NoSTeKaM Son Forum Mesajları
Yav şu mapleri eklenecek
Yav şu mapleri eklenecek yerleri isimleri falan karıştırıyorum çoğu zaman oldu sanırım . Yardımınız dokundu çok teşekkür ederim :)
Bump map a displacement map i ekledim ya da öyle bir şey yaptım bilmiyorum bu bump , normal bump , disp falan hep karıştırıyorum daha çok epidermal , subdermal mapler ilgimi çekiyor benim. Mapleri iyi çözmem lazım :D
Teşekkür ederim , evet
Teşekkür ederim , evet zbrush ile Bruce lee yi modelledim benzettiğime sevindim. Elimde de yüksek çözünürlükte kaplamalar var onlarla kaplayabilirsem çok daha iyi olucak heralde :)
Aslında Vray ile de render alıcaktım ama karakterdeki detayı displacement map ile aktaramadım bir türlü ama mental ray de skin materialinde bump shader özelliği ile detayları çok iyi aktarabiliyorum fakat Vray de hangi özelliği kullansam olmadı detayları aktaramadım o yüzden mental ray e geçmek istedim bu sefer de saçlar gözükmedi :D sanırım saçları spline olarak yaptığımdan mental ray de gözükmüyor.
Mental Ray Hair and Fur
Merhaba arkadaşlar ben Max de bir karakter tasarlama sürecindeyim.
Fakat yaptığım saç mental ray de ne kadar uğraşsam da gözükmüyor . Vray de mr paramaters den hair material eklediğim zaman render da rahatlıkla görünüyor fakat mental ray de nasıl yapıcam çözemedim .
vray de böyle gözüküyor : http://i.hizliresim.com/kEAmrm.png
Zaman ayırdığınız için teşekkür
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim :)
K.b arkadaşlar hallettim ,
K.b arkadaşlar hallettim , environment( 8 ) menüsünden default var sky menüsünde use map seçeneğini kapatınca düzeldi.
Render Rengi Sorunu
Merhaba arkadaşlar,
Benim sahnemde 2 adet model var , ilk önce bu modelleri shadow renderlarını sonra ambience sonrada original halini alıcaktım fakat original halina bir türlü döndüremedim renksiz çıkıyor , nasıl düzeltebilirim ?
http://i.hizliresim.com/AJRl5r.png
Aslında gerek kalmadı rayfire
Aslında gerek kalmadı rayfire ile yaptım fakat massfx ile de nasıl yapıldığını öğrenmek isterim ayrıca başka bilmeyen de var.
Pbbomb ile bir patlatma
Pbomb ile bir patlatma animasyonu yaptım basit bir şey.
Sahnemde 582 frame lik bende 280. frame de bu patlatma animasyonunun başlamasını istiyorum fakat simülasyonu başlattığımda direk patlamaya başlıyor .
simülasyon başlangıç zamanı
Merhaba arkadaşlar,
Ben 3Ds Max den massfx ile bir patlatma animasyonu yaptım fakat frame`ini yani başlangıç zamanını ayarlayamıyorum başlar başlamaz direk patlıyor.
İstediğim zamandan nasıl başlatabilirim ?
Şimdiden teşekkürler.
mapleri aktarma
merhaba arkadaşlar ben mental ray ile karakter renderı ve bump map , displacement map , reflect map ve texture nin karaktere nasıl aktarıldığı hakkında bir ders var mıdır ?
Zbrush çalışmasını 3D max e aktarma
Merhaba arkadaşlar ben zbrush ile şöyle bir çalışma yaptım ,
http://i.hizliresim.com/R9o4QG.png
http://i.hizliresim.com/D64rB1.png
bunu 3D max e 40 bin polygon gibi bir sayıyla aynı detayla aktarmak istiyorum ve ayrıca bump map , displacement map , specular map gibi mapları nasıl çıkartıcağım hakkında yapıcaklarımı bilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim.
Doğrudur haklısınız alphayı atlamışım
Doğrudur haklısınız alphayı atlamışım :)
Zaten png olarak kaydediyorum
Zaten png olarak kaydediyorum fakat arka plan rengi siyah oluyor veya rengini değiştirebiliyorum ama arkaplanı var.
Vector Render Alma
Modelimi 3D max ile vray den nasıl vector olarak render alırım ? Videoya ekleme işlemi olacağı için arkaplanın olmaması gerekiyor.
teşekkürler...