ailker Son Forum Mesajları
programın autorundosyasıyla çalıştırın yada
programın autorundosyasıyla çalıştırın yada yükle kaldırdan kaldırmayı deneyip repair edin sonra silmeyi deneyin
arkadaşlar sorun kalemin hassasiyeti
arkadaşlar sorun kalemin hassasiyeti de değil Zbrush`taki gibi her halukarda çizim yapmam lazım zaten programın tüm ayarlarını yerinden oynattım sanırım versiyondan kaynaklı bir hata eklediğim videoda da görülüyor zaten Zbrush hiç ağraz çıkarmadan çalışıyor mudbox sınıfa kaldı daha eski versiyonlarından birini deneyeceğim artık.
durumu tam net
durumu tam net anlamanız için video ekledim http://youtu.be/G3aLzdi1NCo
mudboxla yeni çalışıyorum zbrush
mudboxla yeni çalışıyorum zbrush tan geçtim fakat shift+D polygon sayısını arttırıyor onuda biliyorum zaten denedim basic modelerdede araçlar çalışmıyor konu polygon değil benim sorunum hiç bir aracın çalışmaması dediğim gibi objeleri döndüremiyorum bile ..
re
(Autodesk Mudbox 2012.SAP1 64-bit)==> bu programın masaüstü simgesinden kopyalanıp yapıştırıldı. yani program 64 bit dediğiniz gibi m tuşuna da bastım programı kurup tekrar tekrar yükledim yinede sonuç aynı teşekkürler.
mudbox yardım
öncelikle merhaba arkadaşlar mudbox 2012 sap1 64 bit kullanmak zorunda kaldım fakat programdan kaynaklanan bir hata var fixlemeyi bir türlü beceremedim konu şöyledir ; model hiç fark etmiyor mudbox`un default modelleri bile sculpt edilemiyor bürün fıçalar yada şöyle söyleyeyim tüm araçlar kullanılamıyor nesneyi döndüremiyorum bile nadiren çalışıyor nadiren dediğime bakmayın hiçe yakın ufacık bir kabartı yapmak için bile yarım saat mouse ile uğraşıyorum program zaten sp1 içeriyor bunun üzerine başka bir şey ekleyemiyorum programın bütün ayarlarını değiştirdim işe yaramadı .. aynı dertten muzdarip olupta sorunu halletmeyi başaran varsa lütfen yanıtlasın. teşekkürler
mtl dosyası kaplama bilgilerini
mtl dosyası kaplama bilgilerini içeriyor max`te unwrap uv kullanarak mtl dosyasını sahneye çağırmaktan bahsediyorum bilen biri yok mu ?
texture`ü export edebildim var
texture`ü export edebildim var olan poly paint in üstüne tekrar yazdığım için nesnenin uv yapısı bozuluyormuş teşekkürler.
mtl dosyası nasıl 3dmax e import edilir ?
aslında sorun bilmediğimden kaynaklanıyor zbrush ta poly paintle yada farklı materyallerle çalışıyorum fakat z brush tek başına işime yaramıyor 3d maxe aktarmam gerekiyor nesnelerde problem yok fakat texture importunda buyuk sorunlarım var nasıl yapıldığını bilmiyorum bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
zbrush polypaint texture yardım
merhabalar arkadaşlar zbrush`ta poly paint yaptıktan sonra texture map kısmından new from polypaintten texture oluşturuyorum fakat çizdiğimin aksine program saçmalayarak çizimlerimi farklı yerlere sürüklüyor 3d max e de aktaramıyorum bu yüzden yardım edebilirseniz sevinirim