ftmgl Son Forum Mesajları
arkadaşlar öncelikle herkese teşekkürler,
arkadaşlar öncelikle herkese teşekkürler, problemi çözdük forumdan bir arkadaş sorunlu displacementı resetleyince problem çözüldü ama başka bir arkadaşında yazdığı gibi render setuptan displacementı kapatmakta eşdeğer bir çözümdü yalnız biz tüm displacementları kapatmamış olduk. birde forumdan biri dosyamı indirip inceleyebilmiş ve mesaj yoluyla bana dönüş yaptı onunda ilginç bir çözümü vardı ben dosyada hdr kullanmştım oda hdr ve gı aynı anda kullanıldığında light cache hesaplanmasında problem çıktığıyla ilgili birşeyler anlattı açıkcası ben acemiyim ve bu ayarları henüz nasıl yapıcağımı oturtamadım deneme yanılma yoluyla buluyorum. bu arkadaşın çözümüne gelince evet gı sekmesini kapatıncada problem çözüldü.
arkadaşlar çok teşekkür ediyorum
arkadaşlar çok teşekkür ediyorum Necati Bey problemi çözdü zannediyorum dediğiniz gibi displacement kullandığım nesnelerdeydi ama nedeni nedir tam anlayamadım
yeni sayılırım maxte ama
yeni sayılırım maxte ama animasyon değil single alıyorum. sanırım daha önce atıp sildiğim hazır modeller yüzünden bir problem oluştu başka bir problem göremedim.
http://dosya.co/75h1j43f9lva/KURTKÖY_DENEME.rar.html ilginiz için
http://dosya.co/75h1j43f9lva/KURTKÖY_DENEME.rar.html
ilginiz için teşekkürler
3.50 ghz, 16 gb
3.50 ghz, 16 gb ram, nvıdıa quadro k4000
render ayarları her zaman kullandığım kaydedilmiş ayarlar, çözünürlüğü test renderı için minimuma düşürdüğüm halde 596 saat olarak kalıyor render süresi
kullandığım tüm hazır modelleri sildim, hiç ağaç yok ama displacement mod kullandım 7 8 adet çim ve kaldırım yapmak için
596 saat render
Arkadaşlar merhaba,
Benim render sürem 596 saat ve ne yaptıysam düzelmiyor. Poligon sayım çok yüksek diye hazır modellerden dolayı olabilir dediler, tüm hazır modelleri sildim ama neyi silersem sileyim render süresi 596 saatte sabit kalıyor.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.