oguzhanakan Son Forum Mesajları
ekibimiz büyümeye devam ediyor,
ekibimiz büyümeye devam ediyor, ilgilenen arkadaşları hala bekliyoruz.
3D kısa filmimize ekip arkadaşları arıyoruz!
İyi günler,
Koç Üniversitesi Animasyon Stüdyosu olarak bu dönemin başından beri bir kısa film yapımı için kollarımızı sıvadık.
Senaryomuzu ve storyflowumuzu belirledik, şu an Google Drive üzerinden referans resimleri yükleyip modelleme ve texturing yapıyoruz. Sizi cesaretlendirmesi ve ikna etmesi açısından projeden örnek iki adet fotoğraf ekliyorum:
http://i.imgur.com/QFI0IKX.jpg
http://i.imgur.com/NmrmCMU.jpg
Çok profesyonel olmanıza gerek yok, basit low-poly obje modelleyebilirim diyorsanız veya texturing, rigging, animasyon konularından herhangi biri ile ilgiliyseniz [email protected] adresine birkaç örnek göndermeniz yeterli olacak.
Çalışmalarımızı bir ofiste yapmıyoruz, bu yüzden beraber çalışmak çok zor olmayacak. WhatsApp üzerinden iletişim kuruyoruz, Dropbox teknik klasörümüz ve GDrive genel klasörümüz var.
Güzel senaryomuza kaliteli bir film yapabilirsek dünya çapındaki festivallere katılma şansımız olacak. Hem bu şansı artırmak hem de bunun bir parçası olmak için seni de bekliyoruz! Ancak stüdyomuzun ödeme yapabilecek bir bütçesinin olmadığını bilmen gerekiyor. :)
Görüşmek üzere,
Oğuzhan Akan
peki teşekkür ederim tavsiyeniz
peki teşekkür ederim tavsiyeniz için
100 framelik filmde bir objeyi sadece bir kez renderlemek?
iyi günler, başlıkta da yazdığım gib sahnemde bir obje var. bu obje 100 frame boyunca sabit duruyor. ama detaylı bir obje olduğu için bilgisayarı kastırıyor. acaba 100 kere tekrar tekrar renderlemek yerine bir kere renderleme imkanım var mı?
teşekkür ederim :)