olgungok Son Forum Mesajları
gölgedeki lekeler,
daire içlerindeki perdelere lekeler düşüyor sebebi nedir acaba.. cok ugrastım cözemedim.. yardımcı olabilecek var mı acaba ! bu sorunu nasıl cözebilirim !1
gölgedeki lekeler
daire içlerindeki perdelere lekeler düşüyor sebebi nedir acaba.. cok ugrastım cözemedim.. yardımcı olabilecek var mı acaba ! bu sorunu nasıl cözebilirim !
help me
slm arkadaslar birsey merak ediyorum.. hatta cok sey merak ediyorum ya neyse... )) bu 3dsmax 2012 deki map browser a ekledigimiz materyaller.. yani open diyip cagırdıgımız hazır materyalleri, nasıl silebilirz.. söylermisiniz.. ve kendi olusturdugumuz materyalleri nasıl kaydedebilirz.. eski sürümlerde oldukca basitti bunda kurcala kurcala bulamadım...
bir diger konu.. 3dsmx 20012 de proje cizerken cizdigimiz box olsun silindir olsun bütün hepsi aynı renk ile ciziyor ve bu karısıklıga neden oluyor.. neden eski sürümler gibi degil her cizdigimiz farklı renk cıkmıor.. onu nereden düzeltmemiz gerekir???
acil cevap lütfen ((
help me
slm arkadaslar birsey merak ediyorum.. hatta cok sey merak ediyorum ya neyse... )) bu 3dsmax 2012 deki map browser a ekledigimiz materyaller.. yani open diyip cagırdıgımız hazır materyalleri, nasıl silebilirz.. söylermisiniz.. ve kendi olusturdugumuz materyalleri nasıl kaydedebilirz.. eski sürümlerde oldukca basitti bunda kurcala kurcala bulamadım...
bir diger konu.. 3dsmx 20012 de proje cizerken cizdigimiz box olsun silindir olsun bütün hepsi aynı renk ile ciziyor ve bu karısıklıga neden oluyor.. neden eski sürümler gibi degil her cizdigimiz farklı renk cıkmıor.. onu nereden düzeltmemiz gerekir???
acil cevap lütfen ((
physical camera
top bakış acısında düzlem olarak 2 boyutlu render almak istedigimizde.. bu bakıs acısndan nasıl physical camera ile bakıyormus gibi yapacagız.. veya nasıl olacak çözemedim.. düzlem olarak 2 boyutlu oalcak ve physical camera ile bakıcaz :S bilen varsa söyleyebilri mi!
gölge leke sorunu
daire içlerindeki perdelere lekeler düşüyor sebebi nedir acaba.. cok ugrastım cözemedim.. yardımcı olabilecek var mı acaba ! bu sorunu nasıl cözebilirim !
tesekkürler
teskkür ederim mehmet kardesim ama.. yapılacakları biliyorum.. sadece sonuc alamıyorum... benim kullandıgım vray ayarlarında cim yapamıyorum.. ama baska bir ayarda oluyor... yani vray sun ve physical camera ile mi alakalı neden sonuc yk anlamadımm.. :S ömrümü yedi bu çim ))
thanks
yaptım.. overridematrl. ile artık sorun yok.. cok cok tesekkürler
Mrb
Selam ya cok özür dilerim ama birsey söylemek istiyorum.. yani Vray Displacement Mod ilgili bütün videoları izledim.. hala sonuc alamıyorum.. nerede hata yapıyorum.. cimlerim 1milim bile yükselmiyor.. :S vray sun ve physical camera kullanıyorum.. neden olmuyor acaba ! nerede hata yapıyorum..
tşkler...
1 bence o lekeler catının alt kısmında kahver renk ahsap kaplama var oradan kaynaklanıyor.. ama override neymiş ona bakıcam :)
2 rgb degeri zaten 255 en acık renk beyaz yapıyorum renderdaki gibi heryer daha aydın beyaz degil !
3 yani gölgede kalan bazı yerler asırı koyu oluyor orayı photoshop ile mi acıcacaz.. :S
yardmn icin tşk ederim.. saygılar !
1 soru daha
1 soru daha eklemek istiyorum.. bütün materiallerde bump olmasına karsın.. bunu renderlarda hissedemiyorum.. resimde görüyorsunuz.. neden bumplarım hissedilmiyour !!
3 soru
resim üzerine yazdıgım 3 soru hakkında yardımcı olabilen varmidır !...
1) beyaz üzerine kahverenk tonlarda yansıma oluyor bunu nasl engellerim..
2) daha beyaz süt beyaz renkte material nasıl yaparım...
3) standart materyalde kulladıgımız self illumination > color ile ışıgını artırabiliyoruz.. beyaz ları veya baska materyalleri daha canlı yapabiliyoruz. vrayde buna karsılık olan nedir.. nasıl yapabilir..
rica etsem yardımcı olabilrmsnz...
Slm
neden taş materyalinde ki doku renderda görünmüyor... yardımcı olabilirmsnz !
birşey daha
şimdi bir örnek daha yollayacagım.. aynı ilk yolladıgım gibi.. bu hdrı maplar.. camlar şeffaf olup içeriye ışık mı veriyor. yoksa normal cam materiali olarak mı atıyoruz.. onu anlamadım.. normalde ben dıs cephe cizerken içini bos yapmıyorum binanın.. bakınız simdi bir örnek daha ben böyle yapmak istiyorum.... ((
haklısın :)
evet iyi duruyor... ama mantıksız.. neyse.. HDRI mapler diyorsun.. bir ben onları inceleyim... tesekkür ederim...
tskler..
tesekkür ederim.. eminim cok acıklayıcı bir cevap verdiniz.. ama ben konuya pek hakim olamadıgım için... anlayamadım.. ama inceleyecgim.. pencerelere resim olarak atadım söyle bir görüntü cıktı.. ! resim ekliyorum
bu da benim
şimdi kendi yaptıgım bir render ekliyorum.. camlara bu dokuları nasıl veriliyor... sarımsı içeriye ısıkmı koyuyorz yoksa photoshop ile mi veriyorum ısık olmuyor.. neyden kaynaklanıyor??
yardımm bana da ))
mrb arkadaslar ekledigim resimdeki render almak için ne yapmalıyım. bu render nasıl yapılıyor. sadece vray ile mi yoksa ek program yada baska bir program ile mi bu camlar nasıl oluyor.. camlar içindeki sarımsı ısıklar.. bu denli kaliteli gece veya gündüz render almak için ne yapmalıyım..
map browser
slm arkadaslar birsey merak ediyorum.. hatta cok sey merak ediyorum ya neyse... )) bu 3dsmax 2012 deki map browser a ekledigimiz materyaller.. yani open diyip cagırdıgımız hazır materyalleri, nasıl silebilirz.. söylermisiniz.. ve kendi olusturdugumuz materyalleri nasıl kaydedebilirz.. eski sürümlerde oldukca basitti bunda kurcala kurcala bulamadım...
bir diger konu.. 3dsmx 20012 de proje cizerken cizdigimiz box olsun silindir olsun bütün hepsi aynı renk ile ciziyor ve bu karısıklıga neden oluyor.. neden eski sürümler gibi degil her cizdigimiz farklı renk cıkmıor.. onu nereden düzeltmemiz gerekir???
acil cevap lütfen ((