alaaddin

alaaddin alaaddin - 3D

3d-anim (3D) program: 3ds max 2011 /zbrush4.0 Süre: 1 gün 4 yorum yapıldı 0/10 (1 kişi beğendi)

3ds max ve zbrush programlarıyla oluşturduğum bu modelin uv sini max de (xrayunwarp ile) paint kımını (Texture) zbrush da, modelin formunu max de oluşturup zbrush da detaylandırma ve normal map alınıp max de base model üzerinden default render alındı...Sunum iyi değil daha çalışılması lazım...

alaaddin  1alaaddin  2alaaddin  3alaaddin  4

alaaddin için Yorumlar

Hocam hiç z-brushda detaylandırma
Querorz

Hocam hiç z-brushda detaylandırma yapılmış gibi görünmüyor. 3ds Max ile yapılmış temel model gibi görünüyor .


2012-01-02 00:30:24
  • Offline
zbrush da fazla detay

zbrush da fazla detay yok ve genel de zbruh ı modelin formunu yalkalamak için move topolgy tool ile çalıştım.Subdiv arttırıp bir kaç kas grubu çalıştım ama default render den dolayı veya zbrush tan alınan normal map etkiyi iyi vermemiş.Sonum zayıf kaldı diy yazdım zaten.Bel ki bir başka zaman normal map i max de alırım o zaman daha belirgin olacağına eminim......


https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
2012-01-02 01:39:31
  • Offline
  • Erkek
gayet guzel bence dogru
mikayil

gayet guzel bence dogru yoldasiniz helede Turkiye de organik modelemeye verilen deyeri goz onune alirsak cok iyi gidiyorsunuz calismalarinizida takip ediyorum başarailarinizin devami dileyiyle.emeğinizes aglik


2012-01-02 09:58:13
  • Offline
Güzel yorumların için teşekkürler.

Güzel yorumların için teşekkürler.


https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
2012-01-03 10:01:40
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

3d-anim Diğer Çalışmaları