larkdevil Son Forum Mesajları
Konuyla alakalı kimsenin bilgisi
Konuyla alakalı kimsenin bilgisi yok mu ?
Cat Yürüme Layer
Arkadaşlar Cat Obje yürüme layer koyduktan sonra Her Key`de hareket devam ediyor ben belirli keyde bırakıp tekrar devam etmesini istiyorum Üstüne Layer koysamda yapamadım Yardımcı olursanız sevinirim
Şimdiden Teşşkür ederim...
Anladım teşşkür ederim Bide
Anladım teşşkür ederim
Bide vatanda bulamadım
INTEL CORE I7 3770K SOKET 1155 3,5GHZ 8MB CACHE 22NM İŞLEMCI
1.130 TL
KDV DAHİL
olarak geçiyor
ama goldda daha ucuz haswell olarak geçiyor fark eder mi
Intel Haswell i7 4770K 3.5-3.9Ghz 8M LGA1150 İşlemci
Teşşkür ederim verdiğin bilgiler
Teşşkür ederim verdiğin bilgiler için ama ben quadroyu max için olanı 800 tl alıcam arkadaş yurtdışından getirecek
Bide şimdi Autodesk nvidia ile berbaer çalıştığını hatta bir
3dmax 2011 sürüm öncesinlerinde özel driverlar ürettiğini biliyorum
Çok karasız kaldım
Çünkü bi kere alıcam bir daha ugraşmak istemiyorum hangisi olsu su olsun tarzında ...
Arkadaşlar şimdi bende Ekran
Arkadaşlar şimdi bende Ekran kartı alıcam benim için poligonu kaldırması
Ve hızlı render alması
Quadro 4000 ile Gtx serileri arasndaki render hızı ve poligon sayısı farkedıyor mu ?
Peki Quadro 4000 render
Peki Quadro 4000 render farketmez mi GTX serisinden
Yani bu önemli olan bu benim için
Bilgisayar Kurucam Hangi Yardım
Bilgisayar Kurucam arkadaşlar bu özelliklerin yanında
Ekran kartı olarak Quadro 4000 alıcam
Hızlı render için eğer fazla yüksek bir parça varsa söylerseniz
ona göre masraf yapmıcam bütçemi zorlamıcam
Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşşekür ederim.
http://t1307.hizliresim.com/1c/u/qts8l.jpg
Yeni Vray sürümünü yayımladı! 2.40.02
Yeni özellikler:
VRayHairFarmMod: V-Ray ile HairFarm 2.0 render için destek eklendi
VRayProxy:. Alembic abc dosyaları için destek
V-Ray RT: örneklemesini için Destek
V-Ray RT: Orman Pro örneklemesi için destek
V-Ray RT CPU: VRayLights ayarlarken Hızlı güncelleme
V-Ray RT GPU: GK110 kartları için CUDA hız optimizasyonları ve optimizasyonlar
V-Ray RT GPU: ColorCorrection doku desteği
V-Ray RT GPU: Mix doku desteği
Modifiye özellikleri:
V-Ray: include / MultiMatte oluşturma öğesi için farklı renk kanalları için nesne listeleri hariç Eklendi
V-Ray: otomatik yeniden adlandırma doku değişti eleman önlemek için VRayExtraTex oluşturma elemanı Added seçeneği
V-Ray: dinamik geometri için varsayılan bellek sınırı x64 sürümleri için 4000 MB olarak değiştirildi
V-Ray: VRayProxy nesneleri için çok-çekirdekli render yavaşlatıyordu Sabit sorunu
V-Ray: OpenEXR dokular için optimize edilmiş çok-çekirdekli render
V-Ray: hayır hızı kanal tabi Optimize gereksiz hız hesaplamalar
V-Ray: V-Ray bileşenleri artık farklı dil 3ds Max oluşturur genelinde ilgili menüler kayıt
V-Ray RT CPU: VRayHairMtl için destek eklendi
V-Ray RT CPU: VRayFur için destek eklendi
V-Ray sahne dönüştürücü: VRaySun / VRaySky sırasıyla ihracat mr_Sun / mr_Sky ışıkları eklendi
V-Ray sahne ihracatçısı: Eklendi bölünmüştür geometrisi ihracat
VRayEdgesTex: yuvarlak köşeler algoritması Geliştirilmiş
VRayAmbientLight: bazı parametrelerin animasyonlu yapılmıştır
VRayFur: kameradan mesafe boyunca geometri azaltmak ekledim "Level of Detail" seçeneği
VRayHDRI: "Renk alanı" bölümü eklendi ve orada "Gamma" seçeneği taşındı
VRayIESLight: IES şeklini geçersiz kılmak için bir seçenek eklendi
VRayIESLight: aralarındaki çizgiye tıklandığında ışık ve hedef her ikisinin de seçilmesi Yapımı
