3digi Son Forum Mesajları
Gruba Materyal Vermek?
merhaba,
bi kaç objeden yapılmış bi grup var diyelim. bu gruptaki her objeye ayrı ayrı nasıl materyal verebilirim.
Grubu dağıttığımda tekrar teker teker seçip tekrar grup yapmak zor oluyo çünkü.
Bu tip bi model nerden bulabilirim?
Bu veya buna benzer riglenmiş bi model nerden bulabilirim? Modellerim tamam da rigleme işlemini beceremiyorum bir türlü o yüzden hazır bulabileceğim bi yer var mı?
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/77366-bigthumbnail.jpg
tesekkurler talika sormak istedigimicok
tesekkurler talika sormak istedigimicok guzel cevaplamissiniz
o zmn sorumu soyle genisletip benm durumumu soriyim:
bipedin her uzvu ayri ayri harket edior ilk basta, ve hepside farkli zamanlarda duruyor. hepsi durduktan sonra yine bi sure bekleyebilmek istiyorm. bu shifte basip keyframe kopyalama olayini hepsi icin kolayca nasil yapablrm, yada bu durmda napilir
Keyframe ekleme
Biped ile animasyon yapmaya çalışıyorum elle. diyelimki elini kaldırıcak biped. auto key ile elini kaldırıyorum. tamam.
sonra bi müddet bekleyip indirmesi gerekiyor. fakat indirdiğimde ben direk kaldırdığı andan itibaren indirmeye başlıyor. ben istiyorum ki arada beklesin biraz.
elini havaya kaldırdıktan sonra bekleme süresi de geçtikten sonra auto keyin yanındaki anahtar tuşuyla keyframe eklemeye çalışıyorum fakat eklenmiyor. hiç birşey olmuyor.
nasıl halledebilirim bu işi püf noktası nedir?
arkinyildiz tam olarak
arkinyildiz
tam olarak aradığım buydu çok teşekkür ederim
anlayamadım tam olarak kopya
anlayamadım tam olarak kopya poligonları nasıl dışa doğru hareket ettireceğim ki
dedğiniz gibi yaptım ama
dedğiniz gibi yaptım ama bi işe yaramadı. acaba ben mi yanlış yaptım?
http://g1205.hizliresim.com/x/8/5j38x.png
şimdi baktım da ilk
şimdi baktım da ilk mesaja anlatamamışım tam olarak:)
şimdi şöyle extrude olayında sorun yok yani sormak istediğim o değil. işratetli poligonları extrude yaptım yada bevel ile yaptım boyutlarını da küçülttüm biraz.
benim istediğim ondan sonra extrude yapılmış olan polygonları teker tkere merkezden dışarı uzaklaştırmak. yani silindirin tabannın merkezinden dışarı uzaklaştırmak yatay seviyede.
yani bunu yapmanın kolay bi yolu var mıdır diye soruyorum ben resimde mesela gösterebilmek için tek tek elle yaptım ve de tabiki düzenli olmadı
Bunu nasıl yapabilirim? (poligon modelleme)
arkadaşlar bir silindirin tabanının en dış kısmındaki poligonların hepsini teker teker extrude yapıp nasıl düzgün bir şekilde dışarı çekebilirim?
http://b1205.hizliresim.com/x/7/5gnqr.jpg
st52 tek seferlik satmayı
st52 tek seferlik satmayı düşünüyorum.
drekon teşekkürler çok özel bi resim olmadığı için o na göre bir fiyat vermeye çalışacağım
Ne Fiyat Vermeliyim?
çektiğim bi fotoğraf için(manzara), yabancı bir ülkeden reklam ajansındaki bir çalışandan mail geldi fotoğrafı reklamlarında kullanmak istediklerine dair. fiyat istiyor. ve fotoğrafı sınırsız süre kullanıp kullanamayacklarını soruyor.
daha önce bu tip bi fiyat vermemiştim hiç. sizce ne fiyat vermeliyim? sınırsız süre için ayrı bi fiyat mı vereyim yoksa direk sınırsız süre kullanabilecekleri bi fiyat mı vermeliyim?
fikirlerinizi bekliyorum.
şimdiden teşekkür ederim
teşekkürler öneriler için, şu
teşekkürler öneriler için, şu o tuşuna basma olayı olmuyo bende. fonksiyonun ismi nedir tam olark kısayol menüsünden atayayım tekrar. değişmiş olabilir.
Ayrıntı Düşürmek
Maxde bi bina yapıyorum. 5milyon civarı polygon oldu o yüzden viewportda hareket ederken felan kasmalar oluyo. Burada daha rahat çalışmak için ne yapabilirim. Display as a box seçeneğini biliyorm ama oda çok boş görünüyo. Yapabileceğim başka birşey var mı?
Dış sahnleler için Vray Physical Ayarı
Dış sahnelerde örneğin tek bir villayı kadrana almak istediğimde Vray kamera ayarlarında neye dikkat eteliyim. yani fnumber ISO shutter speed ayarlarından felan bahsetmiyorm. bilmek istediğim film gate focal lenght ve zoom factorü nasıl ayarlamam gerektiği. gerçekçi bir sonuç almak istiyorum fakat bu ayarları bi arada nasıl kullanmalıyım?