GoGa Son Forum Mesajları

    maxın graphic driveri değiştır

    GoGagogagoga

    maxın graphic driveri değiştır kapat aç ve gene recomended driveri seç ve tekrar restart. belki düzelir

    2016-03-23 03:27:01

    Hiç mi açılmiyor? Maxın

    GoGagogagoga

    Hiç mi açılmiyor? Maxın açılışı genelde uzun surer biraz daha bekle:). Tavsiyem 2014 veya daha üst versiyonu kur

    2016-03-17 14:11:56

    Arkadaşım weld ettiğn vertexleri

    GoGagogagoga

    Arkadaşım weld ettiğn vertexleri polygonun son noktalari olmalı, yani o noktalarda model bitiyorsa ve içi görüniyorsa ozaman sorunsuz ekleyebilirsin

    2016-03-13 19:37:50

    her vertex weld olmaz.

    GoGagogagoga

    her vertex weld olmaz. eğer ayni edgenin uzerinde değilse ve biri açik diğeri kapalı ise weld olmaz. snapi kullanma seni yanıltır, üstüne koyar ama birleştiremez. en iyisi sen target weld kullan daha iyi anlarsın weld ne durumlarda geçerlidır

    2016-03-13 15:14:01

    gördüğüm kadar resimdeki bir

    GoGagogagoga

    gördüğüm kadar resimdeki bir vertex polygonun ortasında, diğeri ise açık. ondan olabilir. öyleise weld ettikten sonra modelin içinde gizli polygon kaliyorsa onu sil yeniden weld yap

    2016-03-13 03:05:57

    Çözümü bulmuşsun. demek ki

    GoGagogagoga

    Çözümü bulmuşsun. demek ki material da sıkıntı var. kaplama hazırsa sorun çıkabilir, vray versyona desteği yoktur belki.
    shaderi yeniden ayarla

    2016-02-29 03:11:16

    lekelerle alakalı problemlerı tecrubemde

    GoGagogagoga

    lekelerle alakalı problemlerı tecrubemde dediğim gibi çöziyorum. şimdiyekadar hep bu ayarlar ile halettım. sen en iyisi max aç bu proje içinde merge et vray sıfırdan ayarla

    2016-02-29 00:00:40

    en Son aldığın renderde

    GoGagogagoga

    en Son aldığın renderde net göremiyorum negibi sorun var? AA ise adaptive subdiv. den max rate 2 den 4 veya 8 e çıkart

    2016-02-28 23:28:07

    Ayarlarına tekrar baktım, şimdi

    GoGagogagoga

    Ayarlarına tekrar baktım, şimdi fark ettim Irradiance mapın sekmesindeki `Chek sample visibility`nın işatetı kaldır ve Mode: Multiframe yapmişsin, Single frame yap. DMC de noise threshoıl 0.003 yap. olmadı, Probabilistic lighs da aç bi böyle dene kesin düzelecektır

    2016-02-28 23:02:18

    light cache subdivide 600

    GoGagogagoga

    light cache subdivide 600 yapmişsin 2000e yükselt
    İR map ın subs ları da 30 dan 70 yükselt
    Altındaki inerp. samples 20den 40a kadar yükselt
    ve IR map render mode animasyon mode den çıkart eğer anim yapmiyorsan.

    2016-02-28 19:22:18

    Malesef yeni başlayan herkez

    GoGagogagoga

    Malesef yeni başlayan herkez bu tecrübe yaşiyor(ben de dahıl):) şimdi ise yakın arkadaşlarımdan bile kapora almadan iş başlamiyorum, geri kalanı ödemeden de final renderleri göndermiyorum. no chakal no cry :)

    2016-02-27 21:27:51

    Bu problemi çözmek için

    GoGagogagoga

    Bu problemi çözmek için daha ayrıntılı anlatman lazım. mesela nezaman kasyor, neler uyguladıktan sonra yanıt vermiyor max. bukadar genel soruya tek bir cevap olabilir: daha güçlü bir makine al

    2015-08-14 20:11:53

    2014 çok stabil. 2015

    GoGagogagoga

    2014 çok stabil. 2015 te viewport u biraz geliştirdiler, sahnede 10fps ye kadar daha hızlı ama bende layer editoru kasiyor, belki sadece makineme alakalı bir şeydir. 2016 da denedim pek farkı göremedim layer açikken sahne gene kastı. tekrar 2014e döndüm

