ugly guy
HALOX (Orcun Halil Kaya) program: zbrush, 3dsmax Süre: 1 gün 6 yorum yapıldı 3/10 (15 kişi beğendi)
modelleme : zbrush ( dynemesh )
detay ve texture : zbrush
render: 3ds max v ray ss2 ve cs5
bir öğrencime organik modelleme ve detay calısması öğretmek maksadıyla yaptıgım bir çalışma.
herkese başarılar. saygılar
ugly guy için Yorumlar
valla süper olmuş bende mi öğrensem ne yapsam bu z-brushu
bu adamın boynunu tam anlamadım orada bıraktınız mı yoksa biraz garip duruyor da ...
- Offline
- Erkek
Adamın boynundan aşağısını sanırım zaten yapmamış. Fakat ağızının büyüklüğüne göre boynu orantılı gibi. Bu adama bir vücut tasarlansa aşağı yukarı boynunun kalınlığı iyi gibi.
- Offline
- Erkek
Model cartoon dolayısıyla oran aramanız biraz abes kaçar kusura bakmayın.
Harika olmuş elinize sağlık.Çok az daha aşağıda olsaydı yani boynun bitiş noktası gözükmeseymiş harika olurmuş.
- Offline
- Erkek
çok güzel olmuş kardeş eline sağlık
- Offline
- Erkek
Daha iyi bir renderi hakediyor. Sahneye azcık daha önem ve azda olsa omuz kısımları vs olsa daha hoş olur. Ellerinize sağlık.
- Offline
- Erkek
teşekkürler arkadaslar.
- Offline
- Erkek
Kapalı
HALOX Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı