Funismagus
bloodyman (gokalp gonen) program: maya,after effects,z-brush Süre: 3:00 28 yorum yapıldı 10/10 (55 kişi beğendi)
okul projesi kapsaminda temel interaktivite kurallarini kavramak uzere yaptigim projenin final videosudur. Calismada bir yolculuga cikmis olan kasifin iplerden olusan asasi ile gidecegi yolu nasil belirledigini izliyoruz.
karakter josh burtona ait olan morpehus rigidir. umarim eglenirsiniz.
Funismagus için Yorumlar
tebrik ederim
- Offline
- Erkek
Mimikler harika.. Elinize sağlık.
- Offline
- Erkek
Bu arada Morpheus rigini harikulade bir şekilde uyarlamışsın bunun için ayrıca tebrikler.
- Offline
- Erkek
hayran kalarak izledim çok güzel hocam ellerinize sağlık
- Offline
- Erkek
Animasyonlarda modelleme,kurgu,senaryo vsvs. yanına kullanılan soundlarda çok önemlidir. Hepsini bir arada uygun şekilde birleştirmek başlı başına yetenek ve emek işi. Allah zihin açıklığı versin hayal gücünüz hiç eksilmesin ellerine sağlık...
Bu arada yurdum grafikçileri hiçte yurtdışından aşağı kalır iş yapmıyor gurur duyuyorum sizlerle gözlerinizden öperim.
Coştum milli duygularım tavan yaptı....
- Offline
- Erkek
çok güzel, özellikle seçim yaparken yüz mimikleri hoş olmuş.
- Offline
Tebrik etmenin gereksiz olduğu çok kaliteli bir iş.
- Offline
- Erkek
Kapalı
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı