allpino Son Forum Mesajları

    @3d-anim; zaten bu resimdekini

    allpinoalperen erkek

    @3d-anim; zaten bu resimdekini unhide-all diyerek yapmıştım.Benimde aklıma ilk hide yapıldığı geldi ama yok işte.Yarın dosyayı atacağım

    2013-03-20 00:19:37

    gigantus-3d dediği gibi Physique

    allpinoalperen erkek

    gigantus-3d dediği gibi Physique ile yapılmış ama okadar araştırmama rağmen çözemedim nasıl kendi animasyonumu yapabileceğimi.Bone bulamıyorum ortada.Allah rızası için yardım edicek bir arkadaş için max dosyasını buraya uploadlıyabilirim.Animasyon filan yapsın istemiyorum sadece gerekli bone`ları ortaya çıkarsa yeter :(

    2013-03-19 19:02:08

    Riglenmiş modeli editleme

    allpinoalperen erkek

    İnternnetten riglenmiş bir model indirdim.Dosyayı açtığımda test amaçlı bir animasyon yapılmıştı.İşin garip kısmı animasyon bildiğim bone sistemi ile değildi.Daha çok C4D kullandığı sisteme benziyor.Resimde ki turuncu "iskeletleri" direk seçemiyorum.Modify`dan physique tıkladığım zaman seçebiliyorum lakin bunları hareket ettirme gibi bir olanağım yok.İskelet olarak kullanılan bu tekniğe ne deniyor bilen var mı?Bu iskeletleri nasıl istediğim gibi hareket ettirebilirim.

    http://img405.imageshack.us/img405/8417/bunela.png

    2013-03-17 19:37:14

    Proje bugün tekrar bakma

    allpinoalperen erkek

    Proje bugün tekrar bakma şansı buldum.Yukarda anlattığınız şekilde yapıp alakası bile olmadığı halde bağlı olduğu bone`u bulup bağını koparınca düzeldi.Teşekkürler.İşim tekrar düşerse bu yoldan gitmek yerine dediğiniz gibi skin`i araştırıp ordan gideceğim

    2012-05-03 18:20:42

    Vertexlerden dediğim vertexi normal

    allpinoalperen erkek

    @SedData1

    Vertexlerden dediğim vertexi normal iskelete bağladım fakat yine ayrı diğer iskeletlerden bağını koparmıştım da.Animasyon yapacağım için physique kullanmak zorundayım.Model hazır model iskeletini baştan ben yaptım

    @Iletişimnet

    Deniyorum teşekkürler; bir ara textureleri ile birlikte paket yapıp yüklüyeceğim eğer olmazsa

    2012-04-28 00:57:03

    İskelet`i "rig"lerken sorun yaratan vertex

    allpinoalperen erkek

    Bir ele aitiskeleti oluşturdum ve rigledim.Tüm parmaklardaki ve kollardaki sorun yaratan vertexleri teker teker düzelttim ve ait olduğu iskelete bağladım fakat resim de gösterdiğim vertex hariç..Ait olduğu parmağın iskeletine bağlıyorum,başka iskeletlerden bağını kesiyorum ama tık yok.Envolope ayarları da doğru.Ne yapmam gerektiğini anlamadım
    Şu sorun yaratan vertex`in resmi:

    http://i48.tinypic.com/2nbvbc8.png

    Şu da ait olduğu iskeletin envlope ayarları:

    http://i47.tinypic.com/2vj4e84.png

    2012-04-27 13:37:01

    Hareketli Background koymak?

    allpinoalperen erkek

    Perspective görüş açışısının arka planına videoyu jpeg haline getirdiğim resimleri koymak istiyorum yani demek istediğim Max de timeline`ı hareket ettirdiğim zaman aynı şekilde backgroundda oynucak.Tek karelik resmi koymayı biliyorum.

    2012-04-19 15:06:18