aytuncyilmaz Son Forum Mesajları
reduce şuan daha bir
reduce şuan daha bir kullanışlı gibi gözüküyor.bikaç güne animasyona başlıcam subtitute ve optimize olayını bilmiyorum daha detaylı anlatabilirseniz onuda denemek isterim.
detay düşürme ()
Merhaba, şuan elimde zbrushtan export 2mil polygonluk bir objem var sorum şu mayada yada 3ds maxta çalışırken geçici olarak objenin kalitesini düşürebilceğim bir kısım varmı karaktere rigging yapıcam ve poligon sayısını düşürebilirsem rahat çalışabilicem yoksa imkansız gibi duruyor.
Yardımınızı bekliyorum,teşekkürler.
obje detayı low a
obje detayı low a getir sonra uv mapten delete uv ardından yine uv mapten createnin içinde guv tilese tıkla sonra detayı tekrar high a getir higha getirmessen silik gözükür sonra polypaint oluşturmayı dene.olmassa bide highdayken başta yaptığın delete uv ve guv tiles işlemini yap.
sub tool > append
sub tool > append den sphere 3d ekle onu göz çukuruna koy sonra "ctrl"ye basılı tutarak (mask pen) üst göz kapağı çiz extract`a gel orda "s smt" yi 0 yap thick i de göz kapağı kalınlığına göre ayarla extract>accept dediğinde yeni bir obje olarak çıkarcak onu tıkla shiftle alt kısımlarını yumuşat.sonra tekrar aynısını alt kapak için yap