    2015-08-02 04:31:08

    çozurunluk çok buyukse resim

    GoGagogagoga

    çozurunluk çok buyukse resim zoom yap oyle bak. 4k renderi 1080p monitorden gerçek çozurunluk tuşuna tıklamadan baktın zaman pixeller sıkışiyor ve ince detaillar kayboliyor. eğer sorun bu değilse nasıl bir kaplama uyguladın, bump verdin mi? belirt, ona gore çozumu duşunelim

    2015-07-03 06:25:45

    2015 te layer tool

    GoGagogagoga

    2015 te layer tool olumsuz hale getirdiler. 4 aydır kulaniyorum halla alışamadım. layer penjerenin alttaki menüden varolan workspace Default, Layer Explorer olarak seç belki işe yariabilir

    2015-06-29 17:34:44

    Oğuzhan sen ne

    GoGagogagoga

    Oğuzhan sen ne kart kulaniyorsun?

    2014-11-14 02:20:59

    ozaman böyle bişeler yapalım.

    GoGagogagoga

    ozaman böyle bişeler yapalım. 30 milyonluk bir sahne hazırlarım, burda paylaşırım. test edelim hangi kart kaç fps de oyunatini görelim. şuan makinem renderde, yarın paylaşacağım.

    2014-11-14 02:19:06

    arkadaşım 2011 den sonra

    GoGagogagoga

    arkadaşım 2011 den sonra 2014e geçti, ikisinde de yuksek poligonlu sahneler yaptı halla karttan memnun. bende 9500tg vardı bundan once yetmiyor diye 780 aldım ama fiyatı kadar performansı hiç göremedım. 100 milyon polyde çıkabiliyorum ama 10 milyon poly den sonra stabil çalişmiyor. değişik hatalar yapiyor. geçen pc ye format attım Open CL devredişi kaldı. nvidia sitesinden nekadar SDK driver varsa indirdim biturlu haledemedim sorunu

    2014-11-13 23:29:09

    bu işte yeni modeli

    GoGagogagoga

    bu işte yeni modeli onemli değil 580 daha verimli çalişiyor 780a gore. mimari onemli . bizim kulandiğmiz 3d programlara gore uyumlu olması lazım

    2014-11-13 21:26:16

    GTX 980

    GoGagogagoga

    Merhaba arkadaşlar. biliyorus ki 3ds max, maya vb. programlar için GTX 700 serizi alan arkadaşlar forumları problemli yazılarla doldurdular. malesef bende onlardan biriym. merak ettiğm şey, yeni çıkan GTX 900 serisinden kartı alan oldumu, denediniz mi? 3ds max te nekadar performanslıdır 700 serisine göre?

    2014-11-13 18:48:10

    1 milyar poligonu geçtim.

    GoGagogagoga

    1 milyar poligonu geçtim. ve RAM ler 100% doldu. FPS 2-6 arası. obje select yapınca çok kasiyor. şunu amladım turbosmooth verdince ekran kartin RAMi kulaniyor, sonra turbosmooth lu obje poly`ye çevirince RAMe yukleniyor. ama arkadaşlar gene bi sorun var viewport stabil çalişmiyor, fps yuksek olduğu halde modellerken arasıra 1 sanyielik kasmalar yapiyor. autoback de kapattım, save ederken oluyor duşundum ama halla yapiyor. max recomended driver kulaniyorum ekran karti da göryor.
    Makine özelikleri:
    Asus Z87-plus
    İ7 4770k
    Corsair vengeance 16GB CL9, 1600mhz
    Asus GTX 780
    Thermaltake 850W 80plus
    Bu sistemle yaşadiğm performans gene anormal göriyorum. İ3 makinemle daha stabil çalişiyordum. bu makinede tek artiş yuksek polygona çikabiliyorum ama stabil değil. acaba 3ds max için özel driveri yuklemek gerekiyormu

    2014-08-22 16:18:07

    Furkan dediğn gibi yapsak

    GoGagogagoga

    Furkan dediğn gibi yapsak çok mantıklı olur. ister kure olsun ister yuksek polygonlu ufak kamera animasyonlu sahne, çünkü kamera haraketde sabit görürüz fps değeri.bide objeleri işaretliyelim oyle yurutelim, ozaman daha da çok duşer fps. şimdi ben bir sahne yaptım 32 milyon poly ama max file 4.58GB çıkınca upload edilmez.
    İbrahim ben USB ile update yaptım. tam linki bilmiyorum ama internetde bisuru dersi var. anakartın sitesinden bios update dosya indirip yapabilirsin ama tekrar soyliyorum çok tehlikeli, bazı insanların başına geldi anakart pert etmişler

    2014-08-19 16:19:50

    Arkadaşlar Sorunu en dipten

    GoGagogagoga

    Arkadaşlar Sorunu en dipten çözmeye çalıştım ve galiba işe yaradı. bios update yaptım formatı attım driverler yeniden kurdum ve 24milyon şimdi de 33 milyon polygona ulaştım. tabi daha yuksek performans bekliyordum bu karttan ama bakalım belki farklı sahnelerde daha buyuk polygonları görürüm.
    İbrahim yegen ayni güncelemeleri sana da öneririm ama bios update oldukça tehlikeli, elektrik gidese veya başka bir problem yaşarsan anakart belki kulanılamaz hale gelir.

    2014-08-18 17:17:27

    Serdar o videoyu izlerken

    GoGagogagoga

    Serdar o videoyu izlerken makine pencereden atasım geldi:)
    şimdi bende sphere lar oluşturdum ve 23.8 milyon polydeym FPS 32 civarında.
    hepsini işaretledimde 1.5 FPS ye düşyor. wireframe de 1 fps
    sahnede 2121 obje var, segments sphere başına 150.
    size bi ricam olucak. ayni rakamdan sahne yapıp FPS değerlerı paylaşırmısınız

    2014-08-18 16:39:07

    Max in driver kartı

    GoGagogagoga

    Max in driver kartı göriyor oyle problem yok nitrous recomended kulaniyorum. hepsini de denedim zaten bi yararı görmedim

    2014-08-18 15:12:45

    2 tane makinem var

    GoGagogagoga

    2 tane makinem var 780 takılı olan i7 4770k diğer ise i3 Geforce 9500GT. ayni projeleri açip her ikisinde ayni fps değeri gösteriyor. çok mantıksız olduğnu farkındaym ama çözum bulamiyorum. cinebench R15 test yaptım. içindeki en yuksek openGL varolan skoru quadro K 4000M 67.71
    benim GTX 130.98. burda herşey normal goruniyor iyi bile ama max`ta sanki 64 bit kart gibi davraniyor.
    Serkanozdogan, maxin 2011,2012 ve 2014 te denedim sonuç ayni

    2014-08-18 15:10:57

    GTX 780 ile 3ds Max Performası

    GoGagogagoga

    Merhaba arkadaşlar geçen gün Geforce GTX 780 aldım 3ds max için viewport da daha rahat çalişmak için ama malesef hiç beklemedim performansi verdi. sistem i7 4770k, asus Z87-plus anakart ve ekran kartı da asus. arkadaşımda gtx 580 var ve 30 milyon polygonda çalişiyor, bende ise 2,5 milyon poly de kasiyor 2fps ye iniyor. driverler herşey tamam güncelemeleri de yaptım. problem nerde olabilir bilen varmı acaba. şimdiden teşekkürler

    2014-08-18 11:23:48

    rica ederim

    GoGagogagoga

    rica ederim

    2016-03-23 05:35:58

    yaptığın proje klip ise

    GoGagogagoga

    yaptığın proje klip ise ve müziği temsil ediyorsa müziye göre video uydurmalısın. eğer müzik normal şarkı gibi 3dk civarında ise ritmini bozmak pek uygun olmaz bence.
    daha kolay senkron yapmak için FL den kick, hi-hat, snare kanalı ayr ayri renderle ve o kanalları al afterde, böylece her vuruş için daha kolay senkronizasyon yaparsın.
    mesela kicklerin audio kanalın dB keyframe çıkartıp, üstüne expression ile istediğin animasyonu bağlarsın

    2016-03-23 03:09:49

    Belki modelleme yaparsın o

    GoGagogagoga

    Belki modelleme yaparsın o da low poly. Animasyona hiç gelmez bu makine. Zaten animasyon, laptop işi değil. O fiyatta 2. El pc al daha mantıklı

    2016-03-17 14:04:51