keno Son Forum Mesajları
3ds max normal map,
3ds max normal map, bump map, specular map vs. olayını araştır.
bu sandalye ve masaları
bu sandalye ve masaları ücretsiz bulman neredeyse imkansız. Ücretli olarak da bulman çok zor. modellenmeleri zor görünmüyor basit hatlara sahipler. Fazla kasmadan modelleyebilirsin bence.
eski şubelerin resimlerini koyabilirmisin
eski şubelerin resimlerini koyabilirmisin
materyalin daha önceki sürümlerle
materyalin daha önceki sürümlerle çalışıyormuydu?
metaryelinde türkçe karakter varmı?
hangi render motorunu kullanıyorsun?
fikir almam için bi
fikir almam için bi kaç örnek resim gönder. orta şekerli bir şey modelleyebilirim işini görsün yeter hesabı
sende sağol recep
sende sağol recep
Seyhan win7`den 8`e mecburi geçiş yaptım 3 haftadır kullanıyorum. Bu kısa zamanda gözlemlediğim kadarı ile win8`in 7`ye göre pek bi numarası yok. Zaten hemen hemen her şeyi aynı ve maalesef eski pc`cilerin olmazsa olmazı "başlat" menüsü yok! tam bir eziyet. 8 kullanmak yerine ssd hardsik almanı tavsiye ederim makinenin tek rakibi nasa! kolay gelsin
metin dosyasını herhangi bir
metin dosyasını herhangi bir isimde kaydedin yani ismi önemli değil. önemli olan dosya uzantısının .reg olması dosya uzantısını değiştirdikten sonra metin dosyası zaten registry anahtar dosyasına dönüşecek. çift tıklayıp evet dedikten sonra kaydı ekliyor. Pc resetle tamamdır. kolay gelsin
3ds max ön izleme (thumbnail) görünümü
herkese iyi günler arkadaşlar internette gezerken şans eseri bulduğum yararlı bir bilgiyi sizinle paylaşmak istedim. bir çoğumuzun için olmazsa olmaz max dosyalarının ön izleme görüntüsünü windows 8`de kullanabilmek için; boş bir metin dosyası açın içine aşağıdaki kodu yerleştirip dosya uzantısını .reg olarak kaydedin. kayıt girdisini yapın. Pc`yi restart yapın artık binlerce dosya arasında önizleme yapabileceksiniz.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CLASSES_ROOT\.MAX]
[HKEY_CLASSES_ROOT\.MAX\PersistentHandler]
@="{98de59a0-d175-11cd-a7bd-00006b827d94}"
[HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.max]
"ExtendedTileInfo"="prop:System.ItemTypeText;System.Size;System.DateModified;System.Author;System.OfflineAvailability"
"FullDetails"="prop:System.PropGroup.Description;System.Title;System.Subject;System.Keywords;System.Category;System.Comment;System.PropGroup.Origin;System.Author;System.Document.LastAuthor;System.Document.RevisionNumber;System.Document.Version;System.ApplicationName;System.Company;System.Document.Manager;System.Document.DateCreated;System.Document.DateSaved;System.Document.DatePrinted;System.Document.TotalEditingTime;System.PropGroup.Content;System.ContentStatus;System.ContentType;System.Document.PageCount;System.Document.WordCount;System.Document.CharacterCount;System.Document.LineCount;System.Document.ParagraphCount;System.Document.Template;System.Document.Scale;System.Document.LinksDirty;System.Language;System.PropGroup.FileSystem;System.ItemNameDisplay;System.ItemTypeText;System.ItemFolderPathDisplay;System.DateCreated;System.DateModified;System.Size;System.FileAttributes;System.OfflineAvailability;System.OfflineStatus;System.SharedWith;System.FileOwner;System.ComputerName"
"InfoTip"="prop:System.ItemTypeText;System.Size;System.DateModified;System.Document.PageCount"
"PerceivedType"="document"
"PreviewDetails"="prop:*System.DateModified;System.Author;System.Keywords;*System.Size;System.Title;System.Comment;System.Category;*System.Document.PageCount;System.ContentStatus;System.ContentType;*System.OfflineAvailability;*System.OfflineStatus;System.Subject;*System.DateCreated;*System.SharedWith"
"ThumbnailCutoff"=dword:00000000
[HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.max\shellex]
[HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.max\shellex\{BB2E617C-0920-11d1-9A0B-00C04FC2D6C1}]
@="{9DBD2C50-62AD-11d0-B806-00C04FD706EC}"
[HKEY_CLASSES_ROOT\.max\PersistentHandler]
@="{98de59a0-d175-11cd-a7bd-00006b827d94}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Portable Devices\FormatMap\.max]
"Format"="{BA830000-AE6C-4804-98BA-C57B46965FE7}"
"ContentType"="{680ADF52-950A-4041-9B41-65E393648155}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\KindMap]
".max"="document"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\PropertySystem\PropertyHandlers\.max]
@="{97e467b4-98c6-4f19-9588-161b7773d6f6}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows Portable Devices\FormatMap\.max]
"Format"="{BA830000-AE6C-4804-98BA-C57B46965FE7}"
"ContentType"="{680ADF52-950A-4041-9B41-65E393648155}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\PropertySystem\PropertyHandlers\.max]
@="{97e467b4-98c6-4f19-9588-161b7773d6f6}"
avi ile ilgili olmaması
avi ile ilgili olmaması lazım. ama sen yinede mov formatında bi dene aynı sorunu verirse tekrar bakarız
bu ilanı www.freelancem.com da
bu ilanı www.freelancem.com da yayınlaman daha uygun olur. maskotun resimini koymayıda unutma
karakteri koltuğa linkle benim
karakteri koltuğa linkle benim showreelimdeki motosiklet süren kurbağayı link kullanarak yaptım.
