Hakannet Son Forum Mesajları

    bencede

    HakannetHakan Kuru

    metalhuck666 adlı arkadaşa hak veriyorum çok haklı genellikle herkes bi 3dengine kullanıyor sırf kaliteli oldugu için ama ilerlemeye gelinçe iş agırlaşıyor sonunda herşey tam düşünülüp iyi planlanmadıgından belli bir süre sonrada duraklayıp en sondada iptal dahi olabiliyor herşey kalite degildir oynanabilirlik sıfır hata ile her bilgisayarda performasnlı şekilde çalışabilmeside önemlidir ve ben şuan game maker ve u3d ile 3d yarış oyunu yapıyorum birkaç ay sürdü vakit oldukça geliştiriyorum ve inanın bana sadece kod olarak geliştiriliyor model olarak basit tasarlıyorum yinede aylar sürüyor bunun birsürü sistemleri var ama ben önceden düşündügüm ve altyapıyı ona göre geliştirdigim için tek başıma bile iyi ilerlemeler yapabildigimi görüyorum modelimi kendim yapıyorum kodumu kendim yazıyorum testlerimi kendim yapıyorum iki dil seçimi dahi var ingilizce ve türkçe bu dil dosyalarını dosya sisteminden kendnizde düzenleyebilirsiniz ama bende unity gibi unreal gibi şeyler kullansaydım bu kadar önemli can alıcı dinamik bir oyun yapamazdım sadece yüksek kaliteli mekanlar yapıp dururdum en önemli şey kalite degilde oynanabilirlik oda kodlama bilgisine ve problemlere farklı açılardan çözümler üretebilme yetenegine baglı bence...

    2011-10-30 12:07:28