burak111 Son Forum Mesajları
benimde iki obje arasında
benimde iki obje arasında ufacık boşluk bırakıyor snap.
Özellikle şu mesaj herşeyi
Özellikle şu mesaj herşeyi anlatıyor.
kill_the_artist; tane tane yazalım daha anlaşılır olsun.. bir box var ve pivotu herhangibi bir vertexine snaplayacağız...affect pivot moduna geçtik, snap´ı vertex snap olarak ayarladık pivotu vertexe taşıdık ve snap gerçekleşti. ama vertexin üzerine değil biraz yayına vertexle alakasız bir yere umarım daha açıklayıcı olmuştur.. ve bu ilk snap yapılışta değil birkaç snap fonksiyonundan sonra oluyor basbaya bir "BUG" max 6, 7, 8 versiyonlarında böyle bir sorunla karşılaşmadım.
o pivotla karşılaşmış ben
o pivotla karşılaşmış ben çizerken hata alıyorum.İki objeyi çiziyorum snaple birbirine tutturduğumda köşelerden şaka gibi tam tutmuyor arada az birşey boşluk bırakıyor
https://www.tr3d.com/?id=forum&f=1&oku=25357 aynı sorunu 2006
https://www.tr3d.com/?id=forum&f=1&oku=25357 aynı sorunu 2006 da karşılaşmış arkadaşlar
ben 3d max i
ben 3d max i 8 yıldır kullanıyorum ve ilk defa denk geliyor bu sorun bana yani bilmediğimden değil.Olay çok farklı
Hayır malesef kafayı yicem.Hem
Hayır malesef kafayı yicem.Hem 2013 hem 2016 da aynı sorun var
Bütün autocad dosyalarında yapıyor.Yani
Bütün autocad dosyalarında yapıyor.Yani gelen proje bozuk olsun.Boş bir autocad dosyasına 2 3 çizik atıyorum o bile bozuyor snapi max de.Boş dosyada bozuk değil snap baktım kaç kere.
Arkadaşlar sorun max ile
Arkadaşlar sorun max ile alakalı değil yüz de yüz eminim buna boş max de snaple tutturduğumda tutuyor gayet istediğim kadar yakınına iniym.Ama autocad den çizim import yaptığımda snap kayma yapıyor.Kordinatla da denedim weld le de denedim hiç bir türlü olmuyor.Sorun autocadden import yapınca gerçekleşiyor autocad çizimi düzgün olmasına rağmen.Hiç karşılaşan yok mu bu sorunla
Herkese teşekkürler deneyip yazacağım
Herkese teşekkürler deneyip yazacağım tekrardan
Boş çizimlerde benimde tutuyor
Boş çizimlerde benimde tutuyor zaten onda herhangi bir problem yok çizdiğim modelin üstünde hatalar olduğu için düzeltmem gerekiyor tutmadığı için vertexler üstüne yerleştiriyorum vertexi yine eski hali gibi tutmuyor.o dosyanın içine yeni model çizdiğimde de tutmuyor işin garibi hadi diğeri bozuk olsun sıfır modelde de tutmuyor edit poly le değişiklik yapmamama rağmen
Bu anlattigim obje bir
Bu anlattigim obje bir merdiven mesela yada merdivenin yanina gelen bir istinat duvarı merdivenin vertexleriyle istinat duvarinin vertexleri tutmuyor yakup bey
Artırılmış gerçeklik yapıyoruz
Artırılmış gerçeklik yapıyoruz yuzeyler titriyor artirilmis gerçeklikte
Yakinlasma dedigimde fareyle noktaya
Yakinlasma dedigimde fareyle noktaya nr kadar yaklasabilirseniz o kadar yaklasiyorum yaklasmamdaki sebep de unity 3d ye fbx yollamam orda noktalar tutmadigi icin malzemeler birbirine binmis gibi gorunuyor oyle olmamasina rağmen
Cevap verdiginiz icin tesekkur
Cevap verdiginiz icin tesekkur kerem bey sorun o degil yalniz top ekraninda calisiyorum snapde 2.5 da cizim cok buyuk yada vaziyet planindan dolayi mecburen çapraz calistim ondan olabilir mi diye dusunmuyo degilim 300 metre bi yerden bi yere uzaklik vertex ustune oturmus gorunuyor yaknlasinca tutmadigi gorunuyor
Snap tutmuş görünüyor tutmuyor
Merhabalar öncelikle top ekranında 2.5 snap le çalışıyorum snaple objenin köşesinden tutup aynı objenin kopyasına yapıştırıyorum köşesinden tutmuş görünüyor ama tamamen yakınına indiğimde vertexin üst üste gelmiyor noktalar.Unity 3d ye aktaracağım icin önemli bu ayar yoksa 3d max den render alcak olsam sorun değil unity 3d de noktalar tutmadığı için yüzey hatası veriyor.Yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler.İyi günler.