furkan_kaan Son Forum Mesajları

    ilk aldığım render kursta

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    ilk aldığım render kursta yapılan bir çalışmaydı tam 1 sene oldu nerdeyse

    2017-08-29 16:08:44

    çok güzel elinize sağlık

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    çok güzel elinize sağlık

    2017-07-27 15:00:50

    faydali

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Can bey,
    Oldukca faydali guzel bir video. Kanalinizda ki diger videolara da bakma firsatim oldu max ve vrayin guncel surumleri uzerinden egtim videolari hazirlamaniz eksra bir arti tesekkurler.

    2017-06-11 01:46:24

    teşekkurler

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    teşekkurler

    2016-10-03 15:24:41

    benimde başıma geldi line

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    benimde başıma geldi line komutunda corner işaretli çizime başlamama ragmen ve shift e basmama ragmen düz çızgı çizmiyor ama ben normal cızıme devam edıyorum bıttıkten sonra nokta secımıne gelerek ctrl a ile hepsını secıp sağ tıklayıp corner secıyorum duzelıyor

    2017-07-19 15:44:34

    Tek mesaj üzerine iki

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Tek mesaj üzerine iki fotograf ekleyemedim :) Vray RT görüntusu


    not= Sorun çözüldü arkadaşlar materialde blender amount değiştirdim gözkmeye basladı damlalar adv ama neden farklı sonuclar verdiğini anlamadım ki hala da damlalar farklı gözukuyor ikisi arasında

    2017-07-22 09:45:20

    Vray RT farklı sonuç Vray ADV farklı sonuç veriyor

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Arkadaşlar cam materyalimin üzerinde parmak izleri ve su damlaları var. Vray ADV de sadece parmak izleri çıkıyor hiç bir değişiklik yapmadığım halde Vray RT de hem su hem parmak izi gözukuyor. Bu fark neden oluyor başına gelen var mı ?

    2017-07-22 09:43:00

    ilginiz için teşekkur ederim

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    ilginiz için teşekkur ederim sahnede sorunu çözmek için baya bi modelle oynadım sorun sepette var sağ aşagıda ama onun dısında diğer hazır modellerin bazılarında da yapıyor rafta bulnan parfumler vs ve sepette ki materyaller sorunlu gibi onları kaldırınca sorunsuz render alıyor

    Sahnede sepeti çıkarttım başka bir model koydum orta ayarlarda 1 saat 30 dakikada render aldı. Daha önce aynı modeli başka sahnelerde kullandım hiç sorun yaşamadım sebebini çözemedim

    2017-07-19 08:51:06

    Render alırken ilerlemiyor takılıyor

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Arkadaşlar sahnede render alırken passes de siyahımsı bı ekran gelıyor ve render takılıyor. Forumda araştırdım vray scane coverter ile sahnede herseyi vray uygun olarak çevirdim ama sorun duzelmedi. Hazır modellerde ki materyallerden kaynaklanıyor sorun. Daha önce başına gelen varsa yardım edebilirmi fotografları yüklüyorum. Max 2016 vray 3,5 kullanıyorum. Ayarlarım her zaman ki renderlarım ile aynı qiuck settingsden yapıyorum.

    https://i.hizliresim.com/dGvYMX.jpg

    https://i.hizliresim.com/5QaWqL.jpg

    Dosya linki
    http://dosya.co/i736l87wkw3y/banyo.max.html (max 2013 kaydedildi)

    Override mtl yapınca takılan passes geçmeden render alıyor sorunsuz

    2017-07-18 18:30:31

    linear workflow araştırmanızı önerırım.

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    linear workflow araştırmanızı önerırım. Gerçekçi ışıklandırmada yardımcı olacaktır. Bunun dışında chamfer yapmak yerıne materıal de bump a vraytexedge ekleyebılırsınız renderda koşelerı chamfer lı cıkartıcaktır. Sahne ıçı ugrasmaya ve plygon sayısını arttırmaya gerek kalmaz. Ana ışık kaynagının tek olması gerçekcılıgı arttırır. Render post production oncesı ıstedıgınız aydınlıkta olmayabılır ama post productionda render elementlerı ıle ıstedıgınız aydınlıga getırebılırsınız resmı. Bu sayede render surenizde kısalacaktır. Bunun dışında sahnede bazı yerlere soguk yansıma vermesı ıcın (özellıkle iç mekana açılan camlı kapıların önune vs) duşuk degerde soguk ışıklar ekleyebılırsınız Temprature değeri 6000 civarı. Daha detaya inersek postproduction kısmında linear workflow geregi raw elementlerle çalısabılırsınız. Renderınızı raw olarak (gama duzeltmesı olmadan ham halde) kaydedip reflection refraction GI ve bunların fılıterlerını bırlşetırerek maskeler ile renderda istediğiniz gibi oynama yaparak istediğiniz gerçekçiliği yakalayabılırsınız. Bunun için Nuke programını tavsıye ederim. Zamanla kendınızı geliştireceksinizdir.

    2017-05-11 15:07:44

    Önceden böyle dökümanları türkçe

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Önceden böyle dökümanları türkçe bulmak çok zordu yurtdışı sitelerinden öğrenmek gerekiyordu şimdilerde güzel kaynaklar var elinize sağlık

    2017-04-15 10:20:00

    bugun siparışı verdim kingston

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    bugun siparışı verdim ram olarak kingston hyperx 8 gb (4 adet) 2400 mhz ddr4 aldım, sıvı sogutucu yerine thermaltake nıc f3 aldım corsair 240 gb force le sdd aldım işemci ana kart ekran kartını monitör yazdıgım gibi aldım yarın elimde olucak sistem
    uzun süre bu formu okudum özellikle bilgisayar donanım konusunda umarım güzel bir sistem olucak teşekkurler

    2016-05-02 17:47:13

    Topluyacağım sistem ile ilgili önerilerinizi almak istiyorum

    furkan_kaanfurkan kaan alptekin furkan_kaan

    Merhaba arkadaşlar İzmirde yaşıyorum aranıza yeni katıldım
    Uzun süredir araştırıyorum ve yeni bir sistem toplama kararı aldım sizin önerilerinizi almak istiyorum sistem bütçesini 8 bin tl civarı duşundum 3dmax agırlıklı kullanıcam bilgisayarı

    Asus gtx 980 strix 4 gb ekran kartı
    Asus x99 pro ana kart
    intel core i7 5820k işlemci
    corsair cw-9060017-ww hydro serisi sıvı işlemci sogutucusu
    Dell u2412m 24 inch ultra sharp monitör

    Temel olarak duşundugum parçalar bunlar ram ile ilgli fazla bir fikrim yok düşüncelerinizi yazarsanız benim için çok faydalı olucaktır.
    Teşekkurler iyi forumlar

    2016-05-02 09:41:30