cgmuratyildiz Son Forum Mesajları
3d maxin reactorunu cok
3d maxin reactorunu cok ıyı kullanamıyorum bende. realflow o konuda cok daha gercekcı reactor olarak rıgıd body soft body cok cok daha ıyı sımılasyonları onu kullan bence gayaet basıtte max daha zor o konuda. tabı bunların heosi kendı fıkrım:)
ben bardak yapıp bardağın
ben bardak yapıp bardağın içini realflowda su dodlurup kurşun ile kırmak istiyorum. 3d max da bardak modelleriyorum bardağı rayfire ile parçalara bölüyorum bir tanede küre yapıyorum ve bardağa carptırıyorum. kürenin bardağa carpıp kırılmasını sağlıyorum. neyse sorunum bu dil:) asıl sorunum ben bu bardağı rayfire ile parçalara böldüğümde material verdiğimde tek bir bütün parçaymış gibi gösteremiyorum. yani küre bardağa capana kadar bardakda ki kırık hatların bellı olmamasını istiyorum. çarptıktan sonra o hatların çıkmasını ıstıyorum bunu nasıl yapabilirim.
konuyu doru yeremi açtım
konuyu doru yeremi açtım bilmiyorum. ben bardak yapıp bardağın içini realflowda su dodlurup kurşun ile kırmak istiyorum. 3d max da bardak modelleriyorum bardağı rayfire plugini ile parçalara bölüyorum bir tanede küre yapıyorum ve bardağa carptırıyorum. kürenin bardağa carpıp kırılmasını sağlıyorum. neyse sorunum bu dil:) asıl sorunum ben bu bardağı rayfire ile parçalara böldüğümde material verdiğimde tek bir bütün parçaymış gibi gösteremiyorum. yani küre bardağa capana kadar bardakda ki kırık hatların bellı olmamasını istiyorum. çarptıktan sonra o hatların çıkmasını ıstıyorum bunu nasıl yapabilirim.
frame copy paste
tam olarak nasıl kullanırım bunu biraz daha detaylı yazarmısınız.
yardım
arkadaşlar 3d max da bir objenin animasyonunu yani frame çubuğundaki frameleri başka bir objeye taşıyabilirmiyiz.yapabiliyorsak nasıl yaparız:)?
yok arkadaşlar olmuyor. 3.3
yok arkadaşlar olmuyor. 3.3 indirdim yinede sorunum çözülmedi.
render da gamma ayarları
render da gamma ayarları default değerinde yani
vray 2.40 ile 3.20 geçişte sorun
Merhaba 3d max 2012 vray 2.40 kullanıyordum. 3d max 2014 geçiş yaptım ve vray 3.20 indirdim fakat şöyle bir sorunum var. vray 2.40 da aldığım iç mekan rendere 3.20 de alıyorum ayni şekilde ışık ayarları her şeyi aynı kaydettiğim dosyayı açıyorum. çok alakasız sonuçlar alıyorum. 3.20 aldığım sonuç çok ışık patlamaları var gölgeler çıkmıyor aydınlık görünüyor.2.40 aldığımda böyle bir sorun yok. bunu nasıl çözerim?
Gtx 780 ekran kartı
Arkadaşlar merhaba;
Gtx 780 ekran kartı aldım. Bu karta GPU Tweak ayarları gelmiş.kolay erişim olmuş. ben 3d max da en iyi performansı alabilmek için bu ayarları neye göre yapmam gerekiyor?
ps
bu dalgalanmaları ps de götürmenin yolu varmıdır peki?
dmc
DMC sampler da kullandınğım subdiv değeri max 4, min 3 . bu arda duvar beyaz değil grilik var. designever arkadaşın dediği gibi olabilir. ben renderı tif formatında kaydediyorum fakat renderı kaydettikten sonra renderın ham hali yani işlem görmemiş halinde biraz dalgalanmalar oluyor ben buna ps de işlem yaptığım zaman bu dalgalanmalar daha çok artıyor özellikle bleach bypass yaptığım zaman bu işlemleride yamadığımda renderdaki renkleri canlandıramıyorum.başka nasıl yapabilirim bilmiyorum
çıktı tif
render tif başka aklınıza gelen bir şey var mı? bu arada yardımlarınız için teşekkürler,
duvar poly
duvar zaten poly herhangi bir kaplama yok noise yok yani material de hiç bir şey yok standart vray material sadece rengini hafif açtım.çoğu renderlarımda bu durum var özellikle gri duvarlarda.
duvarda oluşan dalgalanmalar
Merhaba render aldığım zaman gördünüz gibi duvarda gölge ile ışık dalgalanması gibi sorunlar oluyor. bunun yok etmenin çözümü nedir bilen arkadaşlar yardım edebilirmi?
http://i.hizliresim.com/e2yLME.jpg
realflow
realflow da box yada herhangibi bir katı objeye emiter eklediğimde sıvıyı katı modele carptırıp splash alabiliyorum fakat paticle da yani circle olsun square, fil obje bunlarda sıvı objeye carptıgı zaman objeden splash cıkartamıyorum? yardım ederseniz sevinirim.