kanakan Son Forum Mesajları
Global switches altında Secondary
Global switches altında Secondary rays bias değerini 0,001 olarak girip deneyin
Keşke öğrenci sürümünü de
Keşke öğrenci sürümünü de kaldırsalar hatta warezleri engelleseler.
Böylece insanlar para vererek lisans satın alma yoluna ya da kiralama yoluna giderek bu programları kullanır ve belki 50 tl karşılığı çizim yapma devri tamamen kapanır. Ucuz iş yaptırmayı düşünen müşteri denen "güruh"da elini cebine atmak zorunda kalır.
Çok daha iyi olur belki....
Öğrenci lisansı mı kullanıyordunuz?
Öğrenci lisansı mı kullanıyordunuz?
Öncellikle sketchup ve 3ds
Öncellikle sketchup ve 3ds max i ayrı vray ve lumion programlarını ayrı düşünürek konuya eğilin. sketchup ve 3ds max modelleme programları - vray ve lumionu render programları olarak düşünün. Lumion vray e göre animasyon tabanlı hazır modellerin olduğu vs. gibi farklılıkların olduğu bir program olsada nihayetinde render programıdır. Sketchup da vray kullanarak lumion dan daha iyi sonuçlar elde etmek adına çalışabilirsiniz. 3ds max programınında bazı versiyonlarında biz kullanıcılarına kafayı yedirttiği inkar edilemez. Çok çalışmanın ortasında pat diye kendini kapatıp arkasından boş gözler baka kaldığımız oldu oluyor ve olacak.
Yani emin olun bilgisayar ucuz birşey olsa şimdiye yüzlerce bilgisayar parçalamıştım. :)
Kolay gelsin.
Eğer Edit poly modfieri
Eğer Edit poly modfieri atarsanız görebilirsiniz. Fakat dediğiniz şekilde yaparsanız edit poly ya da edit mesh olur ve göremezsiniz.
Edit poly modfieri atama işleminden sonrada çok farklı modifierler atayıp değişiklikler yapar arada bazılarını siler vs. gibi modeifer sayısını fazla tutarsanız geri döndüğünüzde modelde defromeler olabilir.
Tavan köşede de aynı
Tavan köşede de aynı sıkıntınız var dikkat ederseniz
Muhtemelen kurlum hatası. Malum
Muhtemelen kurlum hatası. Malum kurulum yapıyoruz ya hani :)
Benimde başıma geldi sürekli kamera yerine üst görüntüden render alıyordu. Kurulumda hata yaptığımı fark ettim ve doğrusunu yapınca düzeldi. İhtimallerden biri...
https://www.youtube.com/watch?v=u_chmTw6FSk
https://www.youtube.com/watch?v=u_chmTw6FSk
Hangi render motorunu kullandığınızı
Hangi render motorunu kullandığınızı belirtmemişsiniz ama ben vray olduğunu varsayarak flicker free animation olarak tutorial aratmanızı tavsiye ederim.
https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Rendering+an+Animation+with+Moving+Objects+II
Bu linkde yapılanları uygulayın çözülecektir.
Bu mapi bump
Bu mapi bump ve displace kanallarında kullanarak diffuse rengi istediğin şeklide atarsan elde etmek istediğin sonuç çıkar.
Flicker free olarak araştırma
Flicker free olarak araştırma yapın. Bir çok örnek bulabilirsiniz.
https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Rendering+an+Animation+with+Moving+Objects+II
https://www.youtube.com/watch?v=WIogSJAKXXk&t=107s Belki işinize
https://www.youtube.com/watch?v=WIogSJAKXXk&t=107s
Belki işinize yarar.
Eğer uzun zamandır modelleme
Eğer uzun zamandır modelleme yapıyorsanız 1 günde biter.
Camın arkasına temprature değeri
Camın arkasına temprature değeri 4500 5000 arası olan ışık koymayı denediniz mi
Mail adresinizi verirseniz gönderirim.
Mail adresinizi verirseniz gönderirim.
Link verdiğim dersi izlemenizi
Link verdiğim dersi izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Bu kırıkları çözmeniz ve de en önemlisi render süresini düşürebilmeniz için çok önemli bir derstir.
https://youtu.be/pak8wx7KNEA
http://www.matbuu.com/yardimmerkezi/
http://www.matbuu.com/yardimmerkezi/
Online işler yapılan matbaa
Online işler yapılan matbaa siteleri var.Tasarımları yükleyerek baskıyı çok makul fiyatlara yaptırabiliyorsunuz.Bu siterlerin hazır Aİ ve PSD şablonlarıd da mevut. Kesim payı vs. hepsi bu şablonlar da işaretli. Sizin için çok faydalı olacaktır.
Merhaba Yakın bir
Merhaba
Yakın bir zaman da bu şekilde kova içinde meyveler yapmıştım. Kovanın dış yüzeyini ve altada taban yaparak tepe şeklinde oluşturmuştum. Böyle bir yöntem uygulayabilirsiniz.
Bu işlem için after
Bu işlem için after effects kullanırsanız daha rahat ve net çözüm bulursunuz diye düşünüyorum.
En basitten yola çıkın
En basitten yola çıkın başka klavye deneyin.
Otomatik kayıt işaretlenmiş ve
Otomatik kayıt işaretlenmiş ve kayıt yolu degistiginden bulamıyor.
Vray mesh exporter
Vray mesh exporter kullanarak sahneyi poligon anlamında rahatlatabilirsiniz. Çimleride kaplama değilde model olarak kullanırsanız güzel sonuç alırsınız fakat malum polygon sayısı çok artar. Bu gönderdiğiniz kalite kurtarıyorsa Lumion kullansanız daha rahat edersiniz.
En son olarak gerçekçi render alma işi ise zaten olay bu. Çalımaya ders izlemeye devam.
Kola gelsin.
www.digitaltutors.com sitesini öneririm. Bir
www.digitaltutors.com sitesini öneririm.
Bir kaç tane low poly karakter modelleme dersi var
https://youtu.be/OeCyTpnn_ck Bu yardımcı
https://youtu.be/OeCyTpnn_ck
Bu yardımcı olur sanırım
Greeble link: http://max.klanky.com/
Greeble link: http://max.klanky.com/
Siyah slot çıkmasının nedeni
Siyah slot çıkmasının nedeni "tanımlama" dediğiniz işlemi yapamamış olmaktan kaynaklanıyor.
Vray ayarlarında filtreyi
Vray ayarlarında filtreyi boş verin kapatın. Vray 3 kullanıyorsanız hızlı ayarlardan en düşük seviyeyi seçin.Daha sonra değeleri biraz yükseltin Min Shade Rating 6 Min Subdiv 2 Max Sub div 8 filan olsun . Kullandığınız metaryel ve ışık sub div değerlerinizi arttırın. Işık için 16 dan başlayın ki 32 en garanti olur.
Render elements de SAMPLERATE atayın. Sonra render alın ve sample rate de sahneyi kontrol edin.Sahne tamamen mavi olana kadar bahsettiğim değerleri arttırın. Metaryel ışık ve render set up da ki...
Render süreniz çok kısa olacak ve kırık sorununu büyük bir oranda azaltacaksınız.