mcirit Son Forum Mesajları
Teşekkür ederim... bir üçüncü
Teşekkür ederim... bir üçüncü 48 saatlik render olayına girmektense en mantıklısı...
Render Video Uzunluğu Sorunu
Öncelikle herkese kolay gelsin.
*Takribi 40 saniye civarında (1350 kare) olarak hazırladığım render`ı avi formatında kayıt ederek başlatıyorum.
*Render 1350 kareye kadar takribi 48 saatte çözülüyor, ancak videoyu izlediğimde yalnızca 700 karesini yani 25 saniye civarını izleyebiliyorum.
*Farklı video programlarıyla da açtım. Sonuç hep aynı. Ayrıca videoyu izlerken zaman göstergesi 19. saniyede kalıyor ancak video takribi 5-6 saniye akmaya devam ediyor.
*İki sefer .avi formatında denedim ancak sonuç değişmedi. Birde quicktime denesemmi diye korkuyorum. 48 saat sonuçta az bir zaman değil.
*Problem ne olabilir. ?
http://www.dailymotion.com/video/x1xll1b_attaching-safety-hat_tech kısa bir
http://www.dailymotion.com/video/x1xll1b_attaching-safety-hat_tech
kısa bir demo
KONU ÇÖZÜLDÜ... :)
KONU ÇÖZÜLDÜ... :)
Rakunner bahsettiğin gibi bazı vertexler modeli takip etmiyor. Parametrelerle uğraştım ama halen kalan vertexler var. Ben becerememiş olabilirim tabiki genede fikir için teşekkürler.
Erkan Bey bahsettiğiniz yöntemle problemi çözdüm. Yardımlarınız için teşekkürlerimi iletirim.
Kolay Gelsin
Bu script`i açıklayabilecek biri
Bu script`i açıklayabilecek biri varmıdır ? Sanırım cevap burada mevcut...
******************************************************
I am trying to attach a dummy to the head of a populate person. I am using this code
for i = 1 to 300 do
(
with animate on
(
slidertime = i
$point001.pos = polyop.getfacecenter $Male000 1912
thedir = polyop.getfacenormal $Male000 1912
$point001.dir = thedir
)
)
I created a populate person added an edit mesh modifier then edit poly modifier
The point will not orient itself correctly. I can`t figure out why not.
*******************************************************
****http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-1106792.html***
evet linkledim.. Ancak kafa
evet linkledim.. Ancak kafa hareketi yukarı aşağı hareket ettikçe Kask içerisinde gidip geliyor.
Aslında bununla ilgili bir video buldum ancak Digital Tutors`da ücretli;
http://www.digitaltutors.com/lesson/2997
Populate içerisinde Karakter`e araç attachlemek
Arkadaşlar;
Bir endüstri yapısının tanıtımı için hazırladığım animasyon`da 3d Max 2015 içerisindeki populate modülünden faydalandım. Ancak fabrika sahasında dolaşan elemanlar gözüme turist gibi geldi. Bu sebeple her elemanın kafasına Baret attachlemek istemekteyim. Ancak linke göre;
http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-1106792.html
Karakteri önce mesh model`e daha sonra poly modele çevirip bareti attachliyorum.
Baret Attachlediğim zaman eleman yürüme kabiliyetini kaybetmekte; path üzerinde sürünmektedir. Bu konuda bilgisi olan var ise acil yardım talep etmekteyim.
Kusura bakma ben biraz
Kusura bakma ben biraz makinacı üslubuyla konuşuyorum... Anlaşılmamış olabilir... Video için sağol tekrar...
Video için teşekkürler Mehmet..
Video için teşekkürler Mehmet.. Sahneye modeli oturtmak konusunda bir video mevcutmudur bildiğin.. Mesela senin şu Ferrari modeli sahneye çok iyi oturmuş durumda, Eline sağlık...
IRAY MANAGER konusunda
Arkadaşlar Lütfen acil yardım...
Öncelikle render ve render hazırlıkları(kaplama,sahne vs.) konusunda oldukça üşengeçim.. Bu nedenle kısa şekilde render alabileceğim bir araştırma içine giriştim. IRAY Manager sanırım bu problemimi çözebilirdi. Fakat IRAY Manager`i Max içerisinde açamadım. Lütfen bana yardımcı olmanızı rica ederim.
http://www.youcandoitvfx.com/tools/iray-manager/
Bu linkten download edeceğiniz "irayManager.mzp" dosyasını Max Design 2013> scripts > startup içerisine sürüklüyorum..
Yoğun tempoya dayanabilirsen benim
Yoğun tempoya dayanabilirsen benim gibi yap kardeşim, imkanın var ise İkisinide yap.. Ofisde tesisini yapını tasarla, sahada koştur... Emin ol bundan büyük zevk yok... :) Tasarladığın şeyi kur, yükselmesini izle ve karşısına geçip bir sıcak kahve iç... :) Hem tasarla hemde kazan... :)) Like me... :)
Conform Object Problemi
Max`de bir Tutorial`dan çalıştığım araba videosunda; Conform object uyguladım fakat görüleceği üzere videoda teker bazen aks`dan çıkacakmış gibi oluyor... Conform Object`den kaynaklı olduğunu kesinlikle biliyorum çünkü düz bir zeminde ön tekerler Aks`dan çıkmıyor. Sadece eğimli arazilerde yapıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.. Lütfen yardım... Kolay Gelsin...