VRayLight: pencerelerinde VRayLights arasında "yön" parametresi bir önizleme eklendi
VRayLight: dikdörtgen VRayLights için "hedef" seçeneği eklendi
VRayLight / VRayIESLight: Bir ortam değişkeni VRAY_DOME_VIEWPORT = 1 tarafından etkinleştirilmişse Dome ışık Nitro ekranlarında Eklenenler dokulu aydınlatma,
VRayMeshGeom: örnek eklentisi sinek V-Ray Bağımsız shader oluşturmak için uzatıldı
VRayMtl: Ismarlama "Sis renkli" Haritalanabilir
VRayMtl: yansımaları mat nesnelerin alfa etkiler Yapılan
VRayMtlGLSL: derlenmiş shader kaydetmek ve yük Added yeteneği
VRayMtlGLSL: Eklendi cubemap doku desteği
VRayMtlGLSL: Eklendi viewport renk parametresi
VRayMtlGLSL: Eklendi vr_brdf_light yerleşiği BRDF destek
VRayProxy: Z / Y ekseni çevirme desteği
VRayProxy:.. Vrmesh için görünürlük listeleri desteği ve abc dosyaları
VRaySphereFade: kutu ve silindir Gizmos için destek eklendi
ply2vrmesh: hız özniteliği (-velocityAttrName) adını belirtmek için Added seçeneği
ply2vrmesh:.. Houdini 12 tarafından üretilen hclassic için destek eklendi ve bhclassic dosyaları
ply2vrmesh: renk desteği eklendi setlerini bgeo dosyaları.
ply2vrmesh:.. geo yüz ve köşe normaller ihracat için destek eklendi ve bgeo dosyaları
ply2vrmesh: bir proxy oluşturulurken V-Ray kullanıcı özniteliklerini depolamak Added yeteneği
Hata düzeltmeleri:
Saç ve Kürk: Sabit kazasında Doğrudan Aydınlatma ile VRayLightMtl yaktı
Saç ve Kürk: "iplikçik boyunca Konumu" in VRayHairInfoTex doku ile Sabit yanlış sonuç modu
Saç ve Kürk: Farklı Saç ve Kürk düzenleyiciler arasında özel malzemelerin Sabit rastgele takas bir sahne yeniden
V-Ray 2.3 beri çerçeveyi render sonrası Sabit bellek sızıntısı: Saç ve Kürk
imapviewer: Sabit kazasında artımlı parlama haritalar yükleniyor
V-Ray: MultiMatte oluşturma öğesi varsayılan olarak Etkin tüm kanallar
V-Ray: boş ışıkları listesini VRayLightSelect öğesi "Kaldır" tuşuna basarak Sabit kazasında
V-Ray: sahip nesneler Sabit ihracat `:` adları, dosya adı oluşturmak için başarısız
V-Ray: instanced nesnenin açık normaller var ShapeInstance ile ParticleFlow sistemleri için Sabit yanlış normalleri
V-Ray: VRayCarPaintMtl malzeme veya bitmap dokuları ile materyal örneklerini güncelleyerek zaman rasgele çöker neden sorun giderildi
V-Ray: mat nesneler üzerinde beyaz kenarları neden Sabit konu alan gölgeler ile 3ds Max ışıkları ile aydınlatılmış
V-Ray: Bir kerede birden fazla değiştirirken V-Ray nesnesi özellikleri ile Sabit sorunu uygulanmamıştır
V-Ray: Sabit yanlış "caustics_autoSave" MAXScript özelliği
V-Ray: yanlış 3ds Max 2013 Unicode desteği nedeniyle ortaya bazı uyarılar düzeltildi
V-Ray: Sabit standart ışıklar `"Atmosfer gölgeler" seçeneği alanı VRayShadows ile düzgün çalışmıyor
V-Ray: MultiMatte oluşturma elemanı RGB kanal isimleri Sabit UI sorunu
V-Ray: malzeme editörü kendi kategorilerinde görünmesini Sabit V-Ray materyalleri `
V-Ray RT:. Warn_unsupported özelliği için sabit MAXScript erişim
V-Ray RT: düzgün işlemek için başka VRayBlendMtl kat olarak Sabit VRayBlendMtl
V-Ray RT: RT çalışırken Ofset eğiren kullanarak VrayIES ışık yansıtma örneği yanlış koordinatlar ışık gönderdi
V-Ray RT: 1.0 `den büyük olan bir nesne tarafından GI çarpanları RT çalışma değildi
V-Ray RT CPU: katmanlı materyallerde Sabit eserler
V-Ray RT GPU: neden eserler veren CUDA ve OpenCL üzerinde Sabit hesaplamalar hassas
V-Ray RT GPU: 8-bit doku modu ve ışık dokular ile Sabit kazasında
