omrzrn Son Forum Mesajları

    yok. baya eski o

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    yok. baya eski o çalışma.

    2013-10-04 14:58:17

    ikinci video. istek üzerine

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    ikinci video. istek üzerine arayüzü de kaydettim. http://youtu.be/S7NmSlTKP54

    2013-09-28 14:19:15

    timelapse videom (omrzrn)

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    Böyle başlık daha önce var mı bilmiyorum. Ara ara zbrushda yaptığım çalışmaları kaydetip eklemeyi planlıyorum. İlgi alaka olursa tabi. http://youtu.be/YuK5bPXIsq4

    2013-09-04 05:19:19

    control tuşuna basılı tutarken

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    control tuşuna basılı tutarken (yani maske aktif iken) üstteki menüden brush`a gir. auto masking menüsü aç backface mask`i işaretle. modelin arkasaını maskelemez artık.

    2013-08-15 16:45:42

    eksi değer vereceksin. artı

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    eksi değer vereceksin. artı değerde dışa doğru eksi değerde içe doğru kalınlık verir. modelin dış görünüşünde bozulma olmaz böylece.

    2013-08-15 14:10:41

    clay buildin olayı tırtıklı

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    clay buildin olayı tırtıklı olmasıdır. çalışırken tarama hissi verir. formu ortaya çıkarırken doku yapar. yüksek çözünürlükte bu tırtıklar daha belirgin olur sadece.

    clay build genelde ana formu yakalarken kullanılıyor. daha sonra normal clay brush yada tercih neyse onla devam edilir.

    önemli olan formu yakalamak tırtık olması veya olmaması önemli değil. son aşamada modeli temizleyecek trim dynamic veya smooth brushları var.

    2013-07-11 03:15:49

    normal map de ters

    omrzrnÖmer Zerenomrzrn

    normal map de ters yüz olma sorunu var sanırım, photoshopta channels tan red green blue kanallarını seçip fliplemeyi dene. fii tarihinde izlediğim tutorial de böyle bişiler yapılıyordu.

    2012-11-07 16:57:08