cfttfc Son Forum Mesajları
vray 3 ün crak
vray 3 ün crak inde böyle problem var. render penceresinde. bi önceki renderla bi sonraki render arasında camera sanki oynamış gibi oluyo.
mesala region renderda bile alacağımız ikinci render olan regionda camera sanki titremiş gibi açı çok ufak derecede değişiyo.
e video dediğimiz şeyde renderların arka arka düzülmesi değilmi. her renderda kamera bi önceki rendera göre kafasına göre açı değiştirmiş oluyo. video renderi bitip de filmi izlediğin zaman böyle sonuçlar çıkıyo...
2012 kullanıyosan line çiz.
2012 kullanıyosan line çiz. tıklayacağın diğer nokta o an ekranın taşan tarafındaysa. mausu o tarafa sürükle I harfine bas. o zaman ekranda pan yapmış gibi olursun. Ama 2013 kullansaydın normal autocad de çizim yapar gibi çizebilirdin.
aynen ı ya basınça
aynen ı ya basınça oluyo ama . 2013 ve yukarı sürümlerinde artık pan yaparak line çizebilirsiniz hemde kesilmeden...
Yusuf çok güzel bi
Yusuf çok güzel bi yöntemmiş... ellerine sağlık
maxin hazır pencereleri olsaydı
maxin hazır pencereleri olsaydı 2 satırlık scriptle istediğini kısa yoldan yapabilirdinde. normal model se biraz uğraştırır gibi ...
eğer pencerelerin hepsi aynıysa ve aynı değişiklik yapılacaksa. bence sadece
bitanesine editpoly modifieri ver . modifierini yap. ve bu modifieri diğer pencereler instance ile kopyala...
pencereleri modelledin mi yoksa
pencereleri modelledin mi yoksa , maxin otomatik oluşturulan pencerelerinden mi kullandın ?
modifierle mi yoksa utilites
modifierle mi yoksa utilites ile x ref yaptın ?
bu işi yapanlar bebeler
bu işi yapanlar bebeler ya , liseli , orta okullu bebeler. bi tanesi benim face de ekli hatırladım şimdi . abi 10 tl banner felan yapıyorum diyodu intro yapıyom diyodu.
http://www.sadeceon.com/nadirkeklik/2d---3d-proje-cizebilirim--- "Gerektiğinde şantiye
http://www.sadeceon.com/nadirkeklik/2d---3d-proje-cizebilirim---
"Gerektiğinde şantiye aşamasında teknik destek verebilir, detay çizebilirim."
ve
"7 gün içinde teslim"
ne içmiş bunlar yaa.
:) bilgisayar programcılığı(bilgisayar teknikerliği)
:) bilgisayar programcılığı(bilgisayar teknikerliği) uzatanlar için 5 yılı bile geçiyo... :)
ama ben bilgisayar mühendisliği ve yazılım mühendisliği yazmıştım. dikkatli okumadın geliba :)
bizimde üniversitelerimizde 4 yıl
bizimde üniversitelerimizde 4 yıl hazırlıkla 5 yıl bilgisayar mühendsiliği ,yazılım mühendisliği okutuluyo . Ama genel olarak söylüyüm. içi kocaman boş bi 5 yıl . (her üniveriste değil tabi ama geneli böyle)
hayırlı olsun... render farmdan
hayırlı olsun... render farmdan , 3d yazılıma kadar herşeyin yerli malı olması dileği ile ... :)
2014 ün nimetlerin faydalan
2014 ün nimetlerin faydalan bence
http://www.youtube.com/watch?v=RKTFoY1SQUY
görselde . rotate değerleri
görselde . rotate değerleri sıfırlanmış gözükmüyo
standart materail kullanınca lumionda
standart materail kullanınca lumionda texture lar gözüküyo. ama başka meterial slotu kullanınca çıkmıyo
http://www.youtube.com/watch?v=1VTmlQm5aiY bu video da
http://www.youtube.com/watch?v=1VTmlQm5aiY bu video da script için mental da kullandığı scripti vray içinde kullanmış.
http://universeteacher.blogspot.com.tr/2012/03/biped-motion-files-download-free.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+
http://universeteacher.blogspot.com.tr/2012/03/biped-motion-files-download-free.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+New360ColorsHttp/n360conetenstorecom/portfolio1html+(New+360+Colors+http://n360c.onetenstore.com/portfolio1.html)
self collision özelliğini işaretle.
self collision özelliğini işaretle.
aynen çok kullanışlı bi
aynen çok kullanışlı bi özellik. hatta yine ctrl+alt ve (sağ click yada sol click) yapınca time line sağ yada sola küçültüp yada büyütü
yor.
recepyngz bu timeline özelliği
recepyngz bu timeline özelliği bayadır varki...
Fırat burak bu işleri
Fırat burak bu işleri ;)
Ahmet kardeşim sende aşağıdaki siteyi ziyaret edebilirsin. Bi sürü script ve plugin leri barındıran bi site ve hepsini videolu , resimli ve yazılı anlatan bi site.
http://www.scriptspot.com/
vray de yada mental
vray de yada mental rayde çalıştıramadığım bi özellik sadece default render da çalışıyo. amacı da material den dsiplace attığında . segmentin az ise. ona göre high yapınca daha detaylı displace yapıyo. bide modifierde "displace approx" modifieri var. bu menüyle aynı zaten. aynı işi görüyo . yine söylüyüm ben sadece default render motoru seçili iken çalıştırabildim.
banada oluyo arada öyle
banada oluyo arada öyle
http://imageshack.com/a/img854/4792/s6qy.jpg
bu tuşa basınca düzeliyo
merhaba objeye sağ
merhaba
objeye sağ tıkla convert to editable poly de o zaman istediğin olur. yada "multisub objecyt" materialini kullanırsan oda olabilir
sihirli kelime "cut people"
sihirli kelime "cut people" google da aratırsan yatan insan , gezen insan , elinde torbalarla alışverişin dibine vuran insan gibi insan evladı fotolarını bulabilirsin . hemdeeee alpha kanalı ile birlikte :D