REchargeable Son Forum Mesajları
Öncelikle ayırdığın zaman için
Öncelikle ayırdığın zaman için teşekkür ediyorum arkhe74
kaplama ile işi bitirmek render açısından çok kolaylık sağlayacaktır bana daha önce böyle bi çalışman hali hazırda varsa ya da kaplamayı animasyonlu hale getirebilmem için bildiğin teknik/teknikleri benimle paylaşabilir misin?
arkadaşlar cevaplar için çok
arkadaşlar cevaplar için çok teşekkür ediyorum google da bi arayış içerisindeyim collide işini hallettikten sonra düz bi alanda suyun akışınıda basitçe anime etmeyi düşünüyorum bunuda sanırım texture ile halledebilirim bu konuda da bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
ya maya da emitter
ya maya da emitter ile modelinizi seçip make collide dediğinizde obje ile particle lar etkileşime geçiyor bunu max te yapmak istiyorum.max te bu kadar zor olmamalı bilen birileri olmalı ya :(
deflectorler biraz daha kısıtlı
deflectorler biraz daha kısıtlı da collision beni istediğim sonuca ulaştıracaktır diye düşünüyorum...Araştırıyorum bakalım inşallah hallederim forumda bu tip projeleri yapan arkadaşlar var ise onlardan direkt bilgi alabilirsem çok fazla zaman kaybetmem diye düşünüp açtım konuyu bakalım dediğini araştıracağım.
ayrıca cevap için teşekkür ediyorum.
Şelale Projesi (Spray ile model etkileşimi sağlanması)
Evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim üzere sahnemde bir spray birde model bulunmakta bunları etkileştirmem lazım.
Asıl amacım şelale projesi yapmak ve gerçekçi bir proje halinde sunmam lazım.Yapacağım su efekti real flow gibi glu3d gibi yüksek performans gerektiren eklenti ve programlar ile değil 3ds max in bünyesinde bulunan particle sistemle gerçekleştirmem lazım.
bu konuda bilgi sahibi olan değerli arkadaşlarımdan yardım bekliyorum.
Not:şirket bilgisayarı real flow ya da bu tip eklentilerle elde edilecek animasyonların çıktılarını alabilecek kapasitede değil bu sebeple parçacık sistemleri kullanılarak daha kısa sürede ve daha az performans yaratacak şekilde animasyon oluşturmam gerekiyor.