hcetiner Son Forum Mesajları

    teşekkürler. scaleZ değeri -1

    hcetinerHaluk Cetiner

    teşekkürler. scaleZ değeri -1 olduğundan öyle oluyormuş. freeze ile düzeldi.

    2019-08-31 10:22:19

    Maya dan Substance Painter a fbx aktarma Sorunu

    hcetinerHaluk Cetiner

    mayada hazırladıgım bir aracın iki tekeri ters düz görünüyor yani normal face flip gibi substance painter a aktarınca fbx olarak. ama kesinlikle face normaller düzgün mayada iken. substance painterda neden iki teker terd düz görünüyor arkadaşlar sizce? üçünü birinden klonladım. normaller ters olsa hepsinde olurdu

    2019-08-29 14:16:29

    ZBrush Türkçe Dersler

    hcetinerHaluk Cetiner

    https://www.udemy.com/course/80-derste-bastan-sona-zbrush

    https://www.udemy.com/course/zbrush-4r8-ile-3d-karakter-modelleme/

    bu iki kurstan öğreniyorum tavsiye.

    2019-08-29 14:14:51