V-Ray RT GPU: motion blur ile yanlış saydam gölgeler Sabit OpenCL sorunu
V-Ray RT GPU: hareket bulanıklıkları tavan ışıkları ile Sabit OpenCL sorunu
V-Ray RT GPU: Ölçekli IES ışıkları üretim render farklı sonucu üretilen
V-Ray sahne ihracatçısı: IES ışıkları Sabit fotometrik ışıkları dönüşüm
V-Ray sahne ihracatçısı: Sabit Render Elements yöneticisi alım ActiveShade render seçilir
VFB: okuyuculu ICC profilleri yükleme ile Sabit sorunu, bu yanlış hesaplamalar veya kilitlenme ya neden olabilir
Küresel yansıması derinlik limiti saygı değil pul tabakası ile Sabit sorunu: / VRayFlakesMtl VRayCarPaint
VRayDisplacementMod: Sabit kazasında "Kenar uzunluğu" seçeneği 0,0 olarak ayarlandığında
VRayDisplacementMod: Gürültü değiştirici ve motion blur kullanarak yansıtılmış geometri Sabit yanlış deplasman sonucu
VRayDistanceTex: bump haritası olarak çalışmaya Sabit
VRayFlakesMtl: Sabit yanlış kovalar DMC örnekleyici ile render
VRayGLSLMtl: Işık döngü modunda yürütüldüğünde shader değerlendirirken GLSL malzemeler hiçbir GI alıyordu
VRayHairMtl: Normal geometriye uygulanabilir durumda Sabit rastgele kazasında
VRayHairMtl: Optimize edilmiş malzeme örnekleme
VRayIESLight: Işık atanmış hiçbir IES profili ekranlarında seçilecek engelleyen bir sorunu düzeltildi
VRayIESLight: oluşturma modunda Sabit "Autogrid" seçeneği
VRayIESLight: Sabit kazasında MAXScript aracılığıyla ies profili ayarlarken
VRayLensEffects: etkisi silinir VFB kalan Elemanları kılmak ile Sabit sorunu
VRayLight: Kubbe ışık ile 3ds Max kazasında
VRayLight: UI kontrolleri Sabit yanlış sekme sırasını
VRayLight: 3ds Max 2013 yılında hafif tip geçiş yaparken UI yok neden sorun giderildi
VRayLight: dışlayacak zaman arıza için UI neden Sabit sorunu oluşturulması sırasında "HW aydınlatma sağlamak"
VRayIESLight / VRayLight: etkinleştirerek / Nitrous görünüm aydınlatma devre dışı Sabit sorunu
VRayLight / VRayPhysicalCamera: "hedef mesafesi" parametresinin titrek neden instanced hedeflenen Vray kameraları ve ışıkları ile Sabit sorunu
VRayLightMtl: Sabit sorunu ne zaman direkt aydınlatma modu ile X-Ref`d sahnede
VRayMtl: etkin kostik ile çalışmak Sabit "gölgeler Etkiliyor" seçeneği
VRayEnvironmentFog: "sis yüksekliği" parametresi negatif değerler alamadı
VRayOrnatrixMod: strand başına kılavuzu noktaları değişen sayıda tüyleri koleksiyonları ile ilgili sorun giderildi
VRayPhysicalCamera: "ofset Yatay" ve "dikey çıkıntı" viewport farklı sonucunu gösteren seçenekleri ve sıva Sabit
VRayPhysicalCamera: animasyonlu zoom ve motion blur ile Sabit sorunu
VRayPlane: VRayBPTracer Sabit render
VRayStereoscopic: Sabit gölge harita yanlış oluşturulan dosya adları
VRayBlendMtl: Deplasman taban malzeme render değil
VRayFastSSS2: Sabit eserler deplasman ile noktadan önbelleğe hareket bulanık geometri oluşturma
ply2vrmesh:. RealFlow sırasında Sabit kazasında bin dosyalarını dönüştürme
ply2vrmesh:. negatif dizinler ile yüz tanımlarını içeren dönüştürme Sabit kazasında obj dosyası
2013 Objeleri 2012 de Açma
Arkadaşlar benim yeni başıma geldi 2013 sürümü objeleri yada sahneleri 2012 sürümünde açmıyor mu yada açılması için yöntem var mı ?
Alpha kanallı resimler bu
Alpha kanallı resimler bu birini difuse at birini opacity içine at sonra render aldığında sadece textureler gözükecektir. ama model kadar gerçekçi olmaz
15 yasindaki sehitlerle alinmis
15 yasindaki sehitlerle alinmis bu vatan 50 kg kömüre satiliyor. Gercekten rahat misin orda Atam?