forum Mesajları

    Cevabı buldum arkadaşlar, Unity

    SehlorOrhan KALAYCIsehlor

    Cevabı buldum arkadaşlar, Unity forumlarında çok yardımcı oldular,

    Öncelikle modelin Backface culling özelliğini açıyoruz, ardından normalleri unlock edip reverse uyguluyoruz, ardından sorunsuz export ediliyor :)

    Aynı sorunu olan arkadaşlara yardımcı olur umarım :)

    2012-05-02 17:29:39

    Sorun Rendering değil, Sorun

    SehlorOrhan KALAYCIsehlor

    Sorun Rendering değil, Sorun Export, render işlemini maya değil oyun motoru yapıyor bu senaryoda, ve model 2 oyun motorunda da problemli gözüküyor, maya da süper render alabilmeme rağmen.

    Cevap için teşekkürler ama sorun bu değil malesef

    2012-05-02 16:57:36

    Export problemi olduğundan ne

    SehlorOrhan KALAYCIsehlor

    Export problemi olduğundan ne ile render ettiğimin bir önemi olduğunu zannetmiyorum, evet mental ray kullanıyorum maya da render alırken

    2012-05-02 13:57:53

    Maya - FBX Export Problemi

    SehlorOrhan KALAYCIsehlor

    Merhaba Arkadaşlar,

    Boş zamanlarımda oyun programlama ile uğraşan bir yazılımcıyım, oyun sektörüne ilgim büyük ve iyi bir oyuncu sayılırım, son zamanların popüler oyunu league of legends için bir yan oyun ve community creative projesi tarzında ufak bir proje hazırlamayı düşünüyoruz, fakat model kısmındaki bazı problemler bizi çileden çıkartmak üzere.

    Kullanacağımız grafik motoru FBX ve X modellerini destekliyor, fakat maya dan bunları export etmeyi başaramadık bir türlü, daha doğrusu düzgün export etmeyi başaramadık, model topolojisi çok saçma çıkıyor export işleminden sonra, vertexler kayıyor ve mesh dağılıyor.

    Dağılmış Şekli: http://www.orhankalayci.com/dosyalar/HoL/Olaf-Problem.png

    Maya Dosyası: http://www.orhankalayci.com/dosyalar/HoL/Olaf-Ready-To-Export.mb

    Kullandığımız oyun/grafik motorunda bir problem olduğunu düşündüm ilk önce, fakat dünyaca ünlü kullanılan Unity adlı oyun motorunda aynı modeli denediğim sorun tıpatıp aynı, muhtemel problem export işleminden kaynaklanıyor sanırım, çünki maya da model mükemmel şekilde.

    Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olmaya çalışırsa çok minnettar olucaz.

    Orhan "Sehlor" KALAYCI

    2012-05-02 12:19:27