misscat Son Forum Mesajları
görüntülenecek çok bısı yokkı
görüntülenecek çok bısı yokkı render diorum çat kapanıor nvıdıa mental ray olarak kullanabılıorum ama nvıdıa ıray alınca rendererı kapatıyor kendını
Production renderer is changed
Production renderer is changed to NVIDIA iray. Previous messages are cleared.
sürekli bu hatayı verıyor sorun nerde bilen yokmu ??
NVIDA ıray
Arkadaşlar nvıda ıray olarak hata alıyorum maxte ne zaman render almak istesem kendını kapatıyor.Vray yüklemek istiyorum ama bu Nvıda neyin nesi ilk defa görüyorum
Yanlış anlaşıldı sanırım ben
Yanlış anlaşıldı sanırım ben spotligt ile textureleri obje uzerine işliyorum işte ama textureler net gözükmüyor demeye çalışıorum
spotlight sorunu
arkadaslar ben modelimi çıkardıktan sonra spotlight a texture cağırıp üzerinde boyama yapıorum ancak foto ne kadar kaliteli olursa olsun malzeme üzerinde bozuk duruyor ??
sorumu anlaşılmadı bilen mi
sorumu anlaşılmadı bilen mi yokk?
zbushta texture map metarial
Kolay gelsın arkadaslar öncelikle yardımcı olan tum arkadaslara tşkler .
Benim aklıma takılan sey zbrushta dıyelımkı bir modelimiz var ve bunu boyarken çeşitli metarialler kullandık.ancak taxture map alırken tabııkı sadece boyamalar cıkıor .Metarıaller için yaptıgım arastırmada bake map olayını buldum ancak ondada sadece tek bır metarıal efekti kullanabilioruz.Tek modelde çeşiitli metarıllerle ile boyadığımız modeli metarillerininde texturede cıkması için ne yapmalıyız??
zbrush modelleme yardım
Arkadaşlar ben güzel bir sword çizdim.Ancak bunun uv sını texturesini fln herşeyini zbrushtan çıkartıcam.Sorun şu ki modelimin poli sayısı yuksek ve bunu zremesh ile küçülttüğüm zaman tabiki deformasyona uğruyor.Aklım karıstı yardımcı olabılecek varmı?
Arkadaşım emeğine sağlık bizim
Arkadaşım emeğine sağlık bizim için zaman ayırıp video çekmissin çok teşekkür ederim.
Özel Ders
Merhabalar
Zbrush hakkında bazı noktalarda yetersizim ve kaynak sıkıntısı çekiyorum
antalyada ikamet eden biri olursa çok çok daha iyi olur ancak şöyle birşeyde yapabiliriz.İnternet üzerinden canlı eğitim tarzında eğitim verebilecek olursa ders fiyatı detaylarınıda konuşuruz.
Yada Allah Rızası için
Yada Allah Rızası için biri bi video çeksin anlatsın minnettar kalıcaz :))
Öncelikle cevaplayan herkese tşk
Öncelikle cevaplayan herkese tşk ederim ancak biraz kafam karıştı eğitim sentinide aldım ancak bu tür detaylara yer vermiolar haliyle.. Sizden bahsettiğiniz konuları gösteren bir video varsa link vermenizi rica edebilirmiyim .. :(
Ben antalyadayım istanbulda olsam zbrush kursları fln var ama burda ne bir kurs nede zbrush bilen rastladın :(
Bende repotoloji üzerine yoğunlaştım.Yanlız
Bende repotoloji üzerine yoğunlaştım.Yanlız yanlış anlamadıysam eğer;
zbrushta modeli tasarlıyoruz daha sonra retopology uyguluyoruz low poly modeli ortaya çıkartıyoruz peki ya sonrası texture yi low polye sıfırdan mı uyguluyoruz ??
Bir örnek veya video varsa onunla destekleyebilirsiniz elinizden gelirse ..
Zbrush poligon topoloji sıkıntısı
Arkadaşlar benim durumum biraz karışık ..
3dmax biliyordum daha sonra sıkı calışmalar sonucu kendimi zbrushta ilerlettim ancak aklıma takılan sorular var.
Ben oyunum için silah karakter vs. modellemek istiyordum. 3dmax tabasit şekil çizip GOZ ile zbrush a atıp orda uv mapını ve texturesını cıkartıp tekrar max e atıyordum.yanlız haliyle poligon sayısı cok yuksek oluyor düşürünce de texturesi üzerinde bozuluyor . Baya mücadele ettim nasıl yapıcağımı bilmedim
ikinci olarakda bu konuyu biraz daha araştırınca repotolojiyi inceledim topoloji brushını inceledim yanımıyorsam ondada zbrusdaki high poly i low polye çeviriyosun peki sonrasında üzerine doku atayınca yine bozulma olmuyormu? birde zremesher le topolojinin arasındaki fark ne kafam çok karıştı beni bir aydınlatırmısınız :( ?