Video Linkdedir;
http://www.youtube.com/watch?v=cIyDQtaix2s
Panjur Kapaklar rulo gibi
Panjur Kapaklar rulo gibi dolanacak mı ?
Erkan Abi, çok teşekkür
Erkan Abi, çok teşekkür ederim... :) Beğenmez olurmuyum, faydasını da çok gördüm emin ol.. Galerimde tr3d`deki siz yardımsever arkadaşlara teşekkürlerimi ilettim... :) İzmir`de ikame ediyorsan aslında yakınmışız, bende Aydın`dayım.. Vinçden sonra aklımda bir mekanizma projesi daha var.. Ekskavator ve Liman Vinçlerine göre biraz daha zor... Bu projeden sonra piyasaya Mekanik ve Mekanizma Rigging konusunda açılmak lazım... Bazı işlerde eğer bana zaman ayırabilirsen senden destek ihtiyacım olabilir :) Saygılar...
Kamil; Şu an elimde
Kamil;
Şu an elimde bir liman vinci çalışması var.. Halat üzerine çalışıyorum.. Bu çalışmadan sonra dönüşleride denemek istiyorum.. O zaman irtibata geçelim seninle.. Teşekkürler...
Teşekkür ederim... Görmek isterim
Teşekkür ederim... Görmek isterim gerçekten :) Çalışmalarında başarılar...
Animasyon tamamlanmıştır.. Bir preview`ı
Animasyon tamamlanmıştır.. Bir preview`ı sizlerle paylaşmak istedim. Yardımlarınız için teşekkürler tekrar...
https://www.youtube.com/watch?v=IFeTWpINLh8#t=14
Ahmet Bey; Video
Ahmet Bey;
Video için teşekkürler. Inceleyeceğim... :) Son saniyeleri incelediğimde bu video işimi görücek gibi.. Tangent`larda bir uzama göremedim...
Kamil Bey; Copy
Kamil Bey;
Copy instance yapınca tüm box`ları birbirine attachleyemem... Attach yapamazsamda path deform`dan faydalanamam... Yalnışmı düşündüm yoksa ? Beni düzeltirsen sevinirim...
Boolean ile birleştirisemde aynı tangent noktalarında yinede stretch görülmekte, herhangi bir fark göremedim..
Cevabın için teşekkürler.. Fotograftan inceleyebilirsin..
Path Deform WSM: Stretch Sorunu
Excavator Animasyonu için hazırladığım Crawler yürüyüş hareketini tasarlamak amacıyla internetteki Path Deform (WSM) tutoriallarından faydalandım. Fakat gördüğüm kadarıyla yay geçişlerinden elemanlarda şekil değişiklikleri göze çarpmakta. Bu elemanlara şekil değiştirmeden path üzerinde nasıl akış sağlayabilirim ?
http://www.youtube.com/watch?v=5AWzQsuv4PY&feature=youtu.be
Video`da inceleyebilirsiniz. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Mekanizma çalıştı.. Paylaşılan videolar
Mekanizma çalıştı.. Paylaşılan videolar yanında, aşağıdaki benzer tutorial`ı incelemenizi rica ederim.
http://www.maxforums.org/threads/four_bar_linkage/0001.aspx
Kolay gelsin...
http://www.turbosquid.com/3d-models/maya-bust-ataturk/695190 Hatta şu
http://www.turbosquid.com/3d-models/maya-bust-ataturk/695190
Hatta şu modeli çok beğendim gerçekten, emek var..
http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=ataturk burada satılık
http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=ataturk
burada satılık olarak var.. Ama diğer Türk büyüklerini bulamadım.
Max ve Solid`de grafik
Max ve Solid`de grafik tablet kullanıldığını duymadım fakat sketchbook ve mudbox`da başarılı çalışmalar yapıldığını biliyorum. Bir zamanlar bende bu konuyu araştırdım fakat piyasada çok pahalı olduğunu biliyorum. Bunun yerine SpaceMouse`lar daha işini görebileceğini düşünüyorum. Bu tabiki benim yorumumdur. Yoksa grafik tableti daha etkin kullanan arkadaşlar olabilir.
Özür dilerim.. :) XYZ`de
Özür dilerim.. :) XYZ`de hareket edemez ve XYZ dönüşlerde hareket edemez manasında...
Evet... Makinaya ait animasyon
Evet... Makinaya ait animasyon hazırlanacak, bu mekanizmanın çalışması gösterilmeli. Burada iki adet ankastre mesnet koşulu var.
Mekanizma örneği ekteki videoda
Mekanizma örneği ekteki videoda görülebilir;
http://www.youtube.com/watch?v=am0TulX4D3g&feature=youtu.be
Evet Ahmet Bey; 2
Evet Ahmet Bey; 2 nokta sabit.. Aslında SAM mechanism programında hazırladığım bir Mekanizma var. Bunun videosunu hemen eklemeye çalışayım