pasliteneke Son Forum Mesajları
amacım karakter animasyonu ama
amacım karakter animasyonu ama max`ten maya`ya geçmek biraz gözümü korkutuyor herşeye yeniden başlamak vs.. :)
bir de karakter animasyonuna max-maya uyumu nasıl. birbirinden gelenleri kullanabiliyorlar mı, genel animasyonda durum nedir? (environment,char anim vs..)
Bone vs Biped
Merhabalar,
Rigging öğreniyorum ve önümde 2 seçenek var gibi duruyor. Biri bone rigging diğeri ise biped rigging.
Bone rigging, Biped`e göre daha zahmetli ve karmaşık görünüyor fakat bir de burdan sormak istiyorum. Bu iki yöntemin birbirlerine göre avantajları ve dezavantajları nelerdir, siz hangisini tavsiye edersiniz..
Abla hiperaktif galiba :)
Abla hiperaktif galiba :) Ama mükemmel tutorial..
ona dikkat ettim zaten
ona dikkat ettim, yeni uğraşmaya başladığım zamanlarda zbrush a ilk import ettiğim modellerde, modelin pivotu merkezde olmadığından bi garip hareket ediyodu :) o yüzden exporttan önce kontrol ederim hep
başka modeller import edip denedim, uv master çok iyi sonuçlar vermiyor gerçekten de
Headus UV Layout`u denedim epey kullanışlı görünüyor biraz daha kurcalıcam
simetri konusu hariç üzerinde
simetri konusu hariç üzerinde çalıştığım model için yeterli geldi uv master, şimdilik tabi, ama bugün kaplamasını çalıştım density problemli çıktı ve ayar vermesi de sıkıntılı, tavsiyen için teşekkür ederim deneyeceğim..
(belki de geometri konusunda bi sıkıntı çekiyordur, içerideki örnek modelleri unwraplediğimde mesela demo head için çok güzel sonuç verdi, sanırım dönüp geometriyi biraz elden geçirsem fena olmaz, modelim bir kafa modeli ve sadece dudak kısmında density ve simetri problemi var)
UV Master Simetri
Arkadaşlar UV Master`la unwrap yaptığımda modelin belli bir kısmı simetrik olarak açılmıyor Density paintingle biraz daha alan vermeyi denedim fakat sonuç değişmedi , sorunu nasıl çözebileceğim hakkında fikirlerinizi bekliyorum
teşekkürler
kullanıcıların ağırlıklı olarak CGI
kullanıcıların ağırlıklı olarak CGI terimlerini girmesi teşvik edilse hoş olur diye düşünüyorum