dCa Son Forum Mesajları
1. yöntemi uyguladım ,
1. yöntemi uyguladım , uygulaması çok hızlı ve kolaydı ama bir saman yığını için haddinden fazla poly falan üretti . 2. yöntemi de becermeye çalıştım beceremedim üzerinde denemeler yapıyorum
FBX e çeviriyorum benim
FBX e çeviriyorum benim için kolay oluyor
Sorunu düzelttim teşekkürler
Arkadaşlar bu sorunun çözümü gayet basitmiş çözümünü anlatıyorum FBX olarak exportlarken çıkan FBX menüsünde EMBED MEDİA `yı işaretleyip "+" kısmındanda CONVERT IMAGES TO PORTABLE FORMAT kutucugunu işaretlemeniz . FBX plugin version : 2009 ötekilerin de bu kutucuk galiba yok .
Saman Yapımı
Arkadaşlar merhaba benim ufak bir sorunum var .. Saman yıgını yapmak istiyorum fakat hair and fur modifieri ile degil cunku exportlarken sıkıntı çıkıyor . Bunu baska modifierlerle yapılmasını anlatabilir misiniz ? Saman dokusunu koydugumda o dolgunluk hissiyatını vermek istiyorum ama exportlarken de sıkıntı olmayacak sekilde . Sevgilerle .
Duzeltme : Render alınmayacak sadece exportlanacak .
Duzeltme2 : 3ds max 2009
Yeni versiyonları bilgisayarım çok
Yeni versiyonları bilgisayarım çok yavas çalıstırmakta ... 2009 da yapabilecegim bir sekli yok mudur acaba ?
Aling sorunu
Arkadaşlar 3ds max 2009 da ufak bir aling sorunu yasamaktayım . Bir objeye tıklayıp diger objenin istedigim kenarına direk hizalamak istiyorum fakat her seferinde aling menusunde minimum maksimum ayarlamam gerekiyor 2009 da surukle bırak mantıgıyla yapabilme imkanım var mı ? Bazı 2012 videolarında direk select and move aracında cıkıyor . 2009 da bu imkan varsa aciklayabilirmisiniz ?
Arkadaslar bu sorunum devam
Arkadaslar bu sorunum devam etmektedir . Tekrar bu sorunu bulabilecek arkadaslar varsa sevinirim
Buraya baktım ama sorun
Buraya baktım ama sorun farklı bilgisayarda texturelerin çıkmaması . Kendi bilgisayarımdaki unity de gözüküyor textureler ...
3dsmax 2012 FBX export texture sorunu Unity için (ÇÖZÜLDÜ)
Arkadaşlar 3dsmax 2012 de oluşturduğum texture`li bir sahneyi FBX olarak export ederken sorun çıkarmıyor ama Unity `ye attığım zaman gri olarak gözüküyor acaba sorun 3dsmax de mi Unity de mi bir zahmet yardım edin çıldırmak üzereyim ... Max dosyası olarak da atınca materyaller gözükmüyor , 3ds olarak da atınca gözükmüyor var mıdır bunun bir püf noktası ? Embed media yaptım bilen biri var ise detaylandırsın lütfen . Bu arada fbx olarak veya başka formatta exportlayıp diğer bilgisayarımdaki Unity de çalışmaktayım bunuda belirtmek istedim .