https://vimeo.com/47368566
evet ne yazık ki
evet ne yazık ki maya sadece karakter animasyon içindir. Aslında 3dsmax bu konudada maya`yı havada karada götürür ama zamanında renderfarmlar maya altyapısına göre kurulduğu için animasyonda maya kullanılıyor.
hızını ve kolaylığı hakkında
hızını ve kolaylığı hakkında pek fikrim yok önerimin nedeni max`in içinde hazır bulunması. eskiden mental hakkında pek bilgi sahibi değildim max ile hazır geldiğinden basit ve kaliteli olmadığını düşünürdüm. Fakat mental ray ile vray rendere alınan sahnenin hemen hemen aynı kalitede olduğunu görünce mental ray`in hakkını yediğimi anladım.
ben vray kullanıyorum çok
ben vray kullanıyorum çok memnunum tek eksiği mental ray gibi 3dsmax`in bünyesinde bulunmaması, her iki render motorunun ustaların elinde harikalar çıkardığını görüyoruz. sıfırdan başlayıp tek bir motorla devam edeceksen bence mental ray öğrenmen çok daha iyi olur.
kolay gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=Gv4P9SJKqSE
http://www.youtube.com/watch?v=Gv4P9SJKqSE
hande hanım daha link
hande hanım daha link komutunun ne işe yardığını ve nerede olduğu hakkında bile bilginiz yok. size daha ne diyeyim ?
ilk olarak arabanın tekerleklerini
ilk olarak arabanın tekerleklerini şasiye linkleyin
wire parameters komutunu kullanarak tek tekerin dönüşünü diğer tekerleklere aktarın yani tek teker dödüğünde diğer tekerleklerle aynı anda dönecek.
line ile yolu üzerinden hat şeklinde çizin
gerisini biliyorsunuz zaten path cons. uygulayarak işlemi tamamlayın
kolay gelsin
ben yaparım bu tip
ben yaparım bu tip animasyonları yapmayı severim aynı zamanda portfolyoma koymak için iyi bir video olur. siz bana sahneyi,arabayı ve diğer gerekli olan diğer metaryalleri gönderdin ben hallederim. iyi günler
animasyon konusunda kendini geliştirmek
animasyon konusunda kendini geliştirmek istiyorsan Maya`dan başlamanı tavsiye ederim. özelliklede karakter animasyonu üzerine uzmanlaşmayı düşünüyorsan.
Kolay gelsin
birde drekon gibi yöneticisi
birde drekon gibi yöneticisi olan forum sitesi :)
Bildiğim kadarıyla illustrator 3d
Bildiğim kadarıyla illustrator 3d formatların desteklemiyor sadece autocad dwg formatını 2d vektörel olarak import edebiliyor
kolay gelsin
2+1 daire gibi oldu...
2+1 daire gibi oldu... yahu kardeşim doğru düzgün anlatsana sen şu meseleyi ne bilelim senin 1+1`ni
en sevdiğim kaplama tekniği.
en sevdiğim kaplama tekniği. karakter modelleme dışında her derde deva sayılır. ister modelin tamamına tek seferde, istersen modelin her bir poligonuna ayrı ayrı atayabilir ve istediğin şekil ve boyutu verebilirsin. Unwrap map kadar güçlü olmasada usta ellerde güzel işler çıkarılabilir.
işte güzel bir ders:
http://www.youtube.com/watch?v=Sw2jjoMldYI
kolay gelsin
o zaman ilk önce
o zaman ilk önce bilgisayar kullanmasını öğren, objeleri rar!dan çıkaramıyorum da ne demek.
kullandığın render motoru ve
kullandığın render motoru ve ışık tipi hakkında bilgi verirmisin
bunun için bildiğim bir
bunun için bildiğim bir kaç farklı yöntem var. ilk olarak 3ds max wiring paramater kullanarak nesnelerin birbiri ile etkileşmini sağlayabilirsin. fakat sunumu sadece 3ds max üzerinde gerçek zamanlı yapabilirsin ama dışa aktaramassın.
ikinci yöntem olarak 3dgamestudio gibi oyun motorlarının programlama tekniği kullanarak nesnelerle etkileşimli düğmeler yapabilirsin. bu şekilde oyun motorunun kurulmasına gerek kalmadan dışa aktarabilir exe. halinde pc ve diğer işletim sistemleri üzerinden herkesin kolayca kullanımına sunabilirsin.
kolay gelsin