Grk Son Forum Mesajları
1`den fazla Forest nesnesinde
1`den fazla Forest nesnesinde Mesh`e dönüşme hatası var.
Farklı sorunlardan bahseden arkadaşlar
Farklı sorunlardan bahseden arkadaşlar da var. Benim yaşadığım sorun ve çözümü ile ilgili kısa bir video hazırladım sorunu yaşayan arkadaşlara faydalı olabileceğini düşünüyorum. http://www.youtube.com/watch?v=R2yBvYTGhU8&feature=youtu.be
Eğer siz Forest nesnesine sağ tık yapıp Mesh cismine dönüştüyse sanırım yapacak bir şey yok ama Modify içinden Display sekmesi altında olan Render kısmında viewport içinden Mesh`i seçtiyseniz points-cloud`u tıklayıp mode`da Automatic`i işaretleyerek Library içinden nesne atayabilirsiniz.
Forest nesnesini seçiyoruz (burda
Forest nesnesini seçiyoruz (burda terrain nesnesi kullandığım için forest seçmesi zor olabiliyor o yüzden ben Left görünüm penceresinden Forest001 nesneme yaklaşıp seçiyorum)ve Modify`i tıklıyoruz. Library`i tıklıyoruz ve burdan Örn: herhangi bir ağaç nesnesinin (siz burda daha önce hangi nesneyi seçtiyseniz onu seçin.) üzerine çift tıklıyoruz. Forest nesnesindeki objeler`in sıklığı çoksa bu 2d ve 3d olabilir bundan dolayı hata veriyor olabilir. Eğer hata bu ise Forest nesnesini seçip Distribution sekmesinin altında Density altında Units deki sayıyı yükseltmeyi deneyebilirsin önce sayıdaki virgülü bir hane sağa alarak sonra sayıyı kademeli olarak düşürürsün. Sayı büyüdükçe Forest içinde obje sayısı azalır ve objelerin aralık mesafesi artar, Sayı küçüldükçe obje sayısı artar, mesafeleri azalır.
Ayırdığımız bütçe ortalama 2000
Ayırdığımız bütçe ortalama 2000 TL. civarı ise dizüsütü yerine masaüstü bilgisayar alırsak ne gibi farklar görürüz? Hemen aklıma gelen daha hızlı render almak, monitör ebatının büyük olması ve daha rahat çalışma, 2-3 saat render ve ısınma nedeniyle bilgisayarın yeniden başlamaması gibi. Bunların dışında ne gibi farklar görürüz?
Forest nesnesini seçin daha
Forest nesnesini seçin daha sonra ağaç, bitki yada çim ne seçtiyseniz tekrar seçin. Son bıraktığınız ayarlar ile geri dönecektir.