osmanomerguler Son Forum Mesajları
arkadaşım bunun genel olarak
arkadaşım bunun genel olarak 2 sebebi vardır
1. yukarıda da bahsedildigi gbi dosyanızdaki collisionları temizlemeniz lazım
2. notes silme diye bir script var onun ile kullandıgınız hazır modellerle gelen node leri temizlemeniz lazım.
detayları site içerisinden aratarak bulabilirsiniz.
(tabi var ise hotfixleride ihmal etmeyiniz.)
o tür paylaşımlar bu
o tür paylaşımlar bu forumda yasaktır arkadaşım..
teşekkürler arkadaşlar. sayenizde çözdüm.
teşekkürler arkadaşlar. sayenizde çözdüm. Allah razı olsun
abdullah abicim benim sorunum
abdullah abicim benim sorunum dosya boyutu ile ilgili değil. dosya boyutum normal fakat save işlemi normalden uzun sürüyor. bunu anlayamadım. simdi aklıma geldi malzeme arşivim serverda lan ile baglanıyorum. bunun bi etkisi varmıdır acaba
3d max autosave çok uzun sürüyor...
max 2010 design kullanıyorum ve autosave ler çok uzun suruyo (8-10 dk) sebebi nedir. 500,000 poligon var. autosave dosyaları olması gerektiği yerde. biligisi olan varsa kurtarsın beni. ızdırabım oldu...
forumda yeni bir başlık
forumda yeni bir başlık açıp ( izmir toplantı tarihi) diye mesela orda yeri ve zamanı net bir şekilde yazar isek daha iyi olur diye düşünüyorum. gereksiz demiyorum ama burda çok fazla laf kalabalığı olmuş arkadaşlar atlayabilr soru n olmasın.
ben kendi deneyimlerimden yola
ben kendi deneyimlerimden yola çıkarak şunu söyleyebilirim ki en iyisi frame leri jpeg yada png (jpeg daha az yer kaplıyacagından onu tavsiye ederim) olarak kaydedip after gibi bir programda düzenlemen. hem bir çok noktada müdahale etme şansın oluyor. hem parça parça alalabilirsin. değişiklik oldu diyelim sadece o kısmın frame lerini yeniden alırsın vs.. temel after bilgisiyle senin için gerekli tüm işlemleri yapabilirsin.
ben farkli bir metod
ben farkli bir metod kullanıyorum belki işine yarar diye anlatayım..
kullandıgın kaplamaları kutuların üzerine atıp kutuları farklı kaydedebilirsin. aynı zamanda uwv mapları da kaydetme şansın olur bu şekilde. daha sonra kaydettiğin dosyayı merge leyip kullanabilirsin. en azından kaplamalı malzemeler için kullanabilirsin.
kolay gelsin
izmirde özel ders verilir..
izmirde özel ders verilir.. arkadaşım.. :))
vray kaplama yollarını kaydetmiyor
merhaba
ben 2 bilgisayarda aynı anda çalışıyorum ve lan üzerinden dosya alışverisi yapıyorum. herhangi bir malzemeyi kaydedip açmaya çalıştıgımda malzemelerin maplarını görmüyor. Örnegin sadece "JPEG File" yazıyor. ilk açtıgımda eksik diye de sorumuyor. aynı sorunu hazır shader pluginlerinde de yaşıyorum. max 2010 ve max 2010 design kullanıyorum. iki pc dede aynı sorun var. vray 2 de n 2,2 ye yukselttim sorun değişmedi. ne yapmalıyım ??
grafik modunu değiştirmeyi dene
grafik modunu değiştirmeyi dene directx yada iyi bir ekran kartın varsa driverlarını son sürümüne güncelleyip software secenegini secebilrsin.
vray frame buffer kullan
vray frame buffer kullan sorunun buyuk ihtimal ile çozulecektir. ben o şekilde çözmüştüm.
xD XD facebook
xD XD facebook sayfasına ulaşılamıyor ama yada bende mi problem var sadece
bilmiyorum ama soylediklerinden sonra
bilmiyorum ama soylediklerinden sonra aklıma gelen topraklama ile ilgilibir problem olabilirmi oldu. evdeki başka bir prize takarak çalıştırmayı deneyebilirsin. yada varsa yakındalarda birinden odunç alıp ups ile deneyebilirsin.
vray kullanıyorsan vray rt
vray kullanıyorsan vray rt (active shade) render i kullanabilirsin.
arkadasım niye max de
arkadasım niye max de bu kadar kasıyonuz.. öğrenme demiyorum ama ilk aşamada bu tür sorunları ps da rahatca halledebilrisin. zaman içerisinde araştırarak max de çözersin. en azından işin görülür.
bootcamp ile windows yuleyebilirsiniz
bootcamp ile windows yuleyebilirsiniz makineye fakat ben bi ara denedim ve çok fazla verim alamadım açıkcası. max de ısrarlıysanız pc, mac de ısrarlıysanız maya.. arkadasın dediği gibi
ayrıca o soylediğin işlemci
ayrıca o soylediğin işlemci çok ısınıyor. eğer duzgun bir fanın yoksa havaların ısınmasından da kaynaklanabilir.