Garibanscultper Son Forum Mesajları
birkaç soru
Tekne ve yat tasarımı ile profesyonel şekilde ilginen varmı
poligon
arkadaşlar zbrusha yeni basladım az önce bir tut izledim adam yüksek poligonu düşük poligona çevirmek adlı bir viedeo hazırlamış.zbrushta 3m poligonlu modeli mayaya attı ve poligon sayısını düşürüp,topolojiyi ayarladıktan sonra geri import etti zbrusha ve 3m poligona sahip modeldeki detayları geometrisi düzgün modele aktardı ve poligon sayısı 2 milyon oldu e poligon yine yüksek poligon sadece 1 m düşürdü bir işe yaramaz ki kullanılabilirliği olmadan yanlışmı düşünüyorum zbrush ve maya kullanılarak detayları kaybetmeden yüksek poligonlu model oluşturduktan sonra nasıl düşük poligonlu model elde ederiz? elbette detay kaybı olucaktır tabi de 3 m poligona sahip modeli 10 k poligona düşürünce hicbirşey kalmıyor onerebileceginiz tutorial veya bilgi hepsine açım arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum? baking işlemi nedir bunun tam tersi demğilmi önce düşük poligonlu model oluşturup zbrushta detay verip sonra sbpainterda bake işlemini yapmak ama ben bunun tam tersini merak ediyorum önce yüksek poligondan düşüğe cevirmeyi