norro Son Forum Mesajları
Customize > Preferences >
Customize > Preferences > Viewports > "Selection/Preview Highlights" ticki kaldır
modellerin önizlemesi de olsaydı
modellerin önizlemesi de olsaydı keşke. ne indirdiğimizi bilseydik
burda ayarları sıfırlayacam demiyor
burda ayarları sıfırlayacam demiyor ki. no`ya tıklayınca önceki versiyonlardaki gibi render alacağım yazıyor
ilginize teşekkürler, spacing tool
ilginize teşekkürler, spacing tool ile halledebildim
yani minimum 6-7 milyon
yani minimum 6-7 milyon poligon ekleniyor. o anlamda uçuyor.
apartman boyunca sarmaşık ?
resimde görünen seçili kısım boyunca uzanan sarmaşık yapmam lazım. bunun için hangi yolları önerirsiniz? ivy generator denedim ama poligonu uçuruyor malesef. başka yollar var mıdır aklınıza gelen ?
vray 3.20
selam, aylardır bu topici takip ediyordum. aynı sıkıntıdan ben de muzdariptim. gitti ekran kartına verdiğim paralar dedim ama vray 3.20`ye geçince sorun düzeldi ve rahat bir nefes aldım. 2014 ve 2016da çalıştı ama 2015i beceremedim.
onlar renderın daha aydınlık
onlar renderın daha aydınlık ve karanlık çıkmasını etkiliyor diyebilirz
2 kere aynı HDRI
2 kere aynı HDRI kullanılarak çözülebilir.. videoda yukarıdaki hdri 8`e basıp instance yapılan... izlediğin hdri ise dome light`e atanan "reflection" gibi değerleri kontrol eden HDRI.
https://youtu.be/PBjFXe-fuI0?t=465
yorumlar için teşekkürler. solidrocks
yorumlar için teşekkürler. solidrocks zaten kullanıyorum ama göremedim öyle bir özellik.Serkan Yavuz`un cevabı tam aradığım şeydi. tekrar teşekkürler
subdivision değerlerini aynı yapmak
selam arkadaşlar. sahnedeki her şeyin (ışık,yansıma,gerçigenlik vs..) hepsinin subdivision değerini 8 yapmak istiyorum, bunun bir kısa yolu var mı ?
çözüldü. http://forums.autodesk.com/autodesk/attachments/autodesk/area-b200/89779/1/solution.png
çözüldü.
http://forums.autodesk.com/autodesk/attachments/autodesk/area-b200/89779/1/solution.png
autocad-3ds max köşegen sorunu
autocadde düzgün yuvarlak olan bir şekil 3ds maxe aktarılırken köşegenli (12gen) çıkıyor. bunun bir çözzümü varsa paylaşır mısınız?
color mapping ayarlarında subpixel
color mapping ayarlarında subpixel işaretlenmiş.. ama bu bence bir sorun değil, ben hep açık bırakıyorum
customize- customize user interface
customize- customize user interface
keyboardsekmesi altında
"isolate selection"`daki Alt+Q kısayolunu kaldırıp
"isolate selection toogle"a Alt+Q kısayolunu eklerseniz düelir.
ikinci sorunun cevabı: viewportun
ikinci sorunun cevabı: viewportun sol üst köşesinde realistic yazan yere tıklayıp shaded yapmak lazım
autocad`den 3ds max`e import
benzer konular açılmış ama benimki biraz daha farklı
şöyle bir sonuç çıkıyor. 3d görünümlü 2d bir proje çıkıyor.. left ve front viewde daha iyi anlarsınız.
burda acaba ben mi import ayarlarında yanlış bir şey yapıyorum yoksa autocad`de çizen kişi mi yanlış çizmiş?
render`ı TIFF olarak kaydederken
render`ı TIFF olarak kaydederken "setup" var solda. ordan 300 dpi seçmen yeterli. photoshopta ayarlamaya gerek duymuyorsun. direkt 300 dpi olarak açılır
edit poly yaptıktan sonra
edit poly yaptıktan sonra alt ve üst poligonları seçip silemiyor musunuz ?
after effectsi açıp "import
after effectsi açıp "import file"dan 3000 karenin olduğu klasörü açıyoruz ve sadece ilk render(resmi) seçiyoruz. otomatik olarak hepsi geliyor.
çözüldü
sorunu çözdüm. başkasının başına gelebilir diye silmiyorum konuyu.
yapılması gereken. environment map`i instance ile material slota kopyalamak. daha sonra.material slotta mapping sekmesi spherical olarak çıkıyor. o sekmede screen seçince sorun düzeliyor.
burdan tüm arkadaşlara "kendim ettim kendim buldum" parçasını armağan ediyorum :)
max 2014te background sorunu
max 2014te 8`e basıp environment map atayıp, background olarak "use environment background" seçtiğimde aşağıdaki gibi bir sıkıntı çıkıyor.
bu sorunu yaşayan ve çözebilen var mı acaba?
http://s14.directupload.net/images/140708/wnmepnse.jpg