Dwarf Dwalin
Michał Franczak
modeled in Maya and ZBrush, shading and lighting in Unreal Engine 4.
Ekleyen : unsalshape
http://www.evermotion.org/articles/show/9938/dwarf-dwalin-realtime-fan-art-in-unreal-engine-4
http://www.evermotion.org/articles/show/9938/dwarf-dwalin-realtime-fan-art-in-unreal-engine-4
2016-03-23 16:48:17
- Offline
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Resimler
Son Yorumlar
- kaplan_yavrusu: hayır hayır böyle olmaz yani olmamalı bazı sıkıntılarda mevcuttur.
- kaplan_yavrusu: bizim şükrü bu
- unsalshape: FS
- muro37: İlham perisine eklendiği için tasarımcının ismini belirtirseniz iyi olur. http://cbr.sh/r7gc96
- unsalshape: 0D HALİ
- mehmet-erkan: Hastanelerde şşş yapan hemşireye benzettim
- unsalshape: https://www.artstation.com/artwork/EVewV4
- rotfire: Çok iyi olmuş Wu kardeşimizin eline sağlık. Neredeyse gerçek gibi gerçeğinden bile güzel :D
- rotfire: Güzel olmuş ellerine sağlık
- Hayalet_13: Denizli horozu mu yoksa Fransız mı?
- muro37: 3D tarama yöntemiyle yapıldığını düşünüyorum. Alınan sonuç harika olmuş. Bu tür çalışmalarla anlıyoruz ki modelleme işi gittikçe kolay olmaya başlıyor. Meslekte tutunmak zor olacak.
- KEMALBUDAK34: Harika çalışma, paylaşım için teşekkürler