CanberkOruc Son Forum Mesajları

    substep / collision tolerance

    CanberkOrucCanberk Oruçcanberkoruc

    Substep değerini artırırsan simulasyon ağır hesaplar ama daha kaliteli hesaplar.collision toleransta nesneleri birbiriyle olan etkileşim yüzeğinin kalınlığını ayarlıyo.deneyerek uygun bi sayı bulursun.sahnene göre.bir de sana tavsiyem.ayarları baştan ayarla derim :) rayfire de bi bug var sanırım sonra ayarlayınca bunları ve gravity ayarlarını cortingen oluyo :))

    2012-07-10 10:24:05

    ayrıca titreme sorunu collision

    CanberkOrucCanberk Oruçcanberkoruc

    ayrıca titreme sorunu collision iteration değerleriyle ilgili.

    2012-07-10 00:44:02

    Metin kardeşim sorununu anladığım

    CanberkOrucCanberk Oruçcanberkoruc

    Metin kardeşim sorununu anladığım kadarıyla cevabının şu olması gerekiyo :=)

    -physics sekmesinde pyhsx simulation properties ayarları altındaki bölgeye
    çarpacak olan nesneyi seçip add butonuna basıp eklediysen

    -yine pyhsics sekmesinde pyhsx simulation properties ayarları altındaki activation options kısmındaki deactive static dynamic object ve activate by geomerty seçeneklerini çek ettiysen

    bunun yanında çarpacak olan top static _kinematic objectin içindede olacak.

    bunları yaptıysan dediğin olr



    2012-07-10 00:43:07