AKKURT Son Forum Mesajları
Constraints ler gibi bir
Constraints ler gibi bir şey mi istediğiniz.
Dikdörtken iken connect yapıp
Dikdörtken iken connect yapıp sonra kenarları eğe bilirsiniz.
Export yapmadan önce editable
Export yapmadan önce editable poly yapıp deneyin.
Eğer ekinler çim gibi
Eğer ekinler çim gibi ise "Hair Fu"r u kullanabilirsin sanırım. Ama yatık kalır mı bilemedim.
https://www.youtube.com/watch?v=w0tJkpPeilQ
Yada "bend modifier" i traktör ekinlerin üstünden gecerken aktif edebilirsen olabilir belki.
Çizdiğiniz spline a editable
Çizdiğiniz spline a editable poly dedikten sonra shell uygulanabilir. Daha Kolay olur bence.
Biraz yukarı alıp azıcıkta
Biraz yukarı alıp azıcıkta büyültürsen sorun kalmaz
Çok fazla bi bilgim
Çok fazla bi bilgim yok ama El arabası pelvise linklense olabilir mi.
Pullu texture bul sonra
Pullu texture bul sonra Bump Map yada Normal Map olarak kullan bence.
3ds Max Arnold Render Light
Arnold Render da vray deki gibi Light Metarial gibi bir şey var mıdır. Nasıl yapılabilir. Teşekkürler.
Konuya çok hakim değilim
Konuya çok hakim değilim ama Malzemenin Subdivs değerlerini arttırsanız düzelirmi acaba.
İki objeden birini
İki objeden birini sağ tuşla editable poly yapıp sonra diğeri ile "attach" larsan daha rahat olur.
Güzel soru. Ben de
Güzel soru. Ben de vray için merak ediyordum. Bir sürü map kanalı var. Hangisi ne işe yarıyor tam olarak kavrayamadım.
after effects + 3ds
after effects + 3ds max + boujou ile yapıyordum ben.
Photosopla düzenleme yapıp malzemeyi
Photosopla düzenleme yapıp malzemeyi atayabilirsin objeye
Oluyor gibi üst noktalarda
Oluyor gibi ama üst noktalarda bozulmalar oluyor.
Bir yüzeye insert ve
Bir yüzeye insert ve extrude yaparak sırayla yükselterek gidilse olabilirmi.
Yada Attribute Holder modifier
Yada Attribute Holder modifier den de yapılabilir sanırım. Ama detay olarak bilmiyorum. Siz ne için yapmaya çalışıyordunuz acaba.
Animation sekmesinin altında "Reaction
Animation sekmesinin altında "Reaction Manager" var. Büyük ihtimal ordandır.
Ilginc bir durum hakketen.
Ilginc bir durum hakketen. Bende merak ettim. Buyuk gozler koysaniz nasil olur acaba.
Tam olarak ne bu
Tam olarak ne bu karakter. Ne ise yarayacak. Ne yapacak. Bende bir modelini yapmak istedim de.
Bu modeli nerde kullanacasiniz.
Bu modeli nerde kullanacasiniz.
3ds max da cloth
3ds max da cloth modifier i ve Marvelous designer programını araştır. Ama gösterdiğin tarzda hazır modeller var onları kullan daha pratik olur.
Sol üst "köşede +
Sol üst köşede "+" "perspective" bir de "realistic" var. O "realistic" yazısına sağ tıklayıp "shaded" yaparsanız düzelmesi lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=Ba_96TlM7Oc Bir deneme
https://www.youtube.com/watch?v=Ba_96TlM7Oc
Bir deneme yaptım ama. Titremeler var. Öneriniz nedir.
Ellerinize sağlık hocam. Nasıl
Ellerinize sağlık hocam. Nasıl yaptınız. Benim denemelerimde objede çok titremeler oluyor. Nedeni nedir acaba.
Arkadaşım benimde üzerinde çalıştığım
Arkadaşım benimde üzerinde çalıştığım bir konu. Boujou diye bir program var onunla güzel sonuçlar alıyorlar. Ama ben daha beceremedim. Benim denemelerimde kamera abuk sabuk şekilde hareket ediyor. After effect , 3ds max ve boujou yu kullanmak gerek.
https://www.youtube.com/watch?v=QRlSLFEusF0
Morpher modifier ile yapilabilir
Morpher modifier ile yapilabilir sanirim.
Panel görünümü
Arkadaşlar merhaba. Resimdeki gibi panelleri olan robot benzeri bir şey yapmaya çalışıyorum. Ama bir türlü beceremedim. Parça parçamı yapmalıyım yoksa ilk önce kafayı komple yapıp sonramı parçalamalıyım. Gerçi ikisinide deniyorum ama eğikliklerden kurtulamıyorum bir türlü. Şimdiden teşekkürler.