Wild West Challenge
BY-Jared Chavez
Sculpting block mesh – face and body(ZBrush)
Checking scale-size, form, anatomy
Skin details (Mari or ZBrush)
The base of the clothes (Marvelous Designer)
Making the high poly of the assets, testing size (Maya or ZBrush)
Add more details on high poly clothes and assets ( ZBrush)
Creating low poly (Maya, Topo-Gun)
Unwrap (unfold)
Baking (Marmoset Toolbag)
Texturing – Preparing texture pack (Substance Painter, Photoshop)
Adjusting shaders, lightings, post product setting and rendering (Marmoset Toolbag)
https://magazine.artstation.com/2018/09/ww-gc/
Ekleyen : by_Tuncay
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Resimler
Son Yorumlar
- kaplan_yavrusu: hayır hayır böyle olmaz yani olmamalı bazı sıkıntılarda mevcuttur.
- kaplan_yavrusu: bizim şükrü bu
- unsalshape: FS
- muro37: İlham perisine eklendiği için tasarımcının ismini belirtirseniz iyi olur. http://cbr.sh/r7gc96
- unsalshape: 0D HALİ
- mehmet-erkan: Hastanelerde şşş yapan hemşireye benzettim
- unsalshape: https://www.artstation.com/artwork/EVewV4
- rotfire: Çok iyi olmuş Wu kardeşimizin eline sağlık. Neredeyse gerçek gibi gerçeğinden bile güzel :D
- rotfire: Güzel olmuş ellerine sağlık
- Hayalet_13: Denizli horozu mu yoksa Fransız mı?
- muro37: 3D tarama yöntemiyle yapıldığını düşünüyorum. Alınan sonuç harika olmuş. Bu tür çalışmalarla anlıyoruz ki modelleme işi gittikçe kolay olmaya başlıyor. Meslekte tutunmak zor olacak.
- KEMALBUDAK34: Harika çalışma, paylaşım için teşekkürler