orhan1071 Son Forum Mesajları
ram`den kaynaklanıyor, Forumda print
ram`den kaynaklanıyor, Forumda print size wizard ve crop render`ı araştırırsanız çözüme ulaşırsınız.
Kolay gelsin.
Merhaba
Uzun uğraşılar sonunda...Program mental ray ile çalışıyor.Zaten mental ray desteği var deniyordu da...işte şu siyah çizgi...
Yapmak gereken minimum 2000- 1500 boyutlarında bir final gather haritası oluşturmak.Daha sonra bu haritayı salt okunur yapmak
Ortadaki siyah çizgi kayboluyor.
Kolay gelsin.
Super render V3.0
Merhaba
Super render v3.0 ile max`te aldığım sahnenin render çıktısının tam ortasından siyah bir çizgi geçiyor. Mental ray render motoru kullanıyorum.
Arkadaşlar bu şekilde kare kare render alıp kendisi birleştiren ve mental ray`a uyumlu bildiğiniz bir script veya pulygin var ise isim verebilirimisiniz.
Ücretlide olabilir bu pulyg-in veya scriptler,satın alabilirim.
Bilmeyenler için ise mental raydeki bu hatası hariç, mükemmel bir program. light tricer ve radioscty ile uyumlu.Yani default render`da siyah çizgi gözükmüyor.
Mental rayde Çıktıyı 4(veya 16) parçaya bölüp, bu parçaları otomatik olarak birleştirip çıktısını tek kare render olarak verdiğinde, resmin tam ortasından geçen şu siyah çizgiyi yok edebilirsek çok güzel olacak.
Aşağıdaki çıktıda siyah çizgiyi görebilirsiniz.
http://s1073.photobucket.com/albums/w393/mefisto67/
Çok teşekkür ederim dream_designer
Çok teşekkür ederim dream_designer ve advertisar.
Turhan bey ayrıca tekrardan çok teşekkür ederim,tam aradığım materyal.
Mental ray kullanıyorum.
HDRİ arka plan
Merhaba
HDRİ Krom vb materyallere etki etsin, fakat envoirement`ta başka bir gökyüzü resmi olsun,bunu nasıl yapabilirim.Teşekkürler.
Pencereler genelde aynı yükseklikte
Pencereler genelde aynı yükseklikte ve boyuttadır.Değilsede önemli değil, Yapılacak en mantıklı hamle tüm obje seçili olacak şekilde element seviyesinde pencere ve kapı boşluğu bulunan kısımları slice ile keserek belirlemektir.daha sonra kesilen kısımlardaki polygonları silerek duvar iç yüzeylerini tekrar polygon örersin,ben bina tarzı modellemelerimde bu şekilde yaparım.
Slice komutu ve snap sistemeleri max`in eski versiyonlarında çok berbat birşekilde çalışırdı, fakat şuanki versiyonlarda sub object object düzeylerinde slice, quick slice komutları ve snap mükemmel bir şekilde çalışmakta..
kolay gelsin.
mental ray chrome materyali envoirement kanalına,sahne envoirementından etkilenmeyen materyal atamak
merhaba.
Mental ray chrome materyalinin mevcut envoirement`dan etkilenmesini istemiyorum.Sahnede bir daylight kullandığımda, chrome material envoirement map`i çalışmaz oluyor.
Sahnede daylight ve logoritmic expose kontrol aktif iken chrome materyalimin envoirement`dan etkilenmemesini istiyorum.Teşekkürler.
Chrome materyalin kendi envoirement kanalına bir resim atadığımda, daylight aktif olduğu için bunu kabul etmiyor.Daylight aktif değilken sorun yok.
Allah rahmet eylesin.;-(
Allah rahmet eylesin.;-(
Canım kardeşim benim,Hoşçakal......................;-((
Eski forum konuları ve
Eski forum konuları ve cevapları nerede necmi hocam.
Buldum arkadaşlar. Benim gibi
Buldum arkadaşlar.
Benim gibi komut girmeden nesneyi seçmeye alışmış arkadaşlar için büyük zorluk olur bu.
acad2011<tools<options<selection<selectionmodes<noun/verbselection`ı işaretlemek gerekiyor.
acad,nesne seçtikten sonra komutu aktif etme.
a-)acad 2007`de olan bir özellik,örneğin bir çizgiyi taşıcam, m enter demeden kalvyeden, ilk çizgiyi seçer sonra m enter derdim.
b-)acad 2011 buna izin vermiyor, ilk m enter diyecem, sonra nesneyi seçip taşıyacam.
ben 2007`deki bu özelliği 2011`dede kullanmak istiyorum.
kısaca; acad 2011`de nesneyi seçtikten sonra, komutu, klavyeden girerek aktif etmemi sağlayacak opsiyon nerededir?
2011`in biyerinde bir ayar vardır ama